ASPHALT Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Nogmaals een poging wagen. 5 bij de eerste, 3 bij de 2de en 2 bij de laatste. Goed Next for You Reageren
Svenie Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Hoelang verkoopt de motorwinkel, die tegenover The Greasy Chopper staat al motors ? Bewerkt: 19 augustus 2006 door Svenie Reageren
Baffie Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Als sinds 1968, dus 1986-1968 = 18, dus al achttien jaar, dit kan je vinden in het boekje, onderaan pagina 14. Reageren
Svenie Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Volgende vraag is voor jou Baffie. Reageren
Baffie Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Fijn, eens kijken of ik er weer zo'n moeilijke van kan maken. Oké, hier komt die. Als je nooit een wapen oppakt van een ander, welke wapens krijg je dan alsnog in je handen, doordat ze door het spel zélf gegeven worden? (dus ook wapens die je móét pakken om een missie te halen) Reageren
Donwell Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Fijn, eens kijken of ik er weer zo'n moeilijke van kan maken. Oké, hier komt die. Als je nooit een wapen oppakt van een ander, welke wapens krijg je dan alsnog in je handen, doordat ze door het spel zélf gegeven worden? (dus ook wapens die je móét pakken om een missie te halen) De Shotgun: Police Kruger: Guardian Angels Fist: Gehele spel Pistol: Back Alley Brawl Golf Club: Caddy Chainsaw: Treacherous Swine M60: Phnom Penh '86 M4: Rub Out Sniper Rifle: Check Out At The Check In/Laatste missie van Auntie Poulet .357: The Job Pistol: The Shootist (word niet vervangen door een Phyton als je die hebt) Volgens mij zijn dit ze allemaal... Reageren
Baffie Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) De Shotgun: Police Je hoeft nooit in een police te rijden, ook in Copland niet, je kunt dan namelijk een Enforcer gebruiken. Je hebt hem echter wel een keer nodig om iets te voltooien.Kruger: Guardian Angels Fist: Gehele spel Pistol: Back Alley Brawl Golf Club: Caddy (je hoeft maar één keer in een caddy te rijden, en als je dan al een slagwapen hebt, wordt deze niet vervangen, dit kan de Chainsaw zijn uit Treacherous Swine) Chainsaw: Treacherous Swine M60: Phnom Penh '86 en Gun Runner M4: Rub Out Sniper Rifle: Check Out At The Check In/Laatste missie van Auntie Poulet .357: The Job Volgens mij zijn dit ze allemaal... Oké, de goede zijn groen, de foute is rood, maar het zijn ze nog niet allemaal. Verder zoeken dus, er zijn er echt veel meer. Je moet ze in je handen hebben gehad om het spel uit te spelen dus... Bewerkt: 21 augustus 2006 door Baffie Reageren
BinkieNet Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) De wapens van Phil in de missie Gun Runner.. dat waren dacht ik: S.P.A.S. 12, M60, M4, MP5 (dit weet ik niet zeker) Bewerkt: 21 augustus 2006 door BinkieNet Reageren
Donwell Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Kruger: Guardian Angels Fist: Gehele spel Pistol: Back Alley Brawl Chainsaw: Treacherous Swine M60: Phnom Penh '86/ Gun Runner M4: Rub Out Sniper Rifle: Check Out At The Check In/Laatste missie van Auntie Poulet .357: The Job/Gun Runner Pistol: The Shootist (word niet vervangen door een Phyton als je die hebt) S.P.A.S. 12: Gun Runner Ingram Mac 10 : Gun Runner Dan zijn het deze denk ik... Reageren
Baffie Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Nee, nog lang niet, denk even goed na, je moet ze in je handen hebben gehad om het spel op 100% uit te spelen, snap je? Reageren
ralgeu Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Valt onder krijgen ook nog de wapens die je krijgt bij de 100 hidden packages??? en ook die van de rampages??? Bewerkt: 21 augustus 2006 door ralgeu Reageren
BinkieNet Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Als je die wapens niet pakt kun je het spel nogsteeds 100% uitspelen Ik denk het niet dus Reageren
Baffie Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Van de Hidden Packages tellen niet mee. Verder zeg ik niks. Het gaat om wapens die je in je handen gehad moet hebben. Bewerkt: 21 augustus 2006 door Baffie Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 als ik het goed heb hoef je geen ene wapen vast te hebben dan behalve je fuist maarja die heb je ten alle tijden bij je Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 als ik het goed heb hoef je geen ene wapen vast te hebben dan behalve je fuist maarja die heb je ten alle tijden bij je Tuurlijk wel, in bijv. de missie Back Alley Brawl geeft Lance je een 9mm, en daar kan je niks aan veranderen zonder mod, dus je krijgt dat wapen sowieso. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.