Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Cap the Collector (je wordt overgeschakeld naar de Forelli gang die op een sanches door de stad rijd)

Klopt nu ik er aan denk, alleen bedoelde ik Guardian Angels, hij schakelt dan over op de Haïtians die aan komen rijden op de Sanchez. Maargoed, dit antwoord is ook goed, volgende voor jouw.

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

*srry verkeerde pagina gekeken*

maarre, om nog ff terug te komen op die vorige vragen, welke overvalmissies van lovefist bedoel je dan?

Bewerkt: door Proximitus
Geplaatst:

Oke, volgende vraag: In de missie Rub Out moet je Diaz uitschakelen, na hoeveel schoten van een 'Colt Python' (.357, revolver) is Diaz uitgeschakeld?

Geplaatst:

Svenie bedankt voor het zeggen op msn dat ik was ok volgende vraag: Door wie kom je in contact met Ricardo Diaz.

Geplaatst:
Wat is er speciaal aan de Angels in de missie Alloy Wheels Of Steel ?
Het zijn Super Angels, beter wendbaar en sneller....
Geplaatst:

Wat is er speciaal aan de Angels in de missie Alloy Wheels Of Steel ?

Het zijn Super Angels, beter wendbaar en sneller....

Jij mag de volgende vraag stellen. :cya:

Geplaatst:

Ok dan.

Hoeveel kost de Pole Position, wat krijg je extra als je het koopt, en wat moet je doen om de asset te halen zodat er een geldmarker voor de deur verschijnt? Graag een gedetailleerd antwoord. ;)

Geplaatst:
Ok dan.

Hoeveel kost de Pole Position, wat krijg je extra als je het koopt, en wat moet je doen om de asset te halen zodat er een geldmarker voor de deur verschijnt? Graag een gedetailleerd antwoord. ;)

ik geloof dat het $4000 was,weet het niet zeker;heb het spel al een paar maand niet meer.

wat je extra krijgt:toegang tot de pole position.

wat je moet doen om asset te voltooien: naar een hoertje kijken voor een stuk of 20.min dan krijg je een telefoontje en is je asset gecompleted+je krijgt nog een ander hoertje vrijgespeeld dat gratis voor je danst.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...