Multi-gunner Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 de m4 was inderdaad het juiste antwoord. need my speed mag de volgende vraag stellen. Reageren
Baffie Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Misschien een stomme toevoeging, maar er zijn heel wat meer wapens dan de M4 die ten zuiden liggen van het huis van Auntie Paulet. Je zou de M4 zelfs niet mee kunnen rekenen, omdat hij niet helemaal linea recta ten zuiden ligt van het huis. Reageren
need my speed Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Daar heb je gelijk in inderdaad, de M4 ligt zuid-west van Auntie Poulet's huis. Nu mijn vraag: Hoe kan je er voor zorgen dat een Taxi je naar je bestemming brengt (een antwoord als dingen downloaden telt niet ). Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Als je bent dood gegaan na een missie ? Reageren
need my speed Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Naar mijn weten niet... Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Het Taxi Bedrijf kopen? Reageren
Bassiej Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Als je een missie hebt gefaalt, (dood of busted), dan staat er een taxi voor het ziekenhuis of politieburo, daar kan je instappen en rijd je naar je laatste opdrachgever Reageren
need my speed Geplaatst: 22 november 2006 Rapport Geplaatst: 22 november 2006 Er is er nog een (en die bedoelde ik eigenlijk ). Reageren
Baffie Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Daar heb je gelijk in inderdaad, de M4 ligt zuid-west van Auntie Poulet's huis.Nu mijn vraag: Hoe kan je er voor zorgen dat een Taxi je naar je bestemming brengt (een antwoord als dingen downloaden telt niet ). Door tijdens een missie ervoor te zorgen dat je dood gaat. Door tijdens een missie ervoor te zrogen dat je opgepakt wordt. Door tijdens de missie Spilling the Beans de taxi te nemen. Door er zélf in te stappen, en naar je bestemming toe te rijden... Door als je geluk hebt, een taxi te stelen, en als de eigenaar hem terugpakt, jij erin blijft zitten. Reageren
need my speed Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Correct, dat bedoelde ik. De volgende raag is voor BAFFIE! Reageren
Baffie Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Oké, sjonge de vragen moeten steeds ingewikkelder worden. Oké, hier komt die: Hoeveel, en welke mensen staan er ooit in het spel achter de bar van Café Robina? Reageren
Radio Es. Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 naar mijn weten, is dat alleen de vader van Umberto Robina: Alberto Robina Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 (bewerkt) Dat leken me eerder ; Umberto Robina Rico En zoals jij al zij ALberto of Pete? Bewerkt: 24 november 2006 door DJ-JoeY Reageren
need my speed Geplaatst: 24 november 2006 Rapport Geplaatst: 24 november 2006 -De man die altijd achter de toon bank staat in winkels die je kan over vallen -Een deftig uitziend in wart geklede man -Umberto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.