Clowntje_93 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) oke wie hebben er haar op hun kont volgens de psycho killer? Ik wil het liefst ook de hele zin zien waarin dat wordt gezegd. Sorry dat het zo lang duurde maar ik was ff overnieuw begonnen met SA en VC dus wat minder op het forum Bewerkt: 13 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Donwell Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) De zin weet ik zo niet, maar het gaat om Love Fist. Wat de zin betreft: het komt erop neer dat de auto zal ontploffen als ze te sloom gaan, samen met hun grote harige konten. Ik kan er geen plaatje ofzoiets tonen, aangezien ik die missies niet meer heb, ik heb hem uitgespeeld! Donwell Bewerkt: 13 augustus 2006 door Donwell Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Love Fist. In de missie Publicity Tour hoor je een man op de casette die een zin zegt met als einde: "...along with your big, hairy asses!" Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) jep, jullie hebben helemaal gelijk, donwell was eerder, maar lance dance had ook de zin gezegd, dus, lance dance, volgende voor jou! hij zegt trouwens 'Try to slow down and the limousine will explode, along with your BIG, HAIRY ARSES!' (dat arses is wat er echt stond maar ik weet zeker dat hij asses bedoelt hij is gewoon ook Brits volgens mij) Bewerkt: 13 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ok, noem alle vrouwelijke personen die voorkomen in cutscenes en missies. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) ook alle peds? ik doe maar ff zonder, candy suxx, mercedes, die wijven bij love fist in 'the party', auntie poulet, het wijf dat het slachtoffer moet aanwijzen in 'check out at the check in', het wijf dat je moet vermoorden in 'waste the wife', de vorige eigenares van 'Cherry Poppers Ice Cream Factory', en de wijven die umberto probeert te versieren in de CS van 'Trojan Voodoo'. Als er nog meer in mijn hoofd opkomen dan zeg ik het wel. O ja, ook nog de eigenares van Kaufman Cabs. Bewerkt: 13 augustus 2006 door wakkiegeslacht Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 (bewerkt) Die bitches van Love Fist en Umberto hoeven niet... Ik wil graag de namen van de voormalige eigenaressen van Cherry Poppers Icecream en Kaufman Cabs. Bewerkt: 13 augustus 2006 door Lance Dance Reageren
Radio Es. Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 dit zijn ze geloof ik: - Candy Suxx(x) , - Mercedes Cortez , - Auntie Poulet , - het wijf dat het slachtoffer moet aanwijzen in 'Check Out At The Check In', - het wijf dat je moet vermoorden in 'Waste The Wife', - de vorige eigenares van 'Cherry Poppers Ice Cream Factory': Maude Hanson, - eigenares van 'Kaufman Cabs': Dolores, - het wijf dat stript in 'Lap Dance'. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ik heb er nog een : De vrouwen en de Courier - Hit the Courier Deze weet ik niet zeker : De vrouwen in de bank - The Job Reageren
Radio Es. Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 dit zijn ze geloof ik: - Candy Suxx(x), - Mercedes Cortez, - Auntie Poulet, - het wijf dat het slachtoffer moet aanwijzen in 'Check Out At The Check In', - het wijf dat je moet vermoorden in 'Waste The Wife', - de vorige eigenares van 'Cherry Poppers Ice Cream Factory': Maude Hanson, - eigenares van 'Kaufman Cabs': Dolores , - het wijf dat stript in 'Lap Dance' . [met dank aan ASPHALT ]: - De vrouwen en de Courier - 'Hit the Courier' - De vrouwen in de bank - 'The Job' <-- niet zeker Reageren
Baffie Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Dit is volgensmij de volledige lijst: Mercedes Vrouw die Tommy drinken aanbiedt op The Party Candy Suxxx Twee meiden bij Jezz Torrent in The Party Meid bij Kent Paul in de Malibu (Back Alley Brawl) Psycho in Psycho Killer Andere dames die bij Love Fist concert gaan kijken Vrouw in Waste The Wife Vrouw die de tijd vraagt in Check out at the Check In Auntie Paulet Vrouw die koffie over Umberto gooit in Trojan Voodoo Maude Hanson in openingsscène ijsfabriek Dolores in openingsscène Kaufman Cabs Actrice in openingsscène Recruitment Drive Vrouwen met de handen omhoog in The Job Vrouw bij Kent Paul in de Malibu tijdens Spilling the Beans. Verder kun je er veel meer in krijgen, zo kan er tijdens de korte scène waarin Tommy Candy meevraagt toevallig een vrouwelijke ped langslopen, maar die reken je waarschijnlijk niet mee. Bewerkt: 14 augustus 2006 door Baffie Reageren
Radio Es. Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) dit zijn ze geloof ik echt: - Candy Suxx(x), - Mercedes Cortez, - Auntie Poulet, - het wijf dat het slachtoffer moet aanwijzen in 'Check Out At The Check In', - het wijf dat je moet vermoorden in 'Waste The Wife', - de vorige eigenares van 'Cherry Poppers Ice Cream Factory': Maude Hanson, - eigenares van 'Kaufman Cabs': Dolores , - het wijf dat stript in 'Lap Dance' . [met dank aan ASPHALT ]: - De vrouwen en de Courier - 'Hit the Courier' - De vrouwen in de bank - 'The Job' [met dank aan Baffie ]: - Vrouw die Tommy drinken aanbiedt op 'The Party' - Twee meiden bij Jezz Torrent in 'The Party' - Meid bij Kent Paul in de Malibu 'Back Alley Brawl' - Psycho in Psycho Killer (is dit misschien een travo?) - Andere dames die bij Love Fist concert gaan kijken (volgens Lance Dance hoeven deze niet) - Vrouw die koffie over Umberto gooit in 'Trojan Voodoo' (volgens Lance Dance hoeven deze niet) - Actrice in openingsscène 'Recruitment Drive' - Vrouw bij Kent Paul in de Malibu tijdens 'Spilling the Beans' Bewerkt: 14 augustus 2006 door Radio۞Espantoso Reageren
Baffie Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 De vrouwen in Hit The Courier niet, er is namelijk helemaal geen scène op de Docks. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 De vrouwen in Hit The Courier niet, er is namelijk helemaal geen scène op de Docks. Ok, noem alle vrouwelijke personen die voorkomen in cutscenes en missies. Beter lezen Baffie . Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 de psycho killer is GEEN vrouw, maar heeft zich verkleed als een vrouwelijke fan, maar aan de stem te horen is het toch duidelijk een man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.