GTAVC Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 (bewerkt) mall shootout- pcj-600 gaurdian angels- sanchezes the chase- faggio bar brawl- pcj-600 cap the collector- sanchezes love juice- pcj-600 alloh wheels of steel- angel hog tied- angel road kill- pizzaboy autocide- wite pcj-600 gun runner- faggio's g-spotlight- pcj-600 pizza missies-pizzaboy Bewerkt: 1 november 2006 door GTAVC Reageren
Baffie Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Je komt een heel eind, maar net niet allemaal. Ze kloppen allemaal, alleen is het niet volledig, dus reken ik het fout. Reageren
Bling Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Laat ik dan ook maar weer eens een poging wagen. The Party -------------------> Freeway Mall Shootout --------------> Pcj-600 Guardian Angels -----------> Sanchezes The Chase ------------------> Faggio Bar Brawl -------------------> Pcj-600 Cap the Collector ---------> Sanchezes Love Juice ------------------> Pcj-600 Alloy Wheels of Steel -----> Angel Hog Tied --------------------> Angel Road Kill --------------------> Pcj-600 Autocide --------------------> Pcj-600 Gun Runner ----------------> Faggio’s G-Spotlight -----------------> Pcj-600 Pizza Boy missies ---------> Pizzaboy Dirtring ----------------------> Sanchez PCJ Playground ------------> Pcj-600 Trial by Dirt -----------------> Sanchez Waren dit ze allemaal? Reageren
Baffie Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Laat ik dan ook maar weer eens een poging wagen. The Party -------------------> Freeway Mall Shootout --------------> Pcj-600 Guardian Angels -----------> Sanchezes The Chase ------------------> Faggio Bar Brawl -------------------> Pcj-600 Cap the Collector ---------> Sanchezes Love Juice ------------------> Pcj-600 Alloy Wheels of Steel -----> Angel Hog Tied --------------------> Angel Road Kill --------------------> Pcj-600 Autocide --------------------> Pcj-600 Gun Runner ----------------> Faggio’s G-Spotlight -----------------> Pcj-600 Pizza Boy missies ---------> Pizzaboy Dirtring ----------------------> Sanchez PCJ Playground ------------> Pcj-600 Trial by Dirt -----------------> Sanchez Waren dit ze allemaal? Bij The Chase is hij er niet ingezet, die staat er altijd al. Maar verder is hij oké, volgende voor jou. Reageren
Bling Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Oke, de volgende vraag: In een bepaalde missie moet je een aantal ramen van winkels kapot maken, 'wat is de reden hiervoor en in welke missie moet dit gebeuren?' En als klap op de vuurpijl mag je me ook nog even vertellen hoeveel ramen er precies vernielt moeten worden. Ik kijk niet op de kleine foutjes als je er bijvoorbeeld één of twee naast zit maar ik heb het wel het liefst zo precies mogelijk natuurlijk. Edit: @ Bericht hieronder: Over een duidelijker antwoord had ik niet durven dromen! Heel mooi uitgelegt, Typhoon! De volgende vraag is voor jou. Bewerkt: 6 november 2006 door Bling Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Dit gebeurt in de missie genaamd Shakedown. Het doel is om de winkeleigenaren bang te maken, zodat de beschermings geld gaan betalen. Ze weten dat Diaz dood is, daarom hoefen ze niks meer aan hem te betalen, jij maakt ze bang zodat ze jou betalen voor bescherming. En het zijn 25 ramen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Oke de volgende vraag: Er zijn veel manieren om geld te verdienen in Vice City, denk aan missies etc. Met welke manier van geld verdienen, verdien je het minst? Noem de manier en het geld bedrag Reageren
need my speed Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Ijsjes verkopen, dan verdien je maar $10 per ijsje. Reageren
Baffie Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Met de bus mensen rond gaan rijden, je krijgt maar $5,- per pasagier. Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Baffie heeft gelijk, $5,- het minimum 'loon' wat je kan krijgen in Vice City. Ik heb het hier ook nog uitgelgd. @need my speed, wat jij zegt klopt niet helemaal, in Little havana en Little Haiti krijg je zelfs maar $8 dollar per ijsje. Baffie --> Next Reageren
Baffie Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 (bewerkt) Oké, waarmee kan je na de 100% het mééste mee verdienen? Er zijn meerdere antwoorden mogelijk, er is niet één vast antwoord. Bewerkt: 7 november 2006 door Baffie Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Oké, waarmee kan je na de 100% het mééste mee verdienen?Als je echt 'verdienen' bedoelt, ga ik er vanuit dat je echt voor je geld moet werken. Als dat het geval is kun je geloof ik het meeste geld verdienen met het doen van de Vigilante Mission. Na een flink aantal levels verdien je hier erg veel geld mee.Als het niet zo is dat je er per sé voor hoeft te werken, dan is het natuurlijk makkelijk om gewoon al je bedrijven bij langs te gaan en daar al het geld af te halen. Reageren
Baffie Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Omdat je 2 antwoorden geef, reken ik het sowieso fout. Vigilante wil ik echter niet als antwoord: Je krijgt de beloning niet in één keer. Wat ik bedoel is. Je moet het spel tussendoor op kunnen slaan zeg maar. Om het misschien makkelijker te maken, je mag meerdere antwoorden geven, maar die van NandroDavids reken ik fout. Het langs gaan van je bedrijven levert alle beloningen bij elkaar minder op dan het maximale, dus fout. Sorry voor het ongemak... Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Omdat je 2 antwoorden geef, reken ik het sowieso fout. Vigilante wil ik echter niet als antwoord: Je krijgt de beloning niet in één keer. Wat ik bedoel is. Je moet het spel tussendoor op kunnen slaan zeg maar. Om het misschien makkelijker te maken, je mag meerdere antwoorden geven, maar die van NandroDavids reken ik fout. Het langs gaan van je bedrijven levert alle beloningen bij elkaar minder op dan het maximale, dus fout. Sorry voor het ongemak... Ok, de vraag was wat dat betreft inderdaad niet helemaal duidelijk, aangezien er niet bij stond dat je het geld in één keer moest verdienen en de Vigilante Mission daarom niet correct is. Maar met de nieuwe gegevens ga ik voor de Dirtring in het stadion: Daarmee verdien je $ 50.000,- als je alle checkpoints binnen 5 minuten weet te halen. Volgens mij is dat dan de activiteit waarmee je na het voltooien van de 100 % nog het meeste kunt verdienen... Reageren
NineEleven Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 VCR endurance race. 40k win je. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.