Svenie Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Volgens mij stonden er 6 op het bovenste dak. Dus de volgende is voor ASPHALT. @ HerrieM, je antwoord kan juist zijn, maar bij mij waren er 6 op het dak. Bewerkt: 17 augustus 2006 door Svenie Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) NEXT: Hoeveel S.W.A.T. Members kommen er minstens in de missie Juju Scramble voor van Auntie Poulet? Suc6 Bewerkt: 18 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
Donwell Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Wow... Even denken... 2 bij de 1e koffer, 3 bij de 2e, en volgens mij weer 2 bij de 3e. 2+3+2=7. Weet niet zeker of dit goed is... En anders is het 6. Donwell Reageren
Baffie Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Die vraag is niet te beantwoorden, na het tweede pakketje krijg je 4 sterren wanted level, dan heb je een minuut tijd om bij de volgende te komen, en ook al ben je niet op tijd, kan je de eigenaar ervan dan nog neerschieten, bij 4 sterren komt de SWAT achter je aan, in de missie zitten er ook wel een stel sowieso geprogrammeerd, maar er komen er ook meer bij, ik heb wel eens gehad dat er wel 2 Enforcers achter me aan zaten, dat is al 8 man, met een beetje pech kom je ook bij een wegversperring, daar staan er ook twee en ga zo maar door. En de geprogrammeerde SWATleden zien er hetzelfde uit als de 4-sterrenSWATleden, deze vraag heeft dus niet één bepalend antwoord. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Die vraag is niet te beantwoorden, na het tweede pakketje krijg je 4 sterren wanted level, dan heb je een minuut tijd om bij de volgende te komen, en ook al ben je niet op tijd, kan je de eigenaar ervan dan nog neerschieten, bij 4 sterren komt de SWAT achter je aan, in de missie zitten er ook wel een stel sowieso geprogrammeerd, maar er komen er ook meer bij, ik heb wel eens gehad dat er wel 2 Enforcers achter me aan zaten, dat is al 8 man, met een beetje pech kom je ook bij een wegversperring, daar staan er ook twee en ga zo maar door. En de geprogrammeerde SWATleden zien er hetzelfde uit als de 4-sterrenSWATleden, deze vraag heeft dus niet één bepalend antwoord. Ik bedoel ook Zeker . Bij elk Koffertje dat je op oppakt komt er minstens 1 S.W.A.T. Member achter je aan. En het is mogelijk om alleen de geprogrammeerde S.W.A.T. Members achter je aan te krijgen. Je moet eigenlijk denken alsof je met een soort van Cheat speelt - Nooit mee politie achter je aan (Kan best bestaan dat weet ik niet ) Bewerkt: 18 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
BinkieNet Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Dan heb je nog niks... als ik zeg: Minstens 1 zou het dus ook goed moeten zijn Reageren
GTAVC Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Eens kijke 2 die je bij de eerste onder schot houden + met de night stick + 3 bij de andere + 2 uit de steeg dus als het goed is zijn er 8 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Eens kijke 2 die je bij de eerste onder schot houden + met de night stick + 3 bij de andere + 2 uit de steeg dus als het goed is zijn er 8 Sorry Dan heb je nog niks... als ik zeg: Minstens 1 zou het dus ook goed moeten zijn Ik heb het veranderd naar Zeker, is het zo wel goed Bewerkt: 18 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
Radio Es. Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 ik geloof: 2 bij 1, 2 bij 2, 2 bij 3= 6 S.W.A.T. Members! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 ik geloof: 2 bij 1, 2 bij 2, 2 bij 3= 6 S.W.A.T. Members! Neen (Dit is zowaar Spammen ) Reageren
HerrieM Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik dacht dat het met drie (3) te doen is. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik dacht dat het met drie (3) te doen is. Neen Tip: Bij elk Koffertje komen er minstens 2 Reageren
BinkieNet Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 2 bij de eerste.. 3 bij de 2e en nog 5 bij de 3e... dat is uhw.. 10 Reageren
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Er zijn 3 koffertjes, dus 3x2=6, dus er zijn minstens 6. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.