BinkieNet Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Zwarte Voodoo Zwarte Admiral Zwarte Pony Zwarte Sentinel Zwarte Sanchez Zwarte Rancher FBI Washinton?? Reageren
Baffie Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Zwarte Voodoo Zwarte Admiral Zwarte Pony Zwarte Sentinel Zwarte Sanchez Zwarte Rancher FBI Washinton?? De FBI Washington is niet zo zwart als de voertuigen bij IWANTITPAINTEDBLACK, fout dus. Vergeet de Cheetah niet Wanneer is de Cheetah volgens jou helemaal pikzwart? ________________________________________________________________________________ ______ Het goede antwoord zit eraan te komen, maar jullie hadden toch niet gedacht dat ik een vraag zou stellen die je regelrecht van WikiGTA af kunt halen? Dit zijn ze niet allemaal. Reageren
Vercetty Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Zwarte Voodoo Zwarte Admiral Zwarte Pony Zwarte Sentinel Zwarte Sanchez Zwarte Rancher deze dan edit: volgends mij kan je alle auto's op de politie, fbi wagens en de legervoertuigen zwart vinden. en anders rij je de pay 'n spray in Bewerkt: 28 juli 2006 door Vercetty Reageren
Baffie Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Nee, het zit wel in de buurt, alleen is er bij deze vraag een addertje onder het gras. Reageren
Vinewood Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Alle auto's mischien? Want als je de code IWANTITPAINTEDBLACK intoets zijn alle auto's zwart. Mischien kan ik het gruwlijk mis hebben, ik wou het even proberen :$ Bewerkt: 28 juli 2006 door Vinewood Reageren
Baffie Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Als ik als voorbeeld geef de auto's met de kleur bij de code IWANTITPAINTEDBLACK, lijkt het me duidelijk dat ik niet alle auto's bedoel, je komt hem namelijk nooit tegen, je zult het zélf in moeten voeren, iets wat niet helemaal bij het spel hoort. Het lijstje van Vercetty is al een heel eind in de goede richting, alleen zijn het ze niet allemaal. Reageren
Vercetty Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) okee dit moet hem zijn ik heb alle auto's die NIET zwart kunnen zijn genoteerd Hermes Oceanic Cuban Hermes (vlammen) Gang Burrito(grafetti) Securicar Spand Express(het logo) Trashmaster Bloodring Banger A Bloodring Banger B Hotring Racer Hotring Racer A Hotring Racer B Baggage Handler Bus taxi Cabbie Coach Kaufman Cab Taxi Zebra Cab Enforcer Ambulance Barracks OL Patriot Police Rhino en waarvan baffie zei dat het niet zwart maar grijs was: FBI Rancher FBI Washington let op deze zijn nooit zwart Bewerkt: 28 juli 2006 door Vercetty Reageren
Baffie Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Ik denk dat je m'n uitleg verkeerd opvat, ik zei dat het niet de auto's zijn die je met de code IWANTITPAINTEDBLACK tegenkomt, dit lijstje is heel mooi samengesteld, maar als je het spel gewoon normaal speelt, kom je die voertuigen nooit tegen, cheaten is iets wat wel in het spel zit, maar "normaalgesproken" niet voorkomt. Misschien een duidelijkere uitleg, het zijn gewoon voertuigen die aangepast pikzwart zijn, niet door een code, een klein voorbeeld die al genoemd is, is bijvoorbeeld de zwarte pony die je in de missie Loose Ends tegenkomt. Reageren
Donwell Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Baffie, hij heeft een lijstje met wagens die normaal gesproken niet zwart zijn. Dat heeft hij toch duidelijk gezegd?! Reageren
Vercetty Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 laatste kans van vandaag voor mij: "Zwarte" Voodoo "Zwarte" Admiral "Zwarte" Pony "Zwarte" Sentinel "Zwarte" Rancher de limo van avery carrington deze is niet helemaal maar wel voor een deel zwart: "Zwart-Rode" Bobcat en een brommer: "Zwarte" Sanchez Reageren
Baffie Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Wat jammer dat het je laatste kans is, want hij is nog steeds niet helemaal goed. Deze zijn alvast goed: Zwarte Voodoo Zwarte Admiral Zwarte Pony Zwarte Sentinel Zwarte Rancher De limo van avery carrington Zwarte Sanchez De Bobcat is fout, die heeft dan wel een pikzwarte bovenkant en onderkant, maar het midden is niet zwart, je begint al in de buurt te komen, maar je bent er nog niet. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Zwarte Voodoo Zwarte Admiral Zwarte Pony Zwarte Sentinel Zwarte Rancher De limo van avery carrington Zwarte Sanchez en de Romero's Hearse natuurlijk! Reageren
Baffie Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) Nee, de Romero's Hearse niet, het zijn gewoon voertuigen die in het spel normaal een vrolijke kleur als blauw of rood zijn, maar in een missie aangepast zwart zijn, en dat is de Romero's Hearse niet, die is trouwens ook donkergrijs. Fout dus. Bewerkt: 29 juli 2006 door Baffie Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) Zwarte Voodoo® Zwarte Admiral® Zwarte Pony® Zwarte Sentinel® Zwarte Rancher® De limo van Avery Carrington Zwarte Sanchez® Zwarte Washington® Bewerkt: 29 juli 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.