Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

mall shootout- pcj-600

gaurdian angels- sanchezes

the chase- faggio

bar brawl- pcj-600

cap the collector- sanchezes

love juice- pcj-600

alloh wheels of steel- angel

hog tied- angel

road kill- pizzaboy

autocide- wite pcj-600

gun runner- faggio's

g-spotlight- pcj-600

pizza missies-pizzaboy

Bewerkt: door GTAVC
  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Laat ik dan ook maar weer eens een poging wagen. :)

• The Party -------------------> Freeway
  • Mall Shootout --------------> Pcj-600
  • Guardian Angels -----------> Sanchezes
  • The Chase ------------------> Faggio
  • Bar Brawl -------------------> Pcj-600
  • Cap the Collector ---------> Sanchezes
  • Love Juice ------------------> Pcj-600
  • Alloy Wheels of Steel -----> Angel
  • Hog Tied --------------------> Angel
  • Road Kill --------------------> Pcj-600
  • Autocide --------------------> Pcj-600
  • Gun Runner ----------------> Faggio’s
  • G-Spotlight -----------------> Pcj-600
  • Pizza Boy missies ---------> Pizzaboy
  • Dirtring ----------------------> Sanchez
  • PCJ Playground ------------> Pcj-600
  • Trial by Dirt -----------------> Sanchez

Waren dit ze allemaal? :)

Geplaatst:
Laat ik dan ook maar weer eens een poging wagen. :)
  • The Party -------------------> Freeway
  • Mall Shootout --------------> Pcj-600
  • Guardian Angels -----------> Sanchezes
  • The Chase ------------------> Faggio
  • Bar Brawl -------------------> Pcj-600
  • Cap the Collector ---------> Sanchezes
  • Love Juice ------------------> Pcj-600
  • Alloy Wheels of Steel -----> Angel
  • Hog Tied --------------------> Angel
  • Road Kill --------------------> Pcj-600
  • Autocide --------------------> Pcj-600
  • Gun Runner ----------------> Faggio’s
  • G-Spotlight -----------------> Pcj-600
  • Pizza Boy missies ---------> Pizzaboy
  • Dirtring ----------------------> Sanchez
  • PCJ Playground ------------> Pcj-600
  • Trial by Dirt -----------------> Sanchez

Waren dit ze allemaal? :)

Bij The Chase is hij er niet ingezet, die staat er altijd al. Maar verder is hij oké, volgende voor jou.

Oke, de volgende vraag: In een bepaalde missie moet je een aantal ramen van winkels kapot maken, 'wat is de reden hiervoor en in welke missie moet dit gebeuren?' En als klap op de vuurpijl mag je me ook nog even vertellen hoeveel ramen er precies vernielt moeten worden. Ik kijk niet op de kleine foutjes als je er bijvoorbeeld één of twee naast zit maar ik heb het wel het liefst zo precies mogelijk natuurlijk. :)

Edit: @ Bericht hieronder: Over een duidelijker antwoord had ik niet durven dromen! Heel mooi uitgelegt, Typhoon! De volgende vraag is voor jou. :)

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Dit gebeurt in de missie genaamd Shakedown. Het doel is om de winkeleigenaren bang te maken, zodat de beschermings geld gaan betalen. Ze weten dat Diaz dood is, daarom hoefen ze niks meer aan hem te betalen, jij maakt ze bang zodat ze jou betalen voor bescherming. En het zijn 25 ramen.

Geplaatst:

Oke de volgende vraag:

Er zijn veel manieren om geld te verdienen in Vice City, denk aan missies etc. Met welke manier van geld verdienen, verdien je het minst? Noem de manier en het geld bedrag

Geplaatst:

Baffie heeft gelijk, $5,- het minimum 'loon' wat je kan krijgen in Vice City. Ik heb het hier ook nog uitgelgd.

@need my speed, wat jij zegt klopt niet helemaal, in Little havana en Little Haiti krijg je zelfs maar $8 dollar per ijsje.

Baffie --> Next :)

Oké, waarmee kan je na de 100% het mééste mee verdienen?

Er zijn meerdere antwoorden mogelijk, er is niet één vast antwoord.

Bewerkt: door Baffie
Geplaatst:
Oké, waarmee kan je na de 100% het mééste mee verdienen?
Als je echt 'verdienen' bedoelt, ga ik er vanuit dat je echt voor je geld moet werken. Als dat het geval is kun je geloof ik het meeste geld verdienen met het doen van de Vigilante Mission. Na een flink aantal levels verdien je hier erg veel geld mee.

Als het niet zo is dat je er per sé voor hoeft te werken, dan is het natuurlijk makkelijk om gewoon al je bedrijven bij langs te gaan en daar al het geld af te halen.

Geplaatst:

Omdat je 2 antwoorden geef, reken ik het sowieso fout. Vigilante wil ik echter niet als antwoord: Je krijgt de beloning niet in één keer. Wat ik bedoel is. Je moet het spel tussendoor op kunnen slaan zeg maar.

Om het misschien makkelijker te maken, je mag meerdere antwoorden geven, maar die van NandroDavids reken ik fout. Het langs gaan van je bedrijven levert alle beloningen bij elkaar minder op dan het maximale, dus fout. Sorry voor het ongemak...

Geplaatst:
Omdat je 2 antwoorden geef, reken ik het sowieso fout. Vigilante wil ik echter niet als antwoord: Je krijgt de beloning niet in één keer. Wat ik bedoel is. Je moet het spel tussendoor op kunnen slaan zeg maar.

Om het misschien makkelijker te maken, je mag meerdere antwoorden geven, maar die van NandroDavids reken ik fout. Het langs gaan van je bedrijven levert alle beloningen bij elkaar minder op dan het maximale, dus fout. Sorry voor het ongemak...

Ok, de vraag was wat dat betreft inderdaad niet helemaal duidelijk, aangezien er niet bij stond dat je het geld in één keer moest verdienen en de Vigilante Mission daarom niet correct is. Maar met de nieuwe gegevens ga ik voor de Dirtring in het stadion: Daarmee verdien je $ 50.000,- als je alle checkpoints binnen 5 minuten weet te halen. Volgens mij is dat dan de activiteit waarmee je na het voltooien van de 100 % nog het meeste kunt verdienen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...