Jorair Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Nee, het is geen strikvraag, maar tip: ik heb ze op WikiGTA geteld, tel ze daar eens. Reageren
Bassiej Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 (bewerkt) Ik heb niet alles van WIKIGTA geteld maar bij de zender 'VROCK' mist er 1 nummer op WIKIGTA. Het 14e nummer. namelijk Raining Blood van Slayer. Maargoed dan zijn het er 101 op wikigta? Het is veranderd op WIKIGTA en er staan er nu 102 (( ik zal dit foutje ook zetten in het topic over WIKIGTA onder Hosted sites & Hosted projects.. )) Bewerkt: 5 december 2006 door Bassiej26 Reageren
Jorair Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Dan is het wel juist, sorry voor het ongemak. Jij bent. Reageren
Bassiej Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Oke, ik was dit topic een beetje vergeten, maar gelukkig hielp rinaldootje mij eraan herinneren , dank hiervoor Dan nu mijn vraag : Als je Robina voor het eerst onmoet, wat heeft hij dan over je uiterlijk te zeggen? Reageren
GTAVC Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 dat je een vrouw bent dus moet je je bewijzen op het water dat je een man met ballen ben Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Dat je je als een vrouw kleedt. Reageren
Bassiej Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 dat je een vrouw bent dus moet je je bewijzen op het water dat je een man met ballen ben Hij zegt niet dat je een vrouw bent, je zat wel in de buurt Dat je je als een vrouw kleedt. Juist! Dat je je als een vrouw kleedt, dus bij deze mag wakkiegeslacht een nieuwe vraag stellen! Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Spannend >>> Door NandroDavids: Dit soort posts vallen onder 'spam'. Niet meer doen voortaan. Als je vindt dat het lang duurt voordat Wakkiegeslacht een nieuwe vraag stelt, stuur hem dan een PM in plaats van dit soort onzinnige posts te plaatsen...<<< Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Voor de gene die het willen weten ik heb een pm naar Wakkiegeslacht gestuurd. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Bedankt rinaldootje ik wist niet dat ik aan de buurt was joh. Ehm effe denken... Met welk wapen moet je de missie Jury Fury doen? Reageren
Bassiej Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Het is de bedoeling om het met een schoevendraaier te doen, maar het kan eventueel ook met een ander slagwapen Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) Het is de bedoeling om het met een schoevendraaier te doen, maar het kan eventueel ook met een ander slagwapen Bijna goed. Bewerkt: 19 december 2006 door Wakkiegeslacht Reageren
Bassiej Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Het is de bedoeling om het met een schoevendraaier te doen, maar het kan eventueel ook met een ander slagwapen Bijna goed. sorry ik bedoelde een hamer Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) Nee, nog steeds niet. OFFICIAL TIP: Kijk goed naar de vraag. Bewerkt: 19 december 2006 door Wakkiegeslacht Reageren
Jorair Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Je krijgt geen wapen, het is een hamer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.