Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe bedoel je eigenlijk 'moet'?

Het kan met meerdere wapens, ik heb hem welleens doodgeschoten maar ook welleens doodgezaagd. Ik denk niet dat het met één bepaald wapen moet.

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het kan met meerdere wapens, ik heb hem welleens doodgeschoten maar ook welleens doodgezaagd. Ik denk niet dat het met één bepaald wapen moet.

Inderdaad, Colonel Cortez zegt alleen in de cutscene 1 keer: 'Use This' en terwijl die dit zegt geeft hij je een Chainsaw, verder word er niks verteld over een ander wapen waarmee hij vermoord moet worden.

De enigste mogelijkheid lijkt mij dus de Chainsaw, maar dit antwoord is al gegeven dacht ik.

Geplaatst:
Met een golf club. (Iron nine?)

Fout

Eindelijk het goede antwoord, het "moet" helemaal niet met een bepaald wapen, je mag zelf weten hoe je hem dood maakt, als hij maar doodgaat. Je krijgt de kettingzaag dan wel, maar die hoef je nooit te gebruiken.

Met je blote vuisten. :?

Fout

Inderdaad, Colonel Cortez zegt alleen in de cutscene 1 keer: 'Use This' en terwijl die dit zegt geeft hij je een Chainsaw, verder word er niks verteld over een ander wapen waarmee hij vermoord moet worden.

De enigste mogelijkheid lijkt mij dus de Chainsaw, maar dit antwoord is al gegeven dacht ik.

Fout, er is geen aangegeven wapen, je krijgt de kettingzaag alleen om het gemakkelijker te maken. Je hoeft hem niet te gebruiken.

Volgende vraag voor Flying Dutchman, dit was toch wel een leuke vraag vond ik zelf.

Geplaatst:

Oke, volgende vraag:

Op pagina 6 van de handleiding staat een stukje over je verplaatsen per motor.

Wat is er zo speciaal aan de foto die daar bij staat?

Geplaatst:

Ik zou zeggen dat ik de motor érg vind lijken op een kruising tussen een PCJ 600 en de Sanchez. En anders zou ik zeggen de kleur van de motor: Rood met zwarte strepen erop, alsof dat van een tijger ofzo. ;)

Geplaatst:

Er staat op die foto een bushokje zie ik en die zitten helemaal niet in het spel. Nou ja, bushaltes wel maar da's niet meer dan een paal met een bord langs de stoep. Maar géén hokjes :N

Geplaatst:

Het al om bekende GTA Schaap heeft het goed.

Leuk, die vragen waar je niet voor op Wiki kunt kijken. :)

Geplaatst:
Het al om bekende GTA Schaap heeft het goed.

Leuk, die vragen waar je niet voor op Wiki kunt kijken. :)

Alleen zo jammer dat mensen die Vice City niet meer hebben deze vraag niet kunnen beantwoorden, maargoed. Hopelijk heeft GTA Sheep ook weer een anti-wikiGTA vraag.

Geplaatst:

GTA-Sheep heeft mij via pm de eer gegeven de volgende vraag te stellen..

Door met een makkie..

Waar heeft Tommy in de gevangenis gezeten?

Geplaatst: (bewerkt)

De gevangenis van Liberty City.

Edit: Bling was mij al voor.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst: (bewerkt)

Oke, hier komt de volgende vraag: In de missie 'The Party' zijn er een aantal mensen te gast op de Jacht van Colonel Cortez, hoeveel mensen zijn er te gast (zonder Tommy en de normale mensen, dus alleen de opdrachtgevers/belangrijke mensen zegmaar) Ik wil ook de namen weten van deze personen.

Veel succes :)

Bewerkt: door Bling

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...