Proximitus Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) een .357 (python,westernpistool), onder in de bar Bewerkt: 3 december 2006 door Proximitus Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 klopt , volgende vraag is aan jou ! Reageren
Proximitus Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Welke voertuigen komen zowel als burgervoertuigen, of overheidsvoertuig voor? Reageren
need my speed Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Ik snap de vraag niet echt maar bedoel je soms de Undercover Cheetah (hij is undercover dus)? Reageren
Jorair Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) De cheetah De maverick en De washington (oh ja, de police en de taxi zijn hetzelfde model, gewoon een andere texture en een zwaailamp bij de police, dus deze moet er ook nog bij denk ik) Bewerkt: 3 december 2006 door Jorair Reageren
Proximitus Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 Bijna goed jorair, alleen reken ik de taxi niet onder Burgervoertuig. niet zomaar een auto die je in de winkel kan kopen en de drie die je hebt zijn goed, alleen mist er nog 1. let hierbij goed op de naam Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Rancher? Dus we hebben: Maverick -- Police Maverick Rancher -- FBI Rancher Washington -- FBI Washington Cheetah -- Undercover Police Cheetah(met zwaailicht en sirene, die bij de Little Havana PD staat) Bewerkt: 3 december 2006 door wakkiegeslacht Reageren
Jorair Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 (bewerkt) Ik neem aan dan ik hier nog mag posten? FBI rancher FBI washington maverick cheetah Bewerkt: 3 december 2006 door Jorair Reageren
Proximitus Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 beide goed, maar wakkiegeslacht was eerder, dus hij mag de volgende stellen Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 beide goed, maar wakkiegeslacht was eerder, dus hij mag de volgende stellen wakkiegeslacht was wel eerder, maar heeft op een later tijdstip dan Jorair zijn bericht nog ge-edit en het is dus niet duidelijk of hij ook daadwerkelijk eerder dan Jorair het juiste antwoord heeft geplaatst... Reageren
Proximitus Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 hmm, ja nu je het zegtm, ik zie het ook.. wat er ge-edit is weet ik niet, maar ik verg nu mijn oordeel op de tijd, en aan de tijd te zien was jorair eerder. sorry wakkiegeslacht, het spijt me Reageren
Jorair Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) Ok, hier komt de vraag: Hoeveel liedjes telt vice city op alle radiostations. (Bv in totaal 199 liedjes) Niet meegerekend: -K - Chat -kaufman cabs radio - VCPD radio - Mp3-player Raad maar raak, zou ik zeggen. Bewerkt: 4 december 2006 door Jorair Reageren
Bassiej Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Wildstyle: 15 nummers Flash: 15 nummers Fever 105: 13 nummers V Rock: 17 nummers Esperanto: 14 nummers Emotion 98.3: 12 nummers Wave 103: 16 nummers Totaal: 102 nummers! Reageren
Jorair Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) Hmm, niet helemaal juist. Je zit er wel in de buurt. Bewerkt: 4 december 2006 door Jorair Reageren
Bassiej Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Hmm, niet helemaal juist. Je zit er wel in de buurt. Ik heb toch echt met het boekje van GTA: VC gecontroleerd en er staan er 102.. of het is een strikvraag? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.