Svenie Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Even een makkelijke. Hoe noemt het café waar je een bom tot ontploffing moet brengen in de missie Copland? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Even een makkelijke. Hoe noemt het café waar je een bom tot ontploffing moet brengen in de missie Copland? Tarbrush Coffee. (Ze serveren er vast Hot Coffee ) Reageren
Svenie Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik heb niet gevraagd wat ze er serveren. Maar ik kan jou wel een papiertje serveren waarop er staat, dat jij de volgende vraag mag stellen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Volgende: Waar is Ken Rosenburg aan verslaafd? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) drugs (coke) Bewerkt: 25 juli 2006 door Lance Dance Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Metteen goed. Lance Dance is aan de beurt. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 In de missie Check out at the Check-in wordt je achtervolgd door een aantal auto's als je naar Ammu-Nation in Downtown moet, wat voor soort auto's zijn dit, hoeveel zijn het er, en welke kleur(en) hebben ze Reageren
Baffie Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Dit zijn Admirals, met iemand die niet de bestuurder is die de drive-by uitvoert. Ze zijn pikzwart, net als dat je ze krijg met de code IWANTITPAINTEDBLACK Het zijn er drie Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Het is goed Baffie, lol jij weet ook alles Sorry dat ik zo laat antwoord, de PC was de hele dag weg... Anyway Baffie jij mag de volgende vraag stellen Reageren
Baffie Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Oké, volgende vraag: Welke voertuigen in het spel zijn allemaal pikzwart? Reageren
Donwell Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 De FBI wagens en de limo van Avery Carrington. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) ik ga het weer eens proberen Baffie! als ze niet goed zijn kom ik terug! ik weet niet precies wat voor jouw pikzwart is, maar ja, hier zijn ze: Romero's Hearse Sentinel XS Gang Burrito (als je dat logo niet meetelt ) FBI Rancher Als je de “speciale” ook meerekent dan ook deze: "Zwarte" Voodoo "Zwarte" Admiral "Zwarte" Pony "Zwarte" Sentinel "Zwarte" Sanchez "Zwarte" Rancher Bewerkt: 27 juli 2006 door Radio۞Espantoso Reageren
BinkieNet Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Hij mist de FBI Washinton en de limo van Avery Carrington. Reageren
Vercetty Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Romero's Hearse Sentinel XS Gang Burrito FBI Rancher Zwarte Voodoo Zwarte Admiral Zwarte Pony Zwarte Sentinel Zwarte Sanchez Zwarte Rancher FBI Washinton de limo van Avery Carrington. als het goed is zijn dit ze allen Reageren
Baffie Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Misschien is het "pikzwart" verkeerd overgekomen, maar ik bedoel de voertuigen die zo zwart zijn als dat ze worden bij de code IWANTITPAINTEDBLACK, met pikzwart bedoel ik dus dat de hele auto zo zwart is als maar kan. De antwoorden totnutoe zijn daarom ook allemaal fout, veel van die voertuigen zijn donkergrijs, niet zwart. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.