Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

door de missie shakedown kan je volgende bedrijven kopen:

printworks, malibu club, boatyard, cherry poppers, pole postiton, shunshine garage, caufman cabs, filmstudio

door de missie the job krijg je de phil cassidy missies spelen

door de missie riot kan je avery carrington en colonel cortez missies doen

door guardian angels kan je de ricardo diaz missies doen

(of bedoelde je dat niet)

Geplaatst:

Nou, zoiets heet opdrachtgevers, ik had het over locaties, één locatie is bijvoorbeeld het linkse eiland, maar er zijn meer gebieden die d.m.v. een missie opengezet worden.

Geplaatst:

Goh ik doe ook weer is mee aan een quiz. :D

Door de missie Guardian Angels kan je naar Starfish Island.

Door de missie Phnom Penh 86 (ofzo) kan je naar Prawn Island en het Mainland

Door de missie Rub Out kan je in de Vercetti Estate of Diaz' Mansion wandelen

Door de missie Shakedown kan je bedrijven kopen en zo in de bedrijven komen

Is dit alles?

Geplaatst:

Ja, en dan meteen het weer fout doen...

Prawn Island kan je altijd al komen

Het is niet helemaal compleet, dus fout. Het moet echt alles zijn, ook al wordt er maar één vierkante meter grond toegankelijk gemaakt waar je eerst niet kon komen telt het nog mee.

Geplaatst:

Als je de Cherry Poppers Ice Cream Factory koopt kan je er in

Als je de Kaufman Cabs koopt kan je er in

Als je de Pole Position koopt kan je er in

Als je alle missies van de Pole Position hebt voltooid (eentje om precies te zijn) kan je de geheime strip show zien en dus er in gaan

Als je de Sunshine Auto's koopt kan je in de garage daar

Als je het Leaf Links Appartement koopt kan je daar in de garage

Als je de El Swanko Casa koopt kan je in de garage

Als je het Ocean Heights Appartement koopt kan je in de garage

Als je de Hyman Condo koopt kan je in de lift en in de garages

Als je alle missies van de Malibu Club voltooid kan je de trap op om de Katana (?) te pakken

Als je An Old Friend hebt voltooid kan je in het Ocean View Hotel, je safehouse

Zo beter? :?

Geplaatst:

Niet echt, hij is lang niet volledig, een zin als Shakedown (alle bedrijven) zou beter zijn in dit geval, en je hebt alles er nog niet mee, want het moest d.m.v. een missie gaan.

Geplaatst: (bewerkt)

Is dit het soms:

Door Guardian Angels naar Starfish Island

Door Phnom Penh '86 naar Mainland

Door Rub Out kun je in Vercetti Estate en is hij van jou

Door Cabmaggedon kun je naar dat veld bij 8-Balls Bomb Shop bij die Benson en bij die grote Pay 'n Spray

Door Shakedown kun je de bedrijven kopen

Door An Old Friend je eerste safehouse

Bewerkt: door LuukK

Laat ik dan ook maar eens een poging wagen. :)

• Na het voltooien van de missie 'Guardian Angels' wordt Starfish Island geunlockt.
  • Na het voltooien van de missie Phnom Penh' 86 wordt Mailand oftewel het westelijke eiland geunlockt.
  • Na het voltooien van de missie 'Rub Out' is Diaz Mansion toegankelijk geworden.
  • Na het voltooien van de missie 'Lap Dance' wordt het privé kamertje aan het eind van de gang geunlockt waar het mogelijk is om een prive dance in een vorm van een cutscene te krijgen.
  • Na het voltooien van de missie 'The Shootist' wordt er een extra kamertje in de amunation in Downtown geunlockt waar het mogelijk is om de 'Rifle Range' te starten.
  • Na het voltooien van de missie 'The Job' is het mogelijk om in de interrior van de El Banco Corrupto Grande te geraken.
  • Na het voltooien van de missie 'Dildo Dodo' is het mogelijk om vanaf dan op de stijger te komen door het geopende hekje waar de Skimmer staat.
  • Na het voltooien van de missie 'Matha's Mug Shot' is het mogelijk om in het WK Chariot Hotel te komen die zich tegenover de Penthouse bevindt waar Candy Suxxx en Alex Shrub zich bevinden.
  • Na het voltooien van de missie 'G-Spotlight' is het mogelijk om te voet of met een moter op het dak te komen, de trap opent zich namelijk naast een gebouw die je dus de mogelijkheid geeft om via te voet of met moter op het dak te komen.

Edit: Ik heb mijn antwoord wat uitgebreider gemaakt, ik heb nu 8 antwoorden gegeven. Laat me maar weten of ze goed zijn. :)

Bewerkt: door Bling

Je antwoorden kloppen, alleen zijn het er niet genoeg, jij hebt er 6 genoemd, er zijn er 10, met 8 of 9 neem ik ook genoegen deze keer. Je moet het heel logisch doen, als ik dat doen, kan ik daar komen waar ik eerst nog niet kon komen.

Laat ik dan ook maar eens een poging wagen.

1. Na het voltooien van de missie 'Guardian Angels' wordt Starfish Island geunlockt.

2. Na het voltooien van de missie Phnom Penh' 86 wordt Mailand oftewel het westelijke eiland geunlockt.

3. Na het voltooien van de missie 'Rub Out' is Diaz Mansion toegankelijk geworden.

4. Na het voltooien van de missie 'Lap Dance' wordt het privé kamertje aan het eind van de gang geunlockt waar het mogelijk is om een prive dance in een vorm van een cutscene te krijgen.

5. Na het voltooien van de missie 'The Shootist' wordt er een extra kamertje in de amunation in Downtown geunlockt waar het mogelijk is om de 'Rifle Range' te starten.

6. Na het voltooien van de missie 'The Job' is het mogelijk om in de interrior van de El Banco Corrupto Grande te geraken.

7. Na het voltooien van de missie 'Dildo Dodo' is het mogelijk om vanaf dan op de stijger te komen door het geopende hekje waar de Skimmer staat.

8. Na het voltooien van de missie 'Matha's Mug Shot' is het mogelijk om in het WK Chariot Hotel te komen die zich tegenover de Penthouse bevindt waar Candy Suxxx en Alex Shrub zich bevinden.

9. Na het voltooien van de missie 'G-Spotlight' is het mogelijk om te voet of met een moter op het dak te komen, de trap opent zich namelijk naast een gebouw die je dus de mogelijkheid geeft om via te voet of met moter op het dak te komen.

Ze zijn niet allemaal goed, maar ik vind het wel voldoende voor de volgende vraag, mijn antwoord op mijn vraag was dit:

In the Beginning (rechtereiland)

Riot (ruimte Spand Express)

Phnom Penh'86 (linkereiland)

The Fastest Boat (de Boatyard (leeg))

Guardian Angels (Starfish Island)

Rub Out (Vercetti Estate)

Shakedown (alle bedrijven)

Four Iron (golfcourse)

G-Spotlight (eerste flat, trap bij Test Track en trap bij Spotlight)

Lap Dance (andere paaldanseres)

Zoals je ziet was die volgensmij ook niet helemaal volledig als ik het zo bekijk, maar volgende vraag voor Bling.

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:

Oke, volgende vraag: In welke missies komt Ricardo Diaz allemaal voor, of in welke missies wordt er over hem gesproken? Ik wil graag dat je de desbetreffende missies opnoemt en erbij verteld in welke vorm Diaz hier een rol heeft. Dit kan zowel in de vorm van een Cut Scéne zijn als in de vorm van een gesprek dat over hem gaat. Veel succes! :)

Geplaatst:

Oké, ook als er verband met hem is?

The Party (Mercedes vertelt je wie het is als je hem ziet)

Guardian Angels (beginscène, tijdens deal met Cubanen)

Sir, Yes Sir! (Cortez zegt dat hij je overvallen heeft)

The Chase (hij geeft je een opdracht)

Phnom Penh '86 (hij geeft je een opdracht)

The Fastest Boat (hij geeft je een opdracht)

Supply and Demand (hij geeft je een opdracht)

Death Row (Kent Paul zegt Diaz hij Lance ontvoerd heeft, Lance zegt dat Diaz z'n broer vermoordt heeft)

Rub Out (Aan begin en eindscène waarin je hem vermoordt)

Shakedown (Lance noemt zijn naam in de beginscène)

Optioneel: In the beginning, hij heeft namelijk een aandeel in de moordt op Victor, Harry en Lee. Maar zijn naam wordt niet genoemd, en hij zelf komt ook niet op het toneel.

Optioneel:Back Alley Brawl, Tommy zegt, ...are more criminals on town than in prison..., hier kan hij Diaz mee bedoelen.

Geplaatst:

Die eerste 10 missies die jij beschreef zocht ik, in de Cut Scéne van Back Alley Brawl is het niet zeker of Tommy het over Diaz heeft, dus deze heb ik niet mee laten tellen. In The Beginning heb ik ook niet laten meetellen, in deze missie komt Diaz namelijk niet in levende lijve voor en wordt ook zijn naam niet genoemd. Maarja, volgende vraag weer voor jou dus! :)

Geplaatst:

Ja, ik had er een paar niet zonder nadenken, maar als je maar logisch denkt lukt het vanzelf wel.

Even denken:

In welke missies zijn 2-wielers er apart in geplaatst?

Dus dat als je er niet tijdens een missie komt, ze er niet staan, alles telt mee, hoofd- bedrijf- zij- en submissies.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...