Svenie Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Oke, hier komt de volgende vraag: In de missie 'The Party' zijn er een aantal mensen te gast op de Jacht van Colonel Cortez, hoeveel mensen zijn er te gast (zonder Tommy, en de normale mensen, dus alleen de opdrachtgevers/belangrijke mensen zegmaar) Ik wil ook de namen weten van deze personen.Veel succes Ricardo Diaz Avery Carrington Candy Suxxx Donald Love Pastor Richards Stephen Scott Jezz (Love Fist) Kent Paul. Ik kom op 8 mensen uit. Mercedes is geen gast dus die reken ik er niet bij. Reageren
Bling Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Degene die je hebt zijn goed Svenie, maar ik mis er nog een paar. Tip: Ze zijn niet allemaal opdrachtgevers, maar wel bekende personen uit Vice City. Reageren
Proximitus Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Alex Shrub Candy Suxx BJ Smit Jezz Torrent Gonzalez Pastor Richards Steve Scott Ricardo Diaz Avery Carrington Donald Love Kent Paul Eventueel de Colonel zelf maarja.. Bewerkt: 19 juni 2006 door Proximitus Reageren
Baffie Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Het ligt er maar aan wat je bekende personen vind, BJ Smit zie je alleen daar, en als je de Sunyard overneemt, als je alle "bijzonder" gemaakte mensen neemt , Tommy en de Colonel zélf omdat het z'n eigen jacht is, kom je de volgende tegen: Mercedes Cortez (ze woont er namelijk niet, zie je in de missie Love Juice) Alex Shrub Candy Suxxx Kent Paul Gonzales Steve Scott Pastor Richards BJ Smith Donald Love Avery Carrington Jezz Torrent Ricardo Diaz In totaal zijn er dus naast Tommy 12 gasten. Reageren
Bling Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Mercedes Cortez (ze woont er namelijk niet, zie je in de missie Love Juice)In totaal zijn er dus naast Tommy 12 gasten. Ik had eigenlijk Mercedes niet meegeteld, omdat zij de dochter is van Juan Carcia Cortez, maar je hebt inderdaad gelijk. Ze woont niet bij haar vader, maar heeft namelijk een eigen appartementje vlak bij de Leaf Links Golf Club. Dus ze is er eigenlijk ook te gast. Volgende vraag voor jou. Reageren
Baffie Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Oké. Als je aan het einde van de missie Martha's Mug Shot aankomt bij de Filmstudio, wat voor voertuigen staan je dan op te wachten? Reageren
Schno009 Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 volgens mij zijn het dan fbi washingtons, ik herriner me wel dat de fbi je opwacht anders: Géén auto's, alleen de fbi ventjes Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 na research erachter gekomen dat het gewone ranchers waren.. Reageren
Baffie Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 na research erachter gekomen dat het gewone ranchers waren.. Klopt, het zijn gewone Ranchers, volgende voor jou. Reageren
Proximitus Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) in de missie "The Party" vraagt Mercedes 2 dingen aan je terwijl je haar naar de pole position club brengt, Welke zijn dit, en hoe antwoord je erop? Bewerkt: 21 juni 2006 door Proximitus Reageren
Bling Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ze vraagt of je voor haar vader zal gaan werken. Hierop antwoord Tommy: Maybe Hierna vraagt ze volgens mij of je het erg zou vinden als ze je gezeldschap zal houden tijdens het werken. Hierop antwoord Tommy opnieuw: Maybe Reageren
Proximitus Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 de eerste is helemaal goed, de tweede maar voor de helft.. Reageren
Schno009 Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ze vraagt of je voor haar vader zal gaan werken.Hierop antwoord Tommy: Maybe Hierna vraagt ze volgens mij of je het erg zou vinden als ze je gezeldschap zal houden tijdens het werken. Hierop antwoord Tommy opnieuw: Maybe en ze vraagt: Can i rest my hand in your Lap? of zoiets Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.