Baffie Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Cap the Collector (je wordt overgeschakeld naar de Forelli gang die op een sanches door de stad rijd) Klopt nu ik er aan denk, alleen bedoelde ik Guardian Angels, hij schakelt dan over op de Haïtians die aan komen rijden op de Sanchez. Maargoed, dit antwoord is ook goed, volgende voor jouw. Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) *srry verkeerde pagina gekeken* maarre, om nog ff terug te komen op die vorige vragen, welke overvalmissies van lovefist bedoel je dan? Bewerkt: 7 juni 2006 door Proximitus Reageren
Bling Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Oke, volgende vraag: In de missie Rub Out moet je Diaz uitschakelen, na hoeveel schoten van een 'Colt Python' (.357, revolver) is Diaz uitgeschakeld? Reageren
feieman Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 missie two big hit, en er waren 3 romero hearse's ??? ik dag het zo Reageren
Bling Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 5 Schoten. Dat is het goede antwoord You're next Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Svenie bedankt voor het zeggen op msn dat ik was ok volgende vraag: Door wie kom je in contact met Ricardo Diaz. Reageren
Svenie Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) Door Juan Garcia Cortez. Bewerkt: 8 juni 2006 door Svenie Reageren
Svenie Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Wat is er speciaal aan de Angels in de missie Alloy Wheels Of Steel ? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Wat is er speciaal aan de Angels in de missie Alloy Wheels Of Steel ?Het zijn Super Angels, beter wendbaar en sneller.... Reageren
Svenie Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Wat is er speciaal aan de Angels in de missie Alloy Wheels Of Steel ?Het zijn Super Angels, beter wendbaar en sneller.... Jij mag de volgende vraag stellen. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ok dan. Hoeveel kost de Pole Position, wat krijg je extra als je het koopt, en wat moet je doen om de asset te halen zodat er een geldmarker voor de deur verschijnt? Graag een gedetailleerd antwoord. Reageren
Caltson Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ok dan.Hoeveel kost de Pole Position, wat krijg je extra als je het koopt, en wat moet je doen om de asset te halen zodat er een geldmarker voor de deur verschijnt? Graag een gedetailleerd antwoord. ik geloof dat het $4000 was,weet het niet zeker;heb het spel al een paar maand niet meer. wat je extra krijgt:toegang tot de pole position. wat je moet doen om asset te voltooien: naar een hoertje kijken voor een stuk of 20.min dan krijg je een telefoontje en is je asset gecompleted+je krijgt nog een ander hoertje vrijgespeeld dat gratis voor je danst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.