Baffie Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Weer één erbij, maar helaas, het zijn ze nog niet allemaal, het begint in de buurt te komen. Er is er nog één, en die wíl ik erbij hebben. Reageren
Donwell Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) Zwarte Admiral Zwarte Voodoo Zwarte Pony Zwarte Sentinel Zwarte Sanchez Zwarte Rancher De limo van Avery Carrington Zwarte Washington Zwarte Linerunner (Dankzij BinkieNet ) Bewerkt: 29 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
BinkieNet Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 De zwarte Linerunner moet er nog bij Reageren
Baffie Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Wanneer zien jullie een pikzwarte (zoals de pikzwarte Pony in Loose Ends) Linerunner, ik heb het spel net weer helemaal van A tot Z uitgespeeld, en een aangepast zwarte Linerunner heb ik nooit gezien, FOUT dus. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 damn lol hoe vaak hebben jullie wel niet gespeeld om dat allemaal te weten sorry voor de half offtopic post, weer een lekker pittige vraag baffie Reageren
BinkieNet Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 (bewerkt) Wanneer zien jullie een pikzwarte (zoals de pikzwarte Pony in Loose Ends) Linerunner, ik heb het spel net weer helemaal van A tot Z uitgespeeld, en een aangepast zwarte Linerunner heb ik nooit gezien, FOUT dus. Een pikzwarte Linerunner is er echt hoor Laat me raden de PCJ 600 ook niet Bewerkt: 29 juli 2006 door BinkieNet Reageren
Baffie Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Wanneer zien jullie een pikzwarte (zoals de pikzwarte Pony in Loose Ends) Linerunner, ik heb het spel net weer helemaal van A tot Z uitgespeeld, en een aangepast zwarte Linerunner heb ik nooit gezien, FOUT dus. Een pikzwarte Linerunner is er echt hoor Laat me raden de PCJ 600 ook niet Oké, in welke missie komt er een pikzwarte, aangepast zwarte Linerunner voor, ik heb net alle missies gedaan in twee dagen, en ik heb er nooit één gezien, hij mag dan misschien wel zwart van kleur zijn, maar wat ik bedoel en al veel vaker heb gezegd is een pikzwarte, aangepast zwarte. De Linerunner wordt in geen énkele missie gebruikt, dus is die sowieso al onmogelijk om erbij te horen. Het is dus een voertuig dat aangepast pikzwart is. En de PCJ-600 is het ook niet. Als je toch denkt dat hij er wél is, aangepast zwart, zou ik een screen wel op z'n plek vinden. Reageren
Vercetty Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 en wanneer heb jij een zwarte patriot gezien, de patriot is altijd groen Reageren
Baffie Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ook fout ja, misschien is een tip nu wel op z'n plek: Deze voertuigen zijn alvast goedgeraden Zwarte Admiral Zwarte Voodoo Zwarte Pony Zwarte Sentinel Zwarte Sanchez Zwarte Rancher De limo van Avery Carrington Zwarte Washington Het is een voertuig dat aangepast pikzwart is, en je ziet hem maar één keer. Reageren
Vercetty Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 zeg baffie, even een vraagje: kan je het antwoord op een van de pagina's van wikipedia vinden of moet je er perse vice city voor uitspelen? Reageren
Typhoon Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) De zwarte Bobcat in de missie Autocide? EDIT: Hij is niet helemaal zwart. Het is een voertuig dat aangepast pikzwart is, en je ziet hem maar één keer. Jammer ik dacht even dat hij het kon zijn.. Bewerkt: 31 juli 2006 door Typhoon Reageren
Baffie Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 zeg baffie, even een vraagje:kan je het antwoord op een van de pagina's van wikipedia vinden of moet je er perse vice city voor uitspelen? Je zult WikiGTA bedoelen, het grootste gedeelte van het antwoord wel, namelijk bij de voertuigen het lijstje bijzondere voertuigen, ik ben echter niet zo dom om een vraag te verzinnen die je er zo vandaan kan halen. Je moet het spel er wel voor spelen, je hoeft het er echter niet voor uit te spelen om de laatste van het rijtje er nog bij te krijgen. De zwarte Bobcat in de missie Autocide?EDIT: Hij is niet helemaal zwart. Het is een voertuig dat aangepast pikzwart is, en je ziet hem maar één keer. Jammer ik dacht even dat hij het kon zijn.. Inderdaad fout, de Bobcat is in het midden rood. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) De perennial misschien? Bewerkt: 31 juli 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Typhoon Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Volgens mij heb ik hem eindelijk: de zwarte Stretch, als je naar de missie Keep your Friends Close naar buiten loopt staan er meestal 3 zwarte Stretchen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.