BinkieNet Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Oké uh... Colonel Cortez werdt in de missie All Hands On Deck in het nauw gedreven.. Door wie?? In welke auto's kwamen zij?? en wie laat Colonel Cortez in VC achter?? Ik hoop dat de vraag duidelijk is Bewerkt: 20 juli 2006 door BinkieNet Reageren
Bling Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Colonel Cortez werdt in de missie All Hands On Deck in het nauw gedreven..Door wie?? Door de Fransen. In welke auto's kwamen zij?? FBI Washington. en wie laat Colonel Cortez in VC achter?? Zijn dochter: Mercedes Cortez. Bewerkt: 20 juli 2006 door Bling Reageren
BinkieNet Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Is goed.. Volgende vraag voor jou Het was overgens geen FBI Woshinton maar een normale zwarte. Ik reken hem wel goed:) Bewerkt: 20 juli 2006 door BinkieNet Reageren
Bling Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Is goed.. Volgende vraag voor jou Het was overgens geen FBI Woshinton maar een normale zwarte. Ik reken hem wel goed:) Oke, het is trouwens wel een FBI Washington, want ik heb een keer een trainer gebruikt tijdens die missie en vloog toen met een jetpack naar die auto's toe. Toen ik instapte stond er op mijn schermpje dat het een FBI Washington was. Maargoed, een makkelijke vraag: In de missie 'The Chase' moet je een dief achtervolgen naar zijn huis, op welk eiland staat dit huis? Reageren
BinkieNet Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Prawn Island Volgende vraag: Wat is het eerste wat je moet doen van Lance Vance (denk aan iets kleins zoals Stap in een auto) En in welke missie is dit? Bewerkt: 20 juli 2006 door BinkieNet Reageren
Pietje II Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Lance Vance zegt je in de missie Back Alley Brawl als eerste dat je hem moet volgen. --------------------------------------------------------------------------------------- Overigens wil ik nog wel reageren op de vraag van GTA GUY, dat het eigenlijk niet erg eerlijk was. Jij wilde dus de kleuren weten van bijzondere voertuigen, + de Spand Express Van en een zwarte Washington. Maar ik had ook als eerste het lijstje van die bijzondere voertuigen opgenoemd, en Baffie daarna ook, en we hadden er ook nog eens een heleboel meer voertuigen erbij opgenoemd. Maar die van ons rekende je fout, terwijl BinkieNet niet alle antwoorden goed opnoemde, en deze rekende je wel goed. (Niks tegen BinkieNet hoor!) Maar niet dat ik er wakker van lig, maar eigenlijk had je dan de onze ook goed moeten rekenen, omdat we dus eerder waren en ook dezelfde antwoorden hadden opgenoemd. Afijn, het maakt niet veel uit, maar ik wilde het toch wel even kwijt. Reageren
Pietje II Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Goed dan, de volgende vraag: Er is een Rampage met de opdracht: "Vernietig 15 voertuigen in 2 minuten met een Minigun." Waar is deze Rampage te vinden? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Die zit op de boot in de haven......als je van je mansion de brug afkomt links af en dan de eerste grote boot aan je linkerhand Reageren
BinkieNet Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Klopt (naja tog niet dus ..Excuus :$ ) Bewerkt: 20 juli 2006 door BinkieNet Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Klopt Klopt niet. Op die boot moet je voertuigen vernietigen met een rocket launcher. De rampage die Pietje II bedoelt ligt naast Fort Baxter Air Base. Het is trouwens aan Pietje II zelf om het antwoord goed/fout te keuren, niet aan jou... Reageren
BinkieNet Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Ik dacht dat die klopte omdat ik het zelfde dacht.. Ik weet dat hij hem goed moet keuren.. Maar mijn excuus Bewerkt: 20 juli 2006 door BinkieNet Reageren
Pietje II Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 (bewerkt) Klopt Klopt niet. Op die boot moet je voertuigen vernietigen met een rocket launcher. De rampage die Pietje II bedoelt ligt naast Fort Baxter Air Base. Het is trouwens aan Pietje II zelf om het antwoord goed/fout te keuren, niet aan jou... Nouja, jij hebt het in ieder geval goed Dizzee! Volgende vraag voor jou... @ Sheep: Jij zat er wel héél dichtbij, het antwoord is precies hetzelfde, behalve dat je bij degene op die boot een Rocket Launcher moet gebruiken i.p.v. een Minigun... >>> Door GTA-Sheep: Vergissen is menselijk maar blijkbaar hebben schapen er soms ook last van <<< Bewerkt: 21 juli 2006 door GTA-Sheep Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Wat zijn de namen van de bandleden van Love fist en wat doen ze in de groep (qua instrument, enz..) ? Reageren
Baffie Geplaatst: 20 juli 2006 Rapport Geplaatst: 20 juli 2006 Jezz, Dick, Percy en Willy, zoals van WikiGTA, wat ze spelen is moeilijker op te zoeken: Ik weet al wel volgensmij dat Jezz de zanger is. Nu het hier over die band gaat, wie is de vierde die je nooit zie? (geen quiz-vraag hoor, maar ik vroeg het me even af) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.