Svenie Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Missie: The Driver Scene: The Driver, bij het kopen van Sunshine's auto, na het voltooien van Import lijst 2 zie je een klein filmpje waarin je ziet dat de Sabre Turbo spawmt. Cheats: GETTHEREFAST, Right, L2, Down, L2, L2, X, R1, L1, Circle, Left, en RIGHT, WHITE, DOWN, WHITE, WHITE, A, R, L, B, LEFT. Opdrachten: Na het voltooien van import Lijst 2 spawmt de Sabre Turbo in Sunshine's auto. Reageren
Baffie Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Missie: The DriverScene: The Driver, bij het kopen van Sunshine's auto, na het voltooien van Import lijst 2 zie je een klein filmpje waarin je ziet dat de Sabre Turbo spawmt. Cheats: GETTHEREFAST, Right, L2, Down, L2, L2, X, R1, L1, Circle, Left, en RIGHT, WHITE, DOWN, WHITE, WHITE, A, R, L, B, LEFT. Opdrachten: Na het voltooien van import Lijst 2 spawmt de Sabre Turbo in Sunshine's auto. Hij Spawnt niet bij de Sunyard, hij komt heel hard binnenrijden. Maar je hebt de plekken allemaal goed. Volgende voro jou. Reageren
Svenie Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Welke wapens krijg je in het begin van de missie: Autocide ? (Je moet ze zelf ophalen) Reageren
Baffie Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Een Sniper Rifle en een Uzi Probeer geen vragen te bedenken waarbij WikiGTA uitkomst biedt! Reageren
Svenie Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Een Sniper Rifle en een UziProbeer geen vragen te bedenken waarbij WikiGTA uitkomst biedt! Oh ja, juist Wikigta bestaat. Moelijk om dan een vraag te verzinen. Maar jij bent Baffie. Reageren
Baffie Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Een Sniper Rifle en een Uzi Probeer geen vragen te bedenken waarbij WikiGTA uitkomst biedt! Oh ja, juist Wikigta bestaat. Moelijk om dan een vraag te verzinen. Maar jij bent Baffie. Oké, hier komt die: Met welk wapen MOET je Gonzales vermoorden? Bewerkt: 15 juni 2006 door Baffie Reageren
NandroDavids Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Met een kettingzaag, als ik het me goed herinner... Reageren
Baffie Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Met een kettingzaag, als ik het me goed herinner... Fout Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Je moet Gonzales met een Cheetah doodrijden als ik me niet vergis . Bewerkt: 15 juni 2006 door SummerBase Reageren
Baffie Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Je moet Gonzales met een Cheetah doodrijden als ik me niet vergis . Ook fout Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Je moet hem neerschieten met een pistool? Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Ik denk dat ik het weet wat het is: De Motorzaag. Bewerkt: 15 juni 2006 door SummerBase Reageren
Baffie Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Je moet hem neerschieten met een pistool? Fout Ik denk dat ik het weet wat het is: De Motorzaag. Fout, was al eerder gezegd doden met een desert eagle? Je hebt in Vice City geen Desert Eagle, en als je de Colt Python bedoelt is het ook Fout. Zo, eindelijk eens een keertje een moeilijke vraag zo te zien. Bewerkt: 15 juni 2006 door Baffie Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Met een golf club. (Iron nine?) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.