ralgeu Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) oké dan Met welke luchtvaartmaatschappijen kun je vliegen vanaf Escobar International Airport en met welke vloog Tommy Vercetti naar Vice City? (sorry ik kon echt niks moeilijks vinden, dat laat ik aan jullie over) Bewerkt: 3 augustus 2006 door ralgeu Reageren
Baffie Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 oké dan Met welke luchtvaartmaatschappijen kun je vliegen vanaf Escobar International Airport en met welke vloog Tommy Vercetti naar Vice City? (sorry ik kon echt niks moeilijks vinden, dat laat ik aan jullie over) Je kunt nooit weten met welke Tommy over is gevlogen, dit wordt nooit in het spel gezegd, het vliegtuig dat net aan komt vliegen kan het niet zijn, omdat Tommy er al uit is, en het vliegtuig dat er al staat heeft daar nooit gelandt, daar is de landingsbaan te kort voor. Reageren
BinkieNet Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Het vliegtuig van Tommie kun je idd niet weten. Dat vliegtuig dat land is bij Terminal B en daar tegelijk komt Tommie aanlopen.. vrij onmogelijk dus;) Dit zijn de vliegmaatschapijen: Taylair AC (Aviacion Cubana) Eastsky Airlines Haitian Air Vice City Air Deze namen kun je vinden in Terminal A Bewerkt: 3 augustus 2006 door BinkieNet Reageren
ralgeu Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Oké je hebt inderdaad gelijk,,, Maar het was een kleine strikvraag,,, ik leg het even uit. East Sky Airlines is de enige maatschappij die naar Vice City vliegt vanuit Liberty City... Maar je kan het idd niet ingame weten... De lijst van BlinkieNet klopt maar is nog niet volledig... Bewerkt: 3 augustus 2006 door ralgeu Reageren
BinkieNet Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) De vliegmaatschapij Rockstar.. dat staat op alle vliegtuigen;) Bewerkt: 4 augustus 2006 door BinkieNet Reageren
Baffie Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Oké je hebt inderdaad gelijk,,, Maar het was een kleine strikvraag,,, ik leg het even uit. East Sky Airlines is de enige maatschappij die naar Vice City vliegt vanuit Liberty City... Maar je kan het idd niet ingame weten...De lijst van BlinkieNet klopt maar is nog niet volledig... Eigenlijk had je dus vol moeten houden dat we het wel konden weten, of moet je Liberty Tree of een ander niet in-game idee er voor hebben? Reageren
ralgeu Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Jah... Ik heb ergens (ik weet niet waar... niet ingame in ieder geval) het logo van East Sky gezien in Liberty City Airport. In ieder geval, dit deel is dus al beantwoord. En de lijst mist nog 1 maatschappij Reageren
Ice Banana Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Taylair AC (Aviacion Cubana) Eastsky Airlines Haitian Air Vice City Air Sunshine Air Reageren
BinkieNet Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Er is er nog 1.. McAdam Airways... Hier kun je een bordje van vinden aan het eind van de landingsbaan links.. het staat op 1 van die gebouwen. Bewerkt: 4 augustus 2006 door BinkieNet Reageren
Vercetty Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 dan is dit de gehele lijst: Taylair AC (Aviacion Cubana) Eastsky Airlines Haitian Air Vice City Air Sunshine Air McAdam Airways Reageren
ralgeu Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Nog 1tje... Als hij niet te vinden is geef ik een hint Reageren
BinkieNet Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) dan is dit de gehele lijst:Taylair AC (Aviacion Cubana) Eastsky Airlines Haitian Air Vice City Air Sunshine Air McAdam Airways Rockstar moet nog in dit rijtje;) Waar kun je eigenlijk iets vinden over Sunshine Air?? Ik zie hem nergens Bewerkt: 4 augustus 2006 door BinkieNet Reageren
ralgeu Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik maak idd een foutje... Het moet niet East Sky Airlines zijn maar McAdam's zijn. Die is ook te vinden op Liberty International... Nee... Bijna goed... TIP: Ga bij Escobar naar binnen en kijk naar de incheckbalies... Reageren
Baffie Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Taylair AC (Aviacion Cubana) Eastsky Airlines Haitian Air Vice City Air Sunshine Air McAdam Airways Rockstar Air Biscuit Een tip moet je niet zo snel en zo makkelijk geven, dán pas kan je een vraag moeilijk maken! Reageren
ralgeu Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Maar JIJ kan beter de moeilijke vragen stellen . Maar hij is goed, volgende voor jou Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.