Baffie Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Ik zal tussendoor maar zeggen welke er goed/fout zijn, de drie in Vercetti Estate met de bodyguards heb je alvast goed. 3 Bodyguards in Mansion. Die in die kamer rechts is fout, als je die kamer inloopt begint de korte scène meteen, er staat geen roze marker. Bij de shootingrange in Ammunation Downtown is ook goed. Dan heb je er al 4, maar je bent nog niet eens op een kwart van allemaal. dus, tot nu toe zijn het: 3 in Vercetti Estate (Bodyguards) Shooting Range Downtown (start Shooting Range) Ze zijn het nog lang niet allemaal, doe je best met zoeken zou ik zeggen. Reageren
GTA GUY Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Zoals ik ook al eerder gezegd heb bij een eet gelegenheid, als je health minder dan 100% is. en ik heb er nog een gevonden, bij Sun Shine auto's, waar je die races kunt doen. En natuurlijk gewoon bij een ammunation of een tool shop, waar je melee wapens kunt krijgen. Dus : Ammunation : Wapen kiezen tool store : melee wapen kiezen Sun shine auto's : race kiezen en nog een kleine, als je in het dirt ring stadium bent, en je stapt van je motor af. heb je ook een roze cirkel. Als je daar in gaat staan beeindig je de challange. ( dirtring waar je door corona's heen moet gaan. ) Bewerkt: 19 juli 2006 door GTA GUY Reageren
Baffie Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Die van dat eten had ik even over het hoofd gezien, je hoeft niet te zeggen hoeveel het er nog zijn, gewoon welke. Nu heb je dus. 3 in Vercetti Estate - Bodyguards Iedere eetgelegenheid - maakt je leven weer compleet Ammunation - gelegenheid wapens te kopen (3 ammu-nations) Toolshops - gelegenheid slagwapens te kopen (3 Toolshops) Sunshine Auto's - race kiezen Dirtring Stadium - race beëindigen Oké, maar er zijn er meer. Reageren
ArticLight Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Kleding Zaken, en deze weet ik niet zeker, bij de stripclub waar naar die voorstelling kunt kijken? Reageren
Baffie Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Kledingzaken, het gaat hier nog niet over San Andreas, en als je van outfit verander, loop je alleen een rondje met een shirtje erin binnen, geen roze marker dus. Ook bij de stripvoorstelling staat geen roze marker, antwoord dus helemaal fout, en geen toevoeging op de reeds bestaande antwoorden. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Die van dat eten had ik even over het hoofd gezien, je hoeft niet te zeggen hoeveel het er nog zijn, gewoon welke. Nu heb je dus.3 in Vercetti Estate - Bodyguards Iedere eetgelegenheid - maakt je leven weer compleet Ammunation - gelegenheid wapens te kopen (3 ammu-nations) Toolshops - gelegenheid slagwapens te kopen (3 Toolshops) Sunshine Auto's - race kiezen Dirtring Stadium - race beëindigen Oké, maar er zijn er meer. Als de Dirtring-marker meetelt, dan lijkt de roze marker in de Hotring Race me ook wel eentje. Daarmee kun je volgens mij ook je race beëindigen. En zit er dan ook eentje in het Bloodring Stadium...? Ik ga er maar wel van uit. Verder is er ook nog een roze marker in Downtown, bij die races met de Sanchez en Landstalker. Zijn dit ze allemaal, of heb ik er nog wat overgeslagen...? Ik ben bang dat er vast nog wel meer zijn... Reageren
Baffie Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Oké, bij Trial by Dirt en Test Track staat er geen één, bij de bloodring ook niet, als je die niet haalt is het of omdat je kapot gaat, óf omdat je de tijd niet haalt, stoppen kan daar niet dmv een marker. De enige goede die je er nog bijzet is de Hotring, maar aangezien je er twee foute bijzet, reken ik hem van jouw fout. Naar mijn weten, zijn nu alle markers genoemd. Helaas niet door één iemand. GTA GUY - Bodyguards, eetgelegenheden, shooting range, ammunation, hardware-stores, dirtring, sunshine auto's. NandroDavids - Hotring. Ik geef de beurt door aan GTA GUY, hij heeft de meeste genoemd, en aan NandroDavids z'n laatste antwoord zaten nog twee foute antwoorden toegevoegd, het lijkt me dus eerlijk dat GTA GUY de volgende vraag krijgt. Veel Succes! Probeer er een erg rottige van te maken. Reageren
GTA GUY Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Oké, ik ben niet goed in het verzinnen van een goede vraag, maar : Hoeveel geheime en best moeilijk te verkrijgen auto's zitten er in Vice City ?? Reageren
Pietje II Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Tja, er zitten eigenlijk zoveel geheime auto's in. Neem nou de kogelvrije Admiral. Die kan je alleen krijgen door Ricardo Diaz' te vermoorden in de missie 'Guardian Angels', en bijvoorbeeld de witte Walton, die kan je alleen verkrijgen bij de missie 'Gunrunner'. Ook tijdens de missie 'Hit The Courier' kan je een zwarte Sentinel bemachtigen. En wanneer je 'Cabmageddon' hebt voltooid, staat er bij het gebouw van Kaufman's Cabs een Zebra Cab. En zo zijn er nog wel een aantal missie's. Dit zijn een stel zeldzame voertuigen: "Kogelvrije" Admiral "Zwarte" Voodoo "Super" Angel "Gesloten" Comet "Witte" PCJ-600 "Zwart-Rode" Bobcat "Zwarte" Admiral "Zwarte" Pony "Witte" Walton "Gesloten" Voodoo "Crème" Stretch "Zwarte" Sentinel "Kogelvrije" Sabre Turbo "Zwarte" Sanchez "Zwarte" Rancher Ook kan je zeldzame wagens verkrijgen door de importlijsten van Sunshine Autos te voltooien. Hierbij kan je een Deluxo, een Sabre Turbo, een Sandking en een Hotring Racer mee verkrijgen. Als je 'Bloodring' voltooid hebt, krijg je twee Bloodring Bangers. Een Seasparrow kan jeverkrijgen na 80 Hidden Packages, na 90 Hidden Packages de Rhino en na 100 Hidden Packages (tevens ook als je de 100% behaald hebt) spawnt de Hunter, kan zijn op de helipad in Ocean Beach, of in For Baxter Air Base. Maar omdat de Hunter en Sea Sparrow geen auto's zijn, reken ik die niet mee. Al met al geloof ik dat erin totaal zo'n 24 verschillende zeldzame voertuigen, als je alleen de auto's wilt weten zijn dat er (motors en Rhino meegerekend) 22, en zonder de motoren en Rhino zijn het er 18. Of wilde je ze weten van Sunshine Autos? Dan zijn dat er 4. Ik moet zeggen dat het een beetje een vervelende vraag is, aangezien je dit op vele manieren kan bekijken. Reageren
Baffie Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Makkelijk hè, als iemand een lijstje op WikiGTA maakt met alle bijzondere voertuigen, dit zijn ze qua kleur. "Kogelvrije" Admiral "Zwarte" Voodoo "Super" Angel "Gesloten" Comet "Witte" PCJ-600 "Zwart-Rode" Bobcat "Zwarte" Admiral "Zwarte" Pony "Witte" Walton "Gesloten" Voodoo "Crème" Stretch "Zwarte" Sentinel "Kogelvrije" Sabre Turbo "Zwarte" Sanchez "Zwarte" Rancher Dan heb je er 15, vervolgens krijg je nog de Spand Express en Romero's Hearse aangezien ze maar in enkele missies zitten. Maar als je het over geheim hebt, dan kan je de voertuigen van de FBI weer meerekenen, de FBI Rancher is best moeilijk te verkrijgen, je moet 5 sterren wanted level verkrijgen, dan heb je nog de FBI Washington, niet moeilijk te verkrijgen maar wel direct "geheim". Zelfde geldt voor de Cheetah met sirene. Om verder te gaan, op de legerbasis komen is best moeilijk, er zijn voertuigen die alleen daar te verkrijgen zijn, namelijk de Hunter en de Barracks OL, die zou je er dus ook bij kunnen rekenen, het leger is niet iets wat iedereen alles vanaf weet, dus het kan ook nog wel geheim te noemen zijn. Om verder te gaan, de Bloodring Banger, is erg rottig te verkrijgen, je moet er een speciale missie voor doen, die maar 4 minuten per 72 uur beschikbaar is, en die moet je dan ook meteen halen. Best rottig nog. Zoals Pietje II ook al zei, de auto's in Sunshine na het halen van de 4 lijsten, Deluxo, Sabre Turbo, Sandking en Hotring Racer, ook moeilijk te verkrijgen. Wat er precies met de vraag bedoelt wordt snap ik niet, je kan de Gang Burrito nog wel bijzonder noemen, omdat de knuffel voorop op verschillende plekken staat, en als je hem persé op het dak wil hebben, is dat nog best lastig te verkrijgen. Heeft Pietje II of ik nu het goede antwoord, wil je anders ietsjes meer specificeren wat je precies bedoelt, want zo kunnen alle voertuigen genoemd worden, je wilt niet weten hoeveel mensen problemen hebben met de Virgo, moeilijk te verkrijgen, alleen op straat. Ja, wat wordt er bedoeld? Bewerkt: 19 juli 2006 door Baffie Reageren
GTA GUY Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) ik hoef geen speciale voertuigen te weten, zoals politie, brandweer etc. maar ook geen bulletproof en damageproof. nee gewoon speciale ( geheime )voertuigen, die zeg maar 1 × voorkomen, in één missie bijv. Bewerkt: 19 juli 2006 door GTA GUY Reageren
Baffie Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Je zegt speciaal/geheim, en het is geen politie, en ook geen bulletproof enzo, dat enzo is dus alle dingen die ook met eigenschappen van de auto te maken hebben, een aparte kleur, gesloten deuren e.d. vallen daar dus ook niet onder. Dan bedoel je dus alleen de Romero's Hearse, 1 dus. De Spand Express zit namelijk in twee missies, in zowel Riot als Jury Fury, alle andere auto's zijn vaker in het spel te zien, het antwoord op de vraag is dus gewoon één. Probeer wel een duidelijke vraag te stellen, ook al lijkt hij jouw heel duidelijk, wij snappen niet echt wat je bedoelt. Reageren
GTA GUY Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Hoeveel geheime auto's zitten er in Vice City ?? Denk niet aan de auto's die damageproof zijn en bulletproof. En ook niet de politie, brandweer of ambulance. Maar denk eens aan kleur De eerste die het dichtstebij zit met het aantal wat ik heb, wint en mag de volgende vraag stellen. Bewerkt: 20 juli 2006 door GTA GUY Reageren
BinkieNet Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) De zwarte Voodoo Wiite PCJ-600 Zwart Rode Bobcat Zwarte Admiral Zwarte Pony Witte Walton Crème Stretch Zwarte Sentinel Zwarte Sanchez Zwarte Ranger 11? En inclusief de Zebracab 12.. De vraag is overgens nogsteeds onduidelijk! Bewerkt: 20 juli 2006 door BinkieNet Reageren
GTA GUY Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 BinkieNet, je zit erg dichtbij. ik had er 13 in gedachten. Maar jou antwoord reken ik goed. Dus de volgende vraag is dan voor jou ! ( je miste nog zwarte washington en spand express Van ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.