Baffie Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Oké, hier komt die: Noem alle mensen (of ze nu wel of geen eigen id hebben) die in scènes het lootje leggen. Reageren
Pietje II Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Je bedoelt dus écht alleen in scènes hè? Dan zijn volgens mij dat deze personen: Victor Vance; Harry (persoon # 1 die met Tommy meeloopt); Lee (persoon # 2 die met Tommy meeloopt); Ricardo Diaz; In de missie 'Naval Engagement' wordt in een cutscène Rico vermoord; In de missie 'Cannon Fodder' worden in een cutscène maar liefst drie Cubanen doodgeschoten door een sluipschutter; In de missie 'Trojan Voodoo' zie je soms wanneer de drugsfabriek ontploft nog wat Haitans rondrennen, die worden dan ook meestal vermoord door de explosie. Volgens mij waren dit alle personage's die in cutscènes vermoord worden. Reageren
ralgeu Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Ik ga hem maar proberen... 1. Victor Vance (In the beginning) 2. De twee mannen waarmee jij de deal moet sluiten (idem) 3. De man die wordt overreden (Jury Fury) (4. De mannen die in elkaar worden geslagen (Riot). Ik weet niet of ze echt doodgaan, maar het lijkt er wel op) 5. De Haitan (Guardian Angels) 6. Rico (Naval Engagement) 7. Diaz (Rub Out) 8. De bewakers van Rock City (Psycho Killer) 9. Hilary King (The Job) 10. De Cubans (Cannon Fodder) Er zijn ook nog twee explosies... Ik weet niet of er dan nog mensen zijn, maar ze zullen het niet overleven. 11. Bouwvakkers (Demolition Man) 12. Haitans (Trojan Voodoo) 13. Soldaten (Copland) Misschien ook nog: 14. De twee agenten (Copland). Ik neem niet aan dat ze nog leven. Edit: Bedankt Blinkienet . Maar Leo Teal gaat toch niet door in een scène??? Bewerkt: 4 augustus 2006 door ralgeu Reageren
BinkieNet Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Dit zijn ze denk ik niet allemaal.. maar het is een begin: Leo Teal Ricardo Diaz De twee militaire die voor de deur staan in de missie Copland De bewaker die neergeschoten wordt door de Psycho Killer Hilary King Victor Vance De overrede man in Jury Fury De Haitan in Guardian Angels de drie Cubans in Cannon Fodder Rico in Naval Engagement De mannen die de drugs brengen in "In the beginning" De Haitans in Trojan Voodoo De bouwvakkers zie je niet in Scene dat ze dood gaan.. De militaire uit de missie Copland zijn duidelijk dood. Cam Jones wordt niet in een scene vermoord.. dat is Hilary King Bewerkt: 4 augustus 2006 door BinkieNet Reageren
Baffie Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Oké, om er alvast één uit de wereld te helpen, de twee agenten uit Copland gaan niet dood, je hoort Tommy duidelijk zeggen: Tie'em up and gag them, wat je kan vertalen als vastbinden en een zakdoek in de mond. Om nu even verder te gaan op de antwoorden: Het gaat er wel om dat het mensen zijn die altijd in de scène doodgaan, niet de ene keer wel en de andere niet, de "misschien" Haïtians uit Trojan Voodoo tel ik daarom ook niet mee. Pietje II. De Haïtianen uit Trojan Voodoo tel ik niet mee, en het antwoord is niet volledig. ralgeu: In Riot zie je de rel alleen in een korte scène, er vallen wel doden, maar niet in de scènes. In Demolition Man kan je ook alle bouwvakkers en bewakers al dood hebben gemaakt met de miniheli, en je ziet de explosie van buitenaf, je ziet de doden niet vallen in de scène. Cam Jones gaat wel of niet dood, maar dit zie je niet in een scène. BinkieNet Leo Teal moet je met je handen vermoorden, in de scène die erop volgt is hij al dood. De Haïtians in Trojan Voodoo telde ik niet mee, je kunt ze ook allemaal al zelf neergeschoten hebben, in dat geval niet, tel ik dus niet mee. Het goede antwoord is dus nog niet gegeven, vergeet niet dat het écht altijd zo moet zijn, mensen die door een explosie doodgaan, maar die jij zelf evengoed neer had kunnen schieten tel ik daarom niet mee. Reageren
ralgeu Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Nog een keer dan: 1. Victor Vance (In the beginning) 2. De twee mannen waarmee jij de deal moet sluiten (idem) 3. De man die wordt overreden (Jury Fury) 5. De Haitan (Guardian Angels) 6. Rico (Naval Engagement) 7. Diaz (Rub Out) 8. De bewakers van Rock City (Psycho Killer) 9. Hilary King (The Job) 10. De Cubans (Cannon Fodder) Idd ik had een foutje gemaakt, niet Cam Jones maar Hilary King Bewerkt: 4 augustus 2006 door ralgeu Reageren
Baffie Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Nog een keer dan:1. Victor Vance (In the beginning) 2. De twee mannen waarmee jij de deal moet sluiten (idem) 3. De man die wordt overreden (Jury Fury) 5. De Haitan (Guardian Angels) 6. Rico (Naval Engagement) 7. Diaz (Rub Out) 8. De bewakers van Rock City (Psycho Killer) 9. Hilary King (The Job) 10. De Cubans (Cannon Fodder) Idd ik had een foutje gemaakt, niet Cam Jones maar Hilary King Klopt, ik zat de 2 militairen bij Copland er nog bij te bedenken, maar die kan je ook zelf afmaken, volgende voor jou, probeer er wat moelijks van te maken, zo te zien is dat nog aardig lastig. Reageren
ralgeu Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 oké dan Waaruit bestaat Love Juice? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 2 delen ‘Boomshine’, 1 deel ‘Trumpet’, 5 ‘Fizz Bombs’ en een liter benzine, het best geserveerd met vrouwelijk gezelschap Reageren
Baffie Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 oké danWaaruit bestaat Love Juice? Volgensmij handig om een vraag te bedenken waarmee WikiGTA niet geraadpleegd kan worden, jammer genoeg staat dit antwoord namelijk letterlijk bij personages Vice City en dan Love Fist... Reageren
ralgeu Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 ahhh Heh, d8 ik net een moeilijke te hebben Hij is in ieder geval goed, volgende voor jou Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Om eerlijk te zijn dacht ik toen ik deze vraag zag "Hmm ben ik vergeten, geen zin om die Love Fist missie weer te halen", daarna ging ik wat rondkijken op de WikiGTA personages pagina en klikte ik op Love Fist, toen herinnerde ik me deze vraag en gaf het antwoord.... Maar goed: In de missie "Keep Your Friends Close..." vraagt Sonny Forelli aan Tommy of hij dacht dat Sonny zomaar weg zou gaan met het nepgeld en de staart tussen zijn benen. Wat is de reactie van Tommy hierop? Het liefst de exacte quote. Reageren
Baffie Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 No, I wanted to fuck you before I killed you. Of zoiets, het komt er op neer dat Tommy hem nog een keer voor de gek wilde houden voordat hij hem zou vermoorden Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) No, I wanted to fuck you before I killed you. Of zoiets, het komt er op neer dat Tommy hem nog een keer voor de gek wilde houden voordat hij hem zou vermoorden Ok, het was "I just wanted to piss you off before I kill you." maar dat reken ik goed Baffie, jij bent weer Edit: Ik heb er ook nog een screenshot van lol Bewerkt: 6 augustus 2006 door Lance Dance Reageren
Baffie Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Oké, volgende vraag: In welke missies móét je mensen vermoorden? Om verwarring te voorkomen, het móét echt, geen enkel ontkomen, een missie waarin je bijvoorbeeld langs 100 man moet en het níét het doel is om te moorden tel ik dus niet mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.