Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

....hUMPFF....

ik geef een tip: de bonus is de auto die je achterna komt.

(je moet duidelijke antwoorden geven... Assassin! is in jouw bericht nouw 9 of 10)

@ Donwell: Fout!

speel de missie eens en kijk eens naar dat busje

Bewerkt: door Radio۞Espantoso
Geplaatst:

Het lijkt me duidelijk dat de vraagsteller een addertje onder het gras heeft, óf zelf het verkeerde antwoord in gedachten heeft, anders was het goede antwoord al gegeven.

Geplaatst:

Nee, moet ik dan het antwoord bekennen??

Er is geen addertje, de bonus is dat busje dat je achterna komt, Donwell heeft het gewoon fout...

zeg jij het maar Baffie! jij bent tenslotte toch een beetje de "baas" van dit topic :Y

Geplaatst:

Nee, ik ben niet de baas van dit topic, ik weet alleen dat er twee bij de bar staan, dat er twee na de ontploffing ontsnappen, en dat er dan nog twee in een Securicar komen als je de twee op de motor achtervolg, hoeveel er bij de Oceanic staan weet ik niet.

Geplaatst:
Nee, ik ben niet de baas van dit topic, ik weet alleen dat er twee bij de bar staan, dat er twee na de ontploffing ontsnappen, en dat er dan nog twee in een Securicar komen als je de twee op de motor achtervolg, hoeveel er bij de Oceanic staan weet ik niet.

srry Baffie maar jij heb het ook fout! ik kan het bijna niet geloven dat jij het fout heb! :bonk:

ik heb de missie nu al 6x gedaan, ik heb nu ook screens gemaakt met het bewijs!

moet ik het antwoord geven of door laten raden?

Geplaatst:

srry Baffie maar jij heb het ook fout! ik kan het bijna niet geloven dat jij het fout heb! :bonk:

ik heb de missie nu al 6x gedaan, ik heb nu ook screens gemaakt met het bewijs!

moet ik het antwoord geven of door laten raden?

Kan mij het boeien, ik heb bij die missie nooit gelet op het aantal mensen bij de Oceanic, als je een granaat over het muurtje gooi, kan je moeilijk tellen hoeveel er zijn.

Geplaatst:

Kan iemand een hint geven of kan Radio۞Espantoso een nieuwe vraag stellen. Want deze vraag begon op de 27 van augustus en het laatste andwoord was 2 dagen geleden.

Is goed dan komt mijn nieuwe vraag:

Hoeveel Arcade-spellen zijn er in ViceCity en welke zijn dat?

Edit: het waren er 10

Bewerkt: door Radio۞Espantoso
  • 2 weken later...

volgens mij zijn dat er ongeveer 4 ofzo

1 pong

2 tetris

3 cross over

4 pacman

Bewerkt: door killerfragger

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...