Baffie Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Volgensmij formuleer ik hem zo ongeveer goed: Hij behandelt Lance, zoals Lance z'n broertje zich liet behandelen, en dat wil hij niet. Reageren
Pietje II Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Inderdaad ook omdat Lance door Tommy behandeld werd als een klein kind, maar ook omdat hij een hele som geld kreeg aangeboden van Sonny Forelli. Reageren
Bling Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Inderdaad ook omdat Lance door Tommy behandeld werd als een klein kind, maar ook omdat hij een hele som geld kreeg aangeboden van Sonny Forelli. Ik vind de rest eigenlijk wel goed genoeg, maar omdat die van Pietje II volledig goed is, mag hij de volgende vraag stellen Reageren
Pietje II Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Oké dan. Ik heb geprobeerd om een moeilijke vraag te vinden, maar er is al zoveel gesteld, dat ik deze dan maar heb verzonnen: Welk bedrijfje in Vice City dreigt falliet te gaan? En hoe weet je dit? Reageren
big brunelli Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 ik den k interglobal films omdat de films van steve niet echt aanslaan bij het publiek Reageren
Baffie Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Oké dan. Ik heb geprobeerd om een moeilijke vraag te vinden, maar er is al zoveel gesteld, dat ik deze dan maar heb verzonnen: Welk bedrijfje in Vice City dreigt falliet te gaan? En hoe weet je dit? Kaufman Cabs, in de missie Friendly Rivalry hoor je Dolores dit zeggen, vervolgens hoor je een werknemer zeggen dat het komt omdat het rivaliserende bedrijf, Vice City Fares gewoonweg te veel taxi's heeft om nog goed met ze te kunnen concurreren. Reageren
Pietje II Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Fout, want na de missie 'Cabmageddon', ofwel de laatste missie van Kaufman Cabs heeft Tommy als het goed is ervoor gezorgd dat Kaufman Cabs weer op de been is, en dus zullen ze niet falliet gaan. Ik bedoel een zaak wat door het hele spel duidelijk blijft dat ze waarschijnlijk falliet zullen gaan, ofwel dat ze dus de deuren sluiten. Ik denk niet Interglobal Films ooit falliet zal gaan, aangezien je bijvoorbeeld in GTA: Liberty City Stories ook nog posters van nieuwe films ziet waarin Candy Suxxx speelt. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Gash natuurlijk. Want er staat 'closing soon' op de ramen van de winkel. Deze winkel vind je in de North Point Mall. Reageren
Baffie Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Dan kun jij beter eerst op de vraag letten die je zélf stelt, je zegt: Welk bedrijf dreigt er faillet te gaan, nou als jij de missie Friendly Rivalry doet, zul je toch echt merken dat ze faillet dreigen te gaan omdat Vice City Cabs teveel taxi's heeft om te concurreren, dat dit probleem later weer verholpen wordt, wil nog niet zeggen dat het bedrijf tijdens het spel een keer faillet dreigt te gaan. Als je naar de radio luistert van Kaufman Cabs, zul je ook na die missie nog horen dat er nog stevige concurrentie is met VC Cabs In de missie Cabmaggedon, wat een hele rare missie is, je moet eerst een minuut lang 6 mensen ontwijken, en dan één iemand afmaken, is de strijd tussen Vice City Fares en Kaufman Cabs nog steeds niet beslist. Je hoort dus in het spel dat ze bijna faillet dreigen te gaan, maar later hoor en zie je nooit dat er een oplossing gegeven wordt. Als je bij de vraag blijf die je eerst stelt, weet ik heel zeker dat dit het goede antwoord is, maar als ik het nu bekijk, zoals het nu geformuleerd wordt. Het kan ook zijn dat je de VCPR bedoelt, ze kunnen moeilijk in de lucht blijven omdat ze geen reclame hebben. Je kunt dit weten doordat ze dagelijks een bedelmarathon organiseren. Aangezien dit het hele spel doorgaat, lijkt het er meer op dat je deze bedoelt. Als iets binnenkort dichtgaat, wil dat toch niet zeggen dat het komt doordat ze faillet gaan, kan ook door verhuizing o.i.d. komen, je weet het niet zeker. Sorry voor als het eerste gedeelte arrogant overkomt. Bewerkt: 12 juli 2006 door Baffie Reageren
Radio Es. Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Misschien is het Cherry Poppers IceCream?? Reageren
Pietje II Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Gash natuurlijk. Want er staat 'closing soon' op de ramen van de winkel. Deze winkel vind je in de North Point Mall. Jep, deze bedoelde ik. Volgende vraag voor Flying Dutchman. @ Baffie: Ja, je hebt wel gelijk. Het is gewoon een kwestie dat ik de vraag een beetje fout geformuleerd heb. Ik had 'dreigt' eruit moeten laten, want 'Closing Soon' betekent natuurlijk dat ze al falliet zijn, en dat ze dus daarom de zaak sluiten, en niet dat ze 'dreigen' te sluiten. Ja, 'Closing Soon' kan uiteraard ook betekenen dat ze de vestiging in The Nord Point Mall gaan sluiten, of dat ze misschien gaan verhuizen, kan allemaal. VCPR kan inderdaad ook, maar daar had ik bij deze vraag even niet aan gedacht. Ik heb de vraag gewoon met een woordje teveel geformuleerd, sorry, het was toen ook al laat. Reageren
Baffie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Oké. Probeer het wel te voorkomen, het is wel eens vaker gebeurd dat er meerdere antwoorden mogelijk zijn op één vraag, en dat de vraagsteller eigenwijs de fout vol bleef houden. In ieder geval bedankt voor je toelichting. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Sorrie voor de vertraging, ik was op vakantie waardoor ik niet eerder kon reageren. Volgende vraag: Naar welk zeediertje is het eiland waarop de Inter Global filmstudio's staan genoemd? Reageren
Pietje II Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Het eiland waar Interglobal Film Studio's opstaat heet Prawn Island, en een prawn is een garnaal. Dus... Is Prawn Island niet vernoemd naar een garnaal? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) een steurgarnaal (ik wou eerst zeester zeggen, maar dat is die andere ) edit: pm als goed is Bewerkt: 18 juli 2006 door ZUMZUM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.