~Lance Vance Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Hij kan ook eerst ff de regels lezen zoals iedereen met gezond verstand zou doen.... Reageren
Radio Es. Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 - Stephen Scott- Ricardo Diaz - Pastor Richards - Jezz Torent - Gonzales - Candy Suxxx - Alex Shrub - BJ Smith snel Goed! de beurt aan Lance Dance Reageren
Hunt0r Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Hij moet het toch eerst goed keuren dombo niet zo gemeen tege mij doen lance :'( Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Hoeveel mensen waren er aanwezig op "The Party"? Van de personen waar namen van zijn wil ik graag de naam, van de rest alleen een beschrijving van het uiterlijk. Reageren
Svenie Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 - Avery Carrington - Candy Suxxx - Donald Love - Gonzales - Juan Garcia Cortez - Kent Paul - Jezz Torent - BJ Smith - Alex Shrub - Mercedes Cortez - Pastor Richards - Ricardo Diaz - Stephen Scott - Tommy Vercetti (natuurlijk) - 1 man van Cortez, gekleed in een matozenpak. - Serveuse van het feestje, en je ziet haar ook in andere filmpjes. Gekleed in een zwart kleedje - 2 Bodyguards van Ricardo Diaz. Gekleed als de twee linkse mannen bij dit plaatje. Dat zijn dan 18 mensen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 - Avery Carrington- Candy Suxxx - Donald Love - Gonzales - Juan Garcia Cortez - Kent Paul - Jezz Torent - BJ Smith - Alex Shrub - Mercedes Cortez - Pastor Richards - Ricardo Diaz - Stephen Scott - Tommy Vercetti (natuurlijk) - 1 man van Cortez, gekleed in een matozenpak. - Serveuse van het feestje, en je ziet haar ook in andere filmpjes. Gekleed in een zwart kleedje - 2 Bodyguards van Ricardo Diaz. Gekleed als de twee linkse mannen bij dit plaatje. Dat zijn dan 18 mensen. Ga je gang, Svenie Reageren
Svenie Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 (bewerkt) Eindelijk nog eens een vraag goed. De volgende: Hoeveel personen bevinden zich op het dak van Cherry Poppers Ice Cream Factory in de missie Loose Ends? En er is ook een gang van Vice City bij deze deal betrokken, welke is dit ? Bewerkt: 16 augustus 2006 door Svenie Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 Volgens mij 5 De Streetgang is erbij betrokken Reageren
Hunt0r Geplaatst: 16 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2006 helemaal bovenop 4 ( bij dat pakketje) een verdieping naar beneden heb je er geloof ik één tussen die twee ijstoppen verder die verdieping lager zou ik niet weten dus ik zeg 4 ? Reageren
BinkieNet Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) 3? en de gang is de Haitans Bewerkt: 17 augustus 2006 door BinkieNet Reageren
Svenie Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Ik wil eigenlijk alleen de hoeveelheid horen van de mensen die op het dak bovenste dak staan. Dus het dak waar de heli ook op staat. Tip: Denk aan de In the Beginning. Btw: geen 5. Bewerkt: 17 augustus 2006 door Svenie Reageren
HerrieM Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ik heb het nog eens bekeken en kom op 2 uit. Dit is het dak met de twee slagroombollen met kersen. Op het volgende dak staan er 5. Dat is het dak met de helikopter. De bende blijft volgens mij wel de Streetgang. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 3 Steet Members en 3 andere (In het zwart) 3+3=6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.