RonaldVC Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ok dan. Hoeveel kost de Pole Position, wat krijg je extra als je het koopt, en wat moet je doen om de asset te halen zodat er een geldmarker voor de deur verschijnt? Graag een gedetailleerd antwoord. ik geloof dat het $4000 was,weet het niet zeker;heb het spel al een paar maand niet meer. wat je extra krijgt:toegang tot de pole position. wat je moet doen om asset te voltooien: naar een hoertje kijken voor een stuk of 20.min dan krijg je een telefoontje en is je asset gecompleted+je krijgt nog een ander hoertje vrijgespeeld dat gratis voor je danst. Helemaal fout. Behalve dat verhaal van die danseres komt een heel klein beetje in de buurt.. Reageren
Svenie Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) Kostprijs: $30000 Extra: Mr. Vercetti outfit. Nodig voor de asset: $600 aan een privédans uitgeven en je hebt de asset voltooid + je krijgt als beloning een speciale ruimte, waar je een speciale privévoorstelling kan krijgen. Bewerkt: 8 juni 2006 door Svenie Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) - Kopen voor $40.000,- - $600,- aan het hoertje besteden - Als je de club alleen maar koopt, krijg je gelijk ook de Mr. Vercetti outfit. Edit: Svenie was me voor. Bewerkt: 8 juni 2006 door Flying Dutchman Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Kostprijs: $30000Extra: Mr. Vercetti outfit. Nodig voor de asset: $600 aan een privédans uitgeven en je hebt de asset voltooid + je krijgt als beloning een speciale ruimte, waar je een speciale privévoorstelling kan krijgen. There we go.. Dat is correct. Reageren
Svenie Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik laat de vraag over aan Flying Dutchman, hij mag de volgende vraag stellen. Reageren
Pietje II Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) 'The Pole Position Club' kost je $30.000,- Dan kan je uiteraard de club zelf binnen, en je krijgt er ook extra een Mr. Vercetti Outfit. Om de asset te voltooien moet je naar de achterruimte, dan zul je de eerste kamer aan je linkerhand binnenmoeten. Je moet ongeveer 5 minuten lang wachten, totdat je ongeveer $ 600,- hebt uitgegeven aan de danseres. Wanneer je dit gedaan hebt, krijg je een asset voor de deur die tot de $ 4000,- per dag op loopt. En dit wist ik helemaal uit mijn hoofd! Edit: Oh shit... Er waren me al een heleboel voor! Sorry... :$ Ik moet echt sneller leren typen... Bewerkt: 8 juni 2006 door Pietje II Reageren
feieman Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 two big hit en 2 romero hearse's dag ik Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Ik laat de vraag over aan Flying Dutchman, hij mag de volgende vraag stellen. Oke, bedankt. @Feieman: Waar heb je het over Next: Een originele vraag : Wat voor soort mensen moet je volgens Ernest Kelly niet vertrouwen, zegt hij als hij je belt na de storyline? Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 mensen die in hun pyjama lopen Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 mensen die in hun pyjama lopen LOL, meteen goed. Proximitus is aan de beurt. Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 een makkelijke, Hoe heet de missie waar er een deal plaatsvind op dezelfde plek waar jou belangrijke deal werd gesaboteerd? waar krijg je de missie en wat krijg je allemaal als je deze missie hebt voltooid Reageren
Baffie Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 een makkelijke,Hoe heet de missie waar er een deal plaatsvind op dezelfde plek waar jou belangrijke deal werd gesaboteerd? waar krijg je de missie en wat krijg je allemaal als je deze missie hebt voltooid Missie heet Hit the Courier. Als beloning krijg je direct $5000,-, je krijgt $8000 per dag. Als je het slim aanpakt kan je er nog de zwarte sentinel te pakken krijgen, je krijgt de mogelijkheid om Cap the Collector te doen, als je al aan de andere voorwaarden hebt voldaan, maar dit is de enige voorwaarde voor Cap the Collector waar maar één mogelijkheid voor is, andere voorwaarden kunnen op verschillende manieren opgelost worden, deze niet. Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 meer dan goed, volgende.. Reageren
Baffie Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 meer dan goed, volgende.. Oké. In welke scènes/missies/codes/opdrachten (oftewel wanneer) komt de Sabre Turbo allemaal voor? Allemaal, als er één ontbreekt reken ik het fout. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 (bewerkt) missie+scene: The Driver krijgen+opdracht: auto's inporteren bij Sunshine Autos Cheat: PS2: Right, L2, Down, L2, L2, X, R1, L1, Circle, Left PC:GETTHEREFAST XboX: RIGHT, WHITE, DOWN, WHITE, WHITE, A, R, L, B, LEFT allemaal uit mijn hoofd en de Cheat van een blaadje nu maar hopen dat het goed is Bewerkt: 12 juni 2006 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.