Baffie Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Omdat je 2 antwoorden geef, reken ik het sowieso fout. Vigilante wil ik echter niet als antwoord: Je krijgt de beloning niet in één keer. Wat ik bedoel is. Je moet het spel tussendoor op kunnen slaan zeg maar. Om het misschien makkelijker te maken, je mag meerdere antwoorden geven, maar die van NandroDavids reken ik fout. Het langs gaan van je bedrijven levert alle beloningen bij elkaar minder op dan het maximale, dus fout. Sorry voor het ongemak... Ok, de vraag was wat dat betreft inderdaad niet helemaal duidelijk, aangezien er niet bij stond dat je het geld in één keer moest verdienen en de Vigilante Mission daarom niet correct is. Maar met de nieuwe gegevens ga ik voor de Dirtring in het stadion: Daarmee verdien je $ 50.000,- als je alle checkpoints binnen 5 minuten weet te halen. Volgens mij is dat dan de activiteit waarmee je na het voltooien van de 100 % nog het meeste kunt verdienen... Weetje, ik geef jouw de volgende beurt, de vraag was namelijk niet goed gesteld. Als antwoord had je deze allemaal kunnen geven: Test Track Trial by Dirt Vigilante Firefighter Taxi Missions (om de 5-bonus) Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 Omdat je 2 antwoorden geef, reken ik het sowieso fout. Vigilante wil ik echter niet als antwoord: Je krijgt de beloning niet in één keer. Wat ik bedoel is. Je moet het spel tussendoor op kunnen slaan zeg maar. Om het misschien makkelijker te maken, je mag meerdere antwoorden geven, maar die van NandroDavids reken ik fout. Het langs gaan van je bedrijven levert alle beloningen bij elkaar minder op dan het maximale, dus fout. Sorry voor het ongemak... Ok, de vraag was wat dat betreft inderdaad niet helemaal duidelijk, aangezien er niet bij stond dat je het geld in één keer moest verdienen en de Vigilante Mission daarom niet correct is. Maar met de nieuwe gegevens ga ik voor de Dirtring in het stadion: Daarmee verdien je $ 50.000,- als je alle checkpoints binnen 5 minuten weet te halen. Volgens mij is dat dan de activiteit waarmee je na het voltooien van de 100 % nog het meeste kunt verdienen... Weetje, ik geef jouw de volgende beurt, de vraag was namelijk niet goed gesteld. Als antwoord had je deze allemaal kunnen geven: Test Track Trial by Dirt Vigilante Firefighter Taxi Missions (om de 5-bonus) Je spreekt jezelf een beetje tegen: Eerst zeg je dat je de Vigilante Mission niet als antwoord wint, aangezien je daar de grote hoeveelheid geld niet in één keer krijgt, maar alleen als je die missie lang doet, en nu zeg je dat de Taxi Missions, Firefighter en Vigilante allemaal als antwoord konden, terwijl daarvoor toch echt geldt dat je een tijdje bezig moet zijn om aan een hoog geldbedrag te komen...Maar goed, volgende vraag dus voor mij: Welke rampages moet je met een kettingzaag voltooien...? (Maak een map met daarop de locaties, of beschrijf ze duidelijk) Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 (bewerkt) - Ocean Beach (Achter het grote roze appartementen toren, met de naam OakDale Tolet) - Opdracht: vermoord 20 gang members in 2 minuten - Vice Point (De rampage ligt op een houten aanleg plaats voor boten, vlakbij Mercedes haar huis) - Opdracht: vermoord 20 gang members in 2 minuten Ik kan een kaarte maken maar het lijkt me niet nodig. Dat zijn de 2 die je met een kettingzaag moet doen. EDIT: Toch nog ff de kaartjes gepost Bewerkt: 9 november 2006 door Typhoon Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 november 2006 Rapport Geplaatst: 9 november 2006 - Ocean Beach (Achter het grote roze appartementen toren, met de naam OakDale Tolet)- Opdracht: vermoord 20 gang members in 2 minuten - Vice Point (De rampage ligt op een houten aanleg plaats voor boten, vlakbij Mercedes haar huis) - Opdracht: vermoord 20 gang members in 2 minuten Ik kan een kaarte maken maar het lijkt me niet nodig. Dat zijn de 2 die je met een kettingzaag moet doen. Het kaartje is inderdaad niet nodig, want de uitleg is duidelijk genoeg voor mij Typhoon, je mag de volgende vraag stellen... Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Oke ik wist niks dus heb ik deze maar bedacht: Welke personen waarvan de naam genoemd is moet je vermoorden in de missies van Mister Black, noem al hun namen. Wanneer er van een persoon geen naam genoemd is, hoef je hem ook niet te noemen. (denk aan al die mannetjes bij Loos Ends. Succes! Reageren
Jorair Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 Ik zal dan maar een gokje wagen: -mrs. dawson. -Mike griffin. -dik tanner. -mr. teal. Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 november 2006 Rapport Geplaatst: 10 november 2006 3 goed 1 fout, maar er zijn nog meer. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Er is al 8 dagen niet gepost kan de vragensteller een nieuwe vraag stellen. en het andwoord erbijzetten alstubliefd. Rinaldootje Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 De Vice City kenners zijn zeker verdwenen ^^ Oke het antwoord: - Carl Pearson - Mrs. Dawson - Mark Griffin - Dick Tanner - Marcus Hammond - Franco Carter - Nick Kong - Charlie Dilson Nou een super makkelijke: Wat zijn P.I.G's? Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 patrol invest group , ze komen voor op prawn island , vice point , starfish island , de luchthaven en ze dragen een pistool. Reageren
Baffie Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 De Vice City kenners zijn zeker verdwenen ^^Oke het antwoord: - Carl Pearson - Mrs. Dawson - Mark Griffin - Dick Tanner - Marcus Hammond - Franco Carter - Nick Kong - Charlie Dilson Nou een super makkelijke: Wat zijn P.I.G's? Het staat voor Patrol Invest Group Het is een particulier beveligingsbedrijf Het verzorgt ook de illegale "bescherming", dit zien we in de missie Bar Brawl. Ze lopen overal op straat, en schieten op iedereen die de orde verstoort. De politie jaagt in dat geval ook weer op hen. Op het vliegveld rijden ze rond in Baggage Handler's. Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 patrol invest group , ze komen voor op prawn island , vice point , starfish island , de luchthaven en ze dragen een pistool. Jep jij was de eerste, Baffie deed er zo te zien wat lang over om te typen Volgende vraag aan jou 'Multi-gunner'! Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 k , volgende vraag : welk wapen vind je ten zuiden van auntie paulet's huis ? Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 De M4 Ja ! Da's Toch een Makkie ? Mag ik de volgende vraag doen ? Zo Ja : Waar Vindt Je De PCJ 600 en De Cheetah Ter Gelijke Tijd!? >>> Door GTA-Sheep: Nee, natuurlijk mag je de volgende vraag niet doen. Want we weten a) niet of het antwoord M4 juist is en als dat zo is dan is b) need my speed aan de beurt<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.