Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weer één erbij, maar helaas, het zijn ze nog niet allemaal, het begint in de buurt te komen. Er is er nog één, en die wíl ik erbij hebben.

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Zwarte Admiral

Zwarte Voodoo

Zwarte Pony

Zwarte Sentinel

Zwarte Sanchez

Zwarte Rancher

De limo van Avery Carrington

Zwarte Washington

Zwarte Linerunner (Dankzij BinkieNet _O_ )

Bewerkt: door TcT MafIosO
Geplaatst:

Wanneer zien jullie een pikzwarte (zoals de pikzwarte Pony in Loose Ends) Linerunner, ik heb het spel net weer helemaal van A tot Z uitgespeeld, en een aangepast zwarte Linerunner heb ik nooit gezien, FOUT dus.

Geplaatst:

damn lol hoe vaak hebben jullie wel niet gespeeld om dat allemaal te weten :bonk:

sorry voor de half offtopic post, weer een lekker pittige vraag baffie :puh:

Wanneer zien jullie een pikzwarte (zoals de pikzwarte Pony in Loose Ends) Linerunner, ik heb het spel net weer helemaal van A tot Z uitgespeeld, en een aangepast zwarte Linerunner heb ik nooit gezien, FOUT dus.

Een pikzwarte Linerunner is er echt hoor :bonk:

Laat me raden de PCJ 600 ook niet :D

Bewerkt: door BinkieNet
Geplaatst:

Een pikzwarte Linerunner is er echt hoor :bonk:

Laat me raden de PCJ 600 ook niet :D

Oké, in welke missie komt er een pikzwarte, aangepast zwarte Linerunner voor, ik heb net alle missies gedaan in twee dagen, en ik heb er nooit één gezien, hij mag dan misschien wel zwart van kleur zijn, maar wat ik bedoel en al veel vaker heb gezegd is een pikzwarte, aangepast zwarte. De Linerunner wordt in geen énkele missie gebruikt, dus is die sowieso al onmogelijk om erbij te horen. Het is dus een voertuig dat aangepast pikzwart is. En de PCJ-600 is het ook niet. Als je toch denkt dat hij er wél is, aangepast zwart, zou ik een screen wel op z'n plek vinden.

Geplaatst:

Ook fout ja, misschien is een tip nu wel op z'n plek:

Deze voertuigen zijn alvast goedgeraden

Zwarte Admiral

Zwarte Voodoo

Zwarte Pony

Zwarte Sentinel

Zwarte Sanchez

Zwarte Rancher

De limo van Avery Carrington

Zwarte Washington

Het is een voertuig dat aangepast pikzwart is, en je ziet hem maar één keer.

Geplaatst:

zeg baffie, even een vraagje:

kan je het antwoord op een van de pagina's van wikipedia vinden of moet je er perse vice city voor uitspelen?

De zwarte Bobcat in de missie Autocide?

EDIT: Hij is niet helemaal zwart.

Jammer ik dacht even dat hij het kon zijn..

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:
zeg baffie, even een vraagje:

kan je het antwoord op een van de pagina's van wikipedia vinden of moet je er perse vice city voor uitspelen?

Je zult WikiGTA bedoelen, het grootste gedeelte van het antwoord wel, namelijk bij de voertuigen het lijstje bijzondere voertuigen, ik ben echter niet zo dom om een vraag te verzinnen die je er zo vandaan kan halen. Je moet het spel er wel voor spelen, je hoeft het er echter niet voor uit te spelen om de laatste van het rijtje er nog bij te krijgen.

De zwarte Bobcat in de missie Autocide?

EDIT: Hij is niet helemaal zwart.

Jammer ik dacht even dat hij het kon zijn..

Inderdaad fout, de Bobcat is in het midden rood.

Geplaatst:

Volgens mij heb ik hem eindelijk: de zwarte Stretch, als je naar de missie Keep your Friends Close naar buiten loopt staan er meestal 3 zwarte Stretchen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...