Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Volgens mij heb ik hem eindelijk: de zwarte Stretch, als je naar de missie Keep your Friends Close naar buiten loopt staan er meestal 3 zwarte Stretchen.

De zwarte stretch was al genoemd in de vorm van de limo van Avery Carrington, daarnaast zijn die niet zwart, als je het spel zonder codes hebt gespeeld zijn ze sowieso wit, bij mij zijn ze ook zwart geweest, de keer dat ik codes had gebruikt, maar de Stretch zat er al bij, dus het is nog steeds niet volledig.

Misschien de perennial, misschien niet, niet dus, het lijkt er dus op dat het fout is.

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

tellen boten ook mee want ik heb geloof ik welleens ergends een zwarte boot gezien?? :{

een speeder geloof ik

Bewerkt: door Vercetty
Geplaatst:

Volgens mij heb ik hem eindelijk: de zwarte Stretch, als je naar de missie Keep your Friends Close naar buiten loopt staan er meestal 3 zwarte Stretchen.

De zwarte stretch was al genoemd in de vorm van de limo van Avery Carrington, daarnaast zijn die niet zwart, als je het spel zonder codes hebt gespeeld zijn ze sowieso wit, bij mij zijn ze ook zwart geweest, de keer dat ik codes had gebruikt, maar de Stretch zat er al bij, dus het is nog steeds niet volledig.

Misschien de perennial, misschien niet, niet dus, het lijkt er dus op dat het fout is.

Hmm ik heb Vice City zonder codes uitgespeeld en ik weet toch heel zeker dat die limo van Avery zwart is.

Maarja dit terzijde.

Geplaatst:

Zeg ff tussendoor... Er is toch een PCJ-600 in het zwart bij de missie Bar Brawl waar die bewakers op vluchten... Of zijn die grijs,,, volgens mij zijn ze toch zwart???

Zeg ff tussendoor... Er is toch een PCJ-600 in het zwart bij de missie Bar Brawl waar die bewakers op vluchten... Of zijn die grijs,,, volgens mij zijn ze toch zwart???

Kijk, soms zijn voertuigen lichtzwart of donkergrijs zeg maar, in sommige missies zoals Loose Ends, worden voertuigen helemaal pikzwart gemaakt, in die missie bijvoorbeeld, staan twee zwarte Admirals, zo zijn er meer, mijn quiz-vraag is dus welke dat allemaal zijn. De "zwart" die ik bedoel is die je ook krijgt als je de code IWANTITPAINTEDBLACK doet, als je die doet, zie je het verschil tussen de zwarte PCJ-600 van dan, en die van de bewakers van Bar Brawl, mijn vraag is dus, welke voertuigen komen allemaal aangepast zwart in het spel voor, en dan dus de extreem zwart zeg maar.

__

@ Lance Dance, ik weet ook wel dat de limo van Avery Carrington zwart is, met "die" doel ik op de 3 stretches die buiten staan tijdens en na Keep Your Friends Close

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:

Kijk, soms zijn voertuigen lichtzwart of donkergrijs zeg maar, in sommige missies zoals Loose Ends, worden voertuigen helemaal pikzwart gemaakt, in die missie bijvoorbeeld, staan twee zwarte Admirals, zo zijn er meer, mijn quiz-vraag is dus welke dat allemaal zijn. De "zwart" die ik bedoel is die je ook krijgt als je de code IWANTITPAINTEDBLACK doet, als je die doet, zie je het verschil tussen de zwarte PCJ-600 van dan, en die van de bewakers van Bar Brawl, mijn vraag is dus, welke voertuigen komen allemaal aangepast zwart in het spel voor, en dan dus de extreem zwart zeg maar.

__

@ Lance Dance, ik weet ook wel dat de limo van Avery Carrington zwart is, met "die" doel ik op de 3 stretches die buiten staan tijdens en na Keep Your Friends Close

Oww lol bedoelde je die, sorry ja dat klopt inderdaad :bonk:

Geplaatst:

Maakt niet uit, kan gebeuren, het is maar hoe je het leest.

Het lijkt er trouwens toch wel op dat het een moeilijke vraag aan het worden is, misschien is een tip wel eens handig.

1. Hij is aangepast zwart

2. Hij komt maar één keer in het spel voor.

3. Je kunt hem zélf op geen enkele manier krijgen. (of het met codes kan weet ik niet, maar het gaat hier om voertuigen zonder codes)

Geplaatst:

Het is maar een gok hoor.. Maar komt Lance Vance niet in een Zwarte Stallion aan rijden in de missie Rub Out??

Geplaatst:
Het is maar een gok hoor.. Maar komt Lance Vance niet in een Zwarte Stallion aan rijden in de missie Rub Out??

Nee, hij komt niet aanrijden in een zwarte stallion in de missie Rub Out, misschien een vage tip, toen ik de zin net zat te lezen, dacht ik dat je het goed had. Verder zeg ik niks, maar een zwarte stallion uit de missie Rub Out is fout.

Geplaatst:

Zwarte Admiral

Zwarte Voodoo

Zwarte Pony

Zwarte Sentinel

Zwarte Sanchez

Zwarte Rancher

De limo van Avery Carrington

Zwarte Washington

Zwarte Comet :?

Geplaatst:

Nog èèn gok en als die niet goed is ga ik het maar weer opnieuw spelen :cab: Ik wil het weten ;)

In de missie The Chase vlucht de dief in een BF Injection... is die niet zwart :D

Ik denk dat ik hem heb... De Maverick waar Lance Vance en Victor Vance in de allereerste missie (je weet wel bij de mislukte deal) komen aanvliegen... +

Zwarte Admiral

Zwarte Voodoo

Zwarte Pony

Zwarte Sentinel

Zwarte Sanchez

Zwarte Rancher

Zwarte Washington

P.S. Zeg Baffie hoe weet je dit eigenlijk allemaal :puh: ... Ik heb er nooit opgelet???

Bewerkt: door ralgeu
Geplaatst:

Verhip ja! Volgens mij komt hij inderdaad met een zwarte heli aanvliegen. En wat die zin betreft waarvan je dacht dat ie goed was:

Maar komt Lance Vance niet in een.... zwarte helikopter aanvliegen in de intro?? Deze moet kloppen...

Geplaatst:
Ik denk dat ik hem heb... De Maverick waar Lance Vance en Victor Vance in de allereerste missie (je weet wel bij de mislukte deal) komen aanvliegen... +

Zwarte Admiral

Zwarte Voodoo

Zwarte Pony

Zwarte Sentinel

Zwarte Sanchez

Zwarte Rancher

Zwarte Washington

P.S. Zeg Baffie hoe weet je dit eigenlijk allemaal :puh: ... Ik heb er nooit opgelet???

Eindelijk, hij is goed, dit was het antwoord waar ik op zat te wachten, ik onthoud op de één of andere manier zulk soort dingen heel makkelijk, volgende vraag voor jou, probeer er weer zo'n rottige van te maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...