Donwell Geplaatst: 1 september 2006 Rapport Geplaatst: 1 september 2006 Dan zijn het er: 11!! Reageren
Radio Es. Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) ....hUMPFF.... ik geef een tip: de bonus is de auto die je achterna komt. (je moet duidelijke antwoorden geven... Assassin! is in jouw bericht nouw 9 of 10) @ Donwell: Fout! speel de missie eens en kijk eens naar dat busje Bewerkt: 2 september 2006 door Radio۞Espantoso Reageren
Donwell Geplaatst: 2 september 2006 Rapport Geplaatst: 2 september 2006 2 bij de bar, 2 in het busje die je achterna komt, 5 bij de auto. 11 dus. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 de laatste post was op 2 sept kan er iemand nog andwoorden of liggen we hier allemaal te slapen Reageren
Baffie Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 Het lijkt me duidelijk dat de vraagsteller een addertje onder het gras heeft, óf zelf het verkeerde antwoord in gedachten heeft, anders was het goede antwoord al gegeven. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Nee, moet ik dan het antwoord bekennen?? Er is geen addertje, de bonus is dat busje dat je achterna komt, Donwell heeft het gewoon fout... zeg jij het maar Baffie! jij bent tenslotte toch een beetje de "baas" van dit topic Reageren
Baffie Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Nee, ik ben niet de baas van dit topic, ik weet alleen dat er twee bij de bar staan, dat er twee na de ontploffing ontsnappen, en dat er dan nog twee in een Securicar komen als je de twee op de motor achtervolg, hoeveel er bij de Oceanic staan weet ik niet. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Nee, ik ben niet de baas van dit topic, ik weet alleen dat er twee bij de bar staan, dat er twee na de ontploffing ontsnappen, en dat er dan nog twee in een Securicar komen als je de twee op de motor achtervolg, hoeveel er bij de Oceanic staan weet ik niet. srry Baffie maar jij heb het ook fout! ik kan het bijna niet geloven dat jij het fout heb! ik heb de missie nu al 6x gedaan, ik heb nu ook screens gemaakt met het bewijs! moet ik het antwoord geven of door laten raden? Reageren
Baffie Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 Nee, ik ben niet de baas van dit topic, ik weet alleen dat er twee bij de bar staan, dat er twee na de ontploffing ontsnappen, en dat er dan nog twee in een Securicar komen als je de twee op de motor achtervolg, hoeveel er bij de Oceanic staan weet ik niet. srry Baffie maar jij heb het ook fout! ik kan het bijna niet geloven dat jij het fout heb! ik heb de missie nu al 6x gedaan, ik heb nu ook screens gemaakt met het bewijs! moet ik het antwoord geven of door laten raden? Kan mij het boeien, ik heb bij die missie nooit gelet op het aantal mensen bij de Oceanic, als je een granaat over het muurtje gooi, kan je moeilijk tellen hoeveel er zijn. Reageren
killerfragger Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 4 bij de auto 2 op de moter 2 bij de bar en 1 bij oceanic dus 9 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Kan iemand een hint geven of kan Radio۞Espantoso een nieuwe vraag stellen. Want deze vraag begon op de 27 van augustus en het laatste andwoord was 2 dagen geleden. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) Is goed dan komt mijn nieuwe vraag: Hoeveel Arcade-spellen zijn er in ViceCity en welke zijn dat? Edit: het waren er 10 Bewerkt: 18 september 2006 door Radio۞Espantoso Reageren
Baffie Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Kan je ook nog even het antwoord van de vorige vraag geven, ik ben wel benieuwd wat het nu uiteindelijk geweest is. Reageren
killerfragger Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 (bewerkt) volgens mij zijn dat er ongeveer 4 ofzo 1 pong 2 tetris 3 cross over 4 pacman Bewerkt: 29 september 2006 door killerfragger Reageren
Shaguar87 Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 k speel nii vaak VC, maar volgens mij zijn het er 0. SA heeft wel arcadegames Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.