Flying Dutchman Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Hoe bedoel je eigenlijk 'moet'? Het kan met meerdere wapens, ik heb hem welleens doodgeschoten maar ook welleens doodgezaagd. Ik denk niet dat het met één bepaald wapen moet. Reageren
Bling Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Hoe bedoel je eigenlijk 'moet'?Het kan met meerdere wapens, ik heb hem welleens doodgeschoten maar ook welleens doodgezaagd. Ik denk niet dat het met één bepaald wapen moet. Inderdaad, Colonel Cortez zegt alleen in de cutscene 1 keer: 'Use This' en terwijl die dit zegt geeft hij je een Chainsaw, verder word er niks verteld over een ander wapen waarmee hij vermoord moet worden. De enigste mogelijkheid lijkt mij dus de Chainsaw, maar dit antwoord is al gegeven dacht ik. Reageren
Baffie Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Met een golf club. (Iron nine?) Fout Hoe bedoel je eigenlijk 'moet'?Het kan met meerdere wapens, ik heb hem welleens doodgeschoten maar ook welleens doodgezaagd. Ik denk niet dat het met één bepaald wapen moet. Eindelijk het goede antwoord, het "moet" helemaal niet met een bepaald wapen, je mag zelf weten hoe je hem dood maakt, als hij maar doodgaat. Je krijgt de kettingzaag dan wel, maar die hoef je nooit te gebruiken. Met je blote vuisten. Fout Hoe bedoel je eigenlijk 'moet'? Het kan met meerdere wapens, ik heb hem welleens doodgeschoten maar ook welleens doodgezaagd. Ik denk niet dat het met één bepaald wapen moet. Inderdaad, Colonel Cortez zegt alleen in de cutscene 1 keer: 'Use This' en terwijl die dit zegt geeft hij je een Chainsaw, verder word er niks verteld over een ander wapen waarmee hij vermoord moet worden. De enigste mogelijkheid lijkt mij dus de Chainsaw, maar dit antwoord is al gegeven dacht ik. Fout, er is geen aangegeven wapen, je krijgt de kettingzaag alleen om het gemakkelijker te maken. Je hoeft hem niet te gebruiken. Volgende vraag voor Flying Dutchman, dit was toch wel een leuke vraag vond ik zelf. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Oke, volgende vraag: Op pagina 6 van de handleiding staat een stukje over je verplaatsen per motor. Wat is er zo speciaal aan de foto die daar bij staat? Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ik zie weinig bijzonders. Misschien dat er in de auto (Sabre) geen persoon zit. Reageren
Pietje II Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Ik zou zeggen dat ik de motor érg vind lijken op een kruising tussen een PCJ 600 en de Sanchez. En anders zou ik zeggen de kleur van de motor: Rood met zwarte strepen erop, alsof dat van een tijger ofzo. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 juni 2006 Rapport Geplaatst: 16 juni 2006 Er staat op die foto een bushokje zie ik en die zitten helemaal niet in het spel. Nou ja, bushaltes wel maar da's niet meer dan een paal met een bord langs de stoep. Maar géén hokjes Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Het al om bekende GTA Schaap heeft het goed. Leuk, die vragen waar je niet voor op Wiki kunt kijken. Reageren
Baffie Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Het al om bekende GTA Schaap heeft het goed.Leuk, die vragen waar je niet voor op Wiki kunt kijken. Alleen zo jammer dat mensen die Vice City niet meer hebben deze vraag niet kunnen beantwoorden, maargoed. Hopelijk heeft GTA Sheep ook weer een anti-wikiGTA vraag. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 GTA-Sheep heeft mij via pm de eer gegeven de volgende vraag te stellen.. Door met een makkie.. Waar heeft Tommy in de gevangenis gezeten? Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) De gevangenis van Liberty City. Edit: Bling was mij al voor. Bewerkt: 18 juni 2006 door Colonel Cortez Reageren
RonaldVC Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Liberty City PenitentiaryJuist. Bling, volgende vraag graag.. Reageren
Bling Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Oke, hier komt de volgende vraag: In de missie 'The Party' zijn er een aantal mensen te gast op de Jacht van Colonel Cortez, hoeveel mensen zijn er te gast (zonder Tommy en de normale mensen, dus alleen de opdrachtgevers/belangrijke mensen zegmaar) Ik wil ook de namen weten van deze personen. Veel succes Bewerkt: 18 juni 2006 door Bling Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.