~Lance Vance Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 Lol ik wilde eigenlijk alleen de sleutelfiguren weten, dus de vrouwen die echt een naam hebben in het spel. Maargoed Radio Espantorso doe jij de volgende maar, jij had de meeste antwoorden Reageren
Baffie Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 de psycho killer is GEEN vrouw, maar heeft zich verkleed als een vrouwelijke fan, maar aan de stem te horen is het toch duidelijk een man Kun je niet weten, ze ziet eruit als een vrouw, maar een vrouw heeft soms misschien ook wel eens zo'n stem, of ze heeft een stemsimulator om niet herkend te worden, aan het uiterlijk te zien is het een vrouw, dus... Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 - de vorige eigenares van 'Cherry Poppers Ice Cream Factory': Maude Hanson,- eigenares van 'Kaufman Cabs': Dolores, hoe kan je die namen weten? die worden niet gezegd in de cutscenes?! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Dolores hoor je op de radio geloof ik Bewerkt: 14 augustus 2006 door Lance Dance Reageren
Baffie Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 - de vorige eigenares van 'Cherry Poppers Ice Cream Factory': Maude Hanson, - eigenares van 'Kaufman Cabs': Dolores, hoe kan je die namen weten? die worden niet gezegd in de cutscenes?! Je zult dus waarschijnlijk een illegale Vice City hebben, of er nog nooit op gelet, maar als je achterin het boekje kijkt zie je daar de 'cast', hier staan alle namen in, waardoor je het van veel meer mensen kunt weten. Hierdoor weet je o.a. de namen van Maude (ice cream factory) Dolores (kaufman) en jethro/dwayne (boatyard), je komt ze in het spel inderdaad nooit of bijna nooit tegen, maar zo kun je dus achter hun namen komen, hoewel Dolores wel op de Kaufmancabs radio te horen is. Reageren
Hunt0r Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Je zult dus waarschijnlijk een illegale Vice City hebben, of er nog nooit op gelet, maar als je achterin het boekje kijkt zie je daar de 'cast', hier staan alle namen in, waardoor je het van veel meer mensen kunt weten. Hierdoor weet je o.a. de namen van Maude (ice cream factory) Dolores (kaufman) en jethro/dwayne (boatyard), je komt ze in het spel inderdaad nooit of bijna nooit tegen, maar zo kun je dus achter hun namen komen, hoewel Dolores wel op de Kaufmancabs radio te horen is. ben jij dan zo iemand die heel da boekje gaat lezen - de vorige eigenares van 'Cherry Poppers Ice Cream Factory': Maude Hanson, - eigenares van 'Kaufman Cabs': Dolores, hoe kan je die namen weten? die worden niet gezegd in de cutscenes?! Je zult dus waarschijnlijk een illegale Vice City hebben, of er nog nooit op gelet, maar als je achterin het boekje kijkt zie je daar de 'cast', hier staan alle namen in, waardoor je het van veel meer mensen kunt weten. Hierdoor weet je o.a. de namen van Maude (ice cream factory) Dolores (kaufman) en jethro/dwayne (boatyard), je komt ze in het spel inderdaad nooit of bijna nooit tegen, maar zo kun je dus achter hun namen komen, hoewel Dolores wel op de Kaufmancabs radio te horen is. ben jij dan zo iemand die heel da boekje gaat lezen Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik lees altijd wel de boekjes helemaal door maar de cast lees ik nooit Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 nee heb een legale maar ik kijk daar nooit ik heb het op de xbox en als ik een illegale had moest ik die ombouwen en dat doe ik niet ik lijk wel wel gek Reageren
Baffie Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Oké, het was alleen maar een optie, ik wist ook niet dat je het op de X-Box had. We moeten echter on-topic blijven, en de volgende vraag was voor Radio۞Espantoso, volgende vraag dus. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) ok srry dat het ff duurde maarja beter laat dan nooit de vraag!: Aan hoeveel/welke mensen stelt Mercedes aan je voor bij de missie: 'The Party' ---dus ook de namen!!!--- ---dus alleen de namen die zij zegt!!!--- Veel succes! Bewerkt: 16 augustus 2006 door Radio۞Espantoso Reageren
Svenie Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Dit zijn: - Stephen Scott - Ricardo Diaz - Pastor Richards - Jezz Torent - Gonzales - Candy Suxxx - Alex Shrub - (Avery Carington) Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 - Stephen Scott - Ricardo Diaz - Pastor Richards - Jezz Torent - Gonzales - Candy Suxxx - Alex Shrub - BJ Smith Reageren
Hunt0r Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 stel dan ook ff meteen de nieuwe vraag ... Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Hij moet het toch eerst goed keuren dombo Reageren
Donwell Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Hij moet het toch eerst goed keuren dombo Je hebt gelijk, maar dombo mag wel weg van mij. Hij is hier nog niet zo lang en weet alles nog niet. Donwell Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.