Baffie Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Beferly McFadden kennen we uit Grand Theft Auto: Vice City Stories, maar dat zegt niet dat hij in 1986 niet meer in Vice City woonde. We weten het gewoon niet, we weten ook niet dat er van de Fort Baxter Air Base geen leider is.Aan Baffie: Rockstar Games heeft nooit gezegd dat er van de Fort Baxter Air Base wel een leider is. Rockstar Games heeft nooit gezegd dat er van de Fort Baxter Air Base geen leider is. Dus daarom is er geen leider? Misschien wel. We weten het gewoon niet. Jouw lijkt het logisch dat er als het niet bekend is gemaakt wie de leider is, die er dan ook niet is. Mij lijkt dit niet logisch. Het kan ook later bekend worden gemaakt. Het is immers ook niet bekend dat er een burgemeester is van Vice City, maar die zal er vast wel zijn. Op het eerste punt moet ik je gelijk geven, maar de burgermeester weten we wel, namelijk Alex Shrub. Het goede antwoord zou inderdaad geweest zijn "Dat is niet bekend", maar "geen leider" heb ik ook goed gerekend. Sorry voor het ongemak. Reageren
nebu147 Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 inderdaad, alex shrub is de burgermeester van vice city. en over fort baxter is niet bekend of het een leider heeft, misschien horen we daar meeer van in gta vice city stories Reageren
Baffie Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Ja, maar het ging over GTA Vice City, niet over Stories erachter geplakt. Om on-topic te blijven, volgensmij moet hier iemand de volgende vraag gaan stellen. rinaldootje had het goed, die mag de volgende vraag stellenen om nog even op Baffie's vraag terug te komen, het antwoord dat jij gaf luvas, beverly mcfadden, zou best kunnen, maar beverly komt nog altijd uit vice city stories, en heeft niet veel met vice city te maken. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Ooh had ik de vraag goed ik had even niet opgelet. oke hier komt hij. wat is er vor een overeenkomst tussen gta vice city en gta 3 en nee het zijn niet de autos. Reageren
robinzzz Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 in allebei kan je niet zwemmen k wacht wel >>> Door GTA-Sheep: Beide berichten samengevoegd<<< Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) Dat is de andwoord dat ik dacht dus volgende voor jouw. OOh ja en dubbel posten mag niet als je dat nog niet wist. Bewerkt: 17 oktober 2006 door rinaldootje Reageren
robinzzz Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 ok hier is mijn vraag: ik noem een aantal missies en jullie moeten zeggen van wie die zijn: 1.Recruitment Drive 2.Death Row 3.Treacherous Swine 4.Copland Reageren
libertycitypc Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 1 Recruitment Drive-Film Studio 2 death row - Kent Paul 3 Treacherous Swine- Juan Garcia Cortez 4 copland- Tommy Vercetti Reageren
robinzzz Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 1 Recruitment Drive-Film Studio2 death row - Kent Paul 3 Treacherous Swine- Juan Garcia Cortez 4 copland- Tommy Vercetti helemaal goed!!!! jij bent aan de beurt Reageren
libertycitypc Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) Hoeveel passagiers moet je tijdens de taxi missies afzetten. Bewerkt: 17 oktober 2006 door libertycitypc Reageren
Bassiej Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) 50 100 Bewerkt: 17 oktober 2006 door Bassiej26 Reageren
libertycitypc Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Is goed jij bent nu. Reageren
Bassiej Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) Oké, ik beschijf een missie, en jullie raden welke missie dat is, en de naam van de opdrachtgever. Beschrijving: Begeleid de kolonel de stad uit Bewerkt: 17 oktober 2006 door Bassiej26 Reageren
Bassiej Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 (bewerkt) All hands on deck Dit is niet het volledige antwoord (Lees de vraag nog eens ) Bewerkt: 17 oktober 2006 door Bassiej26 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.