Bling Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Na de cutscéne van de missie wordt er een man overreden, en zul je de mogelijkheid krijgen om zijn "hamer" op te pakken. Het is echter niet verplicht om deze hamer te gebruiken, maar het wordt je wel aangeraden. Je kunt de auto ook gewoon met een ander slagwapen (of eventueel je vuisten) bewerken. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) Ik vroeg niet met welk slagwapen je de missie moet doen. Bewerkt: 19 december 2006 door Wakkiegeslacht Reageren
Bassiej Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Ik vroeg niet met welk slagwapen je de missie moet doen. Je vuist Maar dan stel je de vraag niet goed Je vraagt nu: Met welke wapens MOET.... Je kan dan beter stellen: Met welke wapen kan... Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Met welke wapens kan je de missie doen? We hebben dus al: Vuisten Brass Knuckles Honkbalknuppel Schroevendraaier Hamer Katana Kettingzaag Mes Meat Cleaver Machete Golf Club Night Stick Ik heb er nog 13 nodig. Reageren
Baffie Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Je kunt het met alle wapens doen die op WikiGTA vermeldt staan, op de Car Bomb en de Camera na. Dan krijg je dus zoiets als: Fists Brass Knuckles Baseballbat Screwdriver Hammer Knife Meat Cleaver Machete Katana Golf Club Night Stick Chainsaw - Pistol .357 Shotgun Stubby Shotgun S.P.A.S. 12 Tec-9 Uzi Ingram Mac 10 MP5 Kruger M4 Sniper Rifle PSGI Dan kan je ook nog eens met zo ongeveer alle andere voertuigen er net zo lang tegenaan blijven beuken tot de auto het begeeft, je gebruikt het dan als wapen, maar of je dat ook goedrekent? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Nou de Rocket Launcher en de Flamethrower had ik uitgerekend, en de rest van het grof geschut eigenlijk ook(M60, Minigun enzo). En auto's telde ik ook niet mee. Dus volgende vraag voor jou Baffie. Reageren
Baffie Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Ik had ze er eerst ook bijgerekend, het moet er misschien ook wel mee te doen zijn, maargoed, volgende vraag: Wie zien we in GTA VC allemaal in verschillende outfits Graag personen, aantal outfits+korte beschrijving van outfits. Tommy Vercetti hoeft niet Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Alberto Robina - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Alex Shrub - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Auntie Poulet - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Avery Carrington - heeft nietmand , behalve deze persoon ! BJ Smith - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Cam Jones - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Candy Suxxx - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Dick - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Dolores - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Donald Love - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Dwaine - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Earnest Kelly - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Gonzales - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Hilary King - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Jethro - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Jezz Torrent - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Juan Garcia Cortez - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Ken Rosenberg - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Kent Paul - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Lance Vance - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Lazlow Jones - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Leo Teal - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Maude Hanson - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Mercedes Cortez - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Mitch Baker - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Pastor Richards - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Percy - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Phil Cassidy - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Pierre La Ponce - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Psycho - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Ricardo Diaz - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Sonny Forelli - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Stephen Scott - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Umberto Robina - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Willy - heeft nietmand , behalve deze persoon ! Reageren
Baffie Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Ja, zou dat misschien niet een beetje vaag, en dus fout zijn? Reageren
DJ-JoeY Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 hoe wil je het anders hebben Reageren
Baffie Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Ik vroeg wie we in welke verschillende outfits zien, zonder Tommy V. Dan wil ik het zo ongeveer zeg maar: Naam - Beschrijving Outfit1 - ... - Beschrijving Outfit X Lijkt mij heel logisch, ik weet niet wat je met jouw antwoord wil bereiken, maar de lijst van GTA-VC personages van WikiGTA kopiëren, en er overal een stomme zin achter zetten, snap je zelf ook nog wel dat het niet goed is. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Wie zien we in GTA VC allemaal in verschillende outfits?Laat ik ondanks het feit dat het al een tijdje geleden is dat ik de storyline van Vice City heb gespeeld maar eens een poging wagen Alex Shrub -- 2 outfits -- Dit personage zie je in de missie "The Party" in pak, terwijl hij in de missie "Martha's Mug Shot" een zwembroek draagt. Cam Jones -- 3 outfits -- Allereerst de gevangenisoutfit die hij draagt in de missie "No Escape?". Daarnaast draagt hij in cutscenes tussen laatstgenoemde missie en de missie "The Job" een casual outfit: een blauw vest, wit t-shirt en bruine broek. Tot slot zien we hem tijdens "The Job" in de bankoverval-outfit. Hilary King -- 2 outfits -- De chauffeur tijdens "The Job" is te zien in een alledaagse outfit met een paars t-shirt en tijdens de bankoverval net als zijn collega's in de bankoverval-outfit. Phil Cassidy -- 2 outfits -- Deze wapenhandelaar is in cutscenes van missies die hij geeft te zien in zijn dagelijkse kleding, wat neerkomt op een broek en een zwart shirt. Evenals Hilary King en Cam Jones is ook Phil te zien in de bankoverval-outfit. Volgens mij zijn dit de enige personages, buiten Tommy Vercetti om uiteraard, die in verschillende outfits te zien zijn in Vice City. Maar goed, het zou met niets verbazen als Baffie's vraag een moeilijker antwoord blijkt te hebben dan mijn antwoord... Reageren
Baffie Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Alex Shrub -- 2 outfits -- Dit personage zie je in de missie "The Party" in pak, terwijl hij in de missie "Martha's Mug Shot" een zwembroek draagt. Cam Jones -- 3 outfits -- Allereerst de gevangenisoutfit die hij draagt in de missie "No Escape?". Daarnaast draagt hij in cutscenes tussen laatstgenoemde missie en de missie "The Job" een casual outfit: een blauw vest, wit t-shirt en bruine broek. Tot slot zien we hem tijdens "The Job" in de bankoverval-outfit. Hilary King -- 2 outfits -- De chauffeur tijdens "The Job" is te zien in een alledaagse outfit met een paars t-shirt en tijdens de bankoverval net als zijn collega's in de bankoverval-outfit. Phil Cassidy -- 2 outfits -- Deze wapenhandelaar is in cutscenes van missies die hij geeft te zien in zijn dagelijkse kleding, wat neerkomt op een broek en een zwart shirt. Evenals Hilary King en Cam Jones is ook Phil te zien in de bankoverval-outfit. Overige Ik heb maar even heel hulpgevend beoordeeld. Bij Phil Cassidy kan je hem zonder arm er nog bijzetten, maar die hoeft er van mij niet bij. Het lijstje klopt helaas niet, en is ook niet helemaal compleet, dus je bent nog niet aan de beurt voor de volgende vraag. Reageren
killerfragger Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 lance vance in ze standaard paarse outfite en vvergeet de politie outfi niet die hij draagt tijdens te missie wanneer je die bakker opblaast(weet de missie naam niet zo snel ) Alex Shrub -- 2 outfits -- gevangenis outfit tijdens n escape in pak, terwijl hij in de missie "Martha's Mug Shot" een zwembroek draagt. Cam Jones -- 3 outfits -- Allereerst de gevangenisoutfit die hij draagt in de missie "No Escape?". Daarnaast draagt hij in cutscenes tussen laatstgenoemde missie en de missie "The Job" een casual outfit: een blauw vest, wit t-shirt en bruine broek. Tot slot zien we hem tijdens "The Job" in de bankoverval-outfit. Hilary King -- 2 outfits -- De chauffeur tijdens "The Job" is te zien in een alledaagse outfit met een paars t-shirt en tijdens de bankoverval net als zijn collega's in de bankoverval-outfit. Phil Cassidy -- 2 outfits -- Deze wapenhandelaar is in cutscenes van missies die hij geeft te zien in zijn dagelijkse kleding, wat neerkomt op een broek en een zwart shirt. Evenals Hilary King en Cam Jones is ook Phil te zien in de bankoverval-outfit Reageren
Baffie Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Lance Vance - Goed Alex Shrub - wel 2 outfits, maar beschrijving totaal fout Cam Jones - fout, hij heeft echt maar 2 outfits, het pakje in No Escape? is dezelfde als in de scènes van andere missies Hillary King - goed Phil Cassidy - goed Ik reken het antwoord goed, anders geeft een ander net even de veranderingen erbij, dus de volgende vraag is voor jou. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.