Hanneswasco Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Mijn vraag is: Geef 3 verwijzingen naar Elvis Presley in GTA Vice City. Much luck Reageren
Baffie Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 De papiertjes die ronddwarrelen. Daar staat Zombie Elvis Found. De dodo die boven Vice City vliegt, heeft ook een reclame-sleep van Elvis. In Café Robina hangt een poster van Elvis, dat waren ze alledrie. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Geplaatst: 11 januari 2007 Ja Baffie heeft het juist, de volgende vraag gaat naar hem. Reageren
Baffie Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Dankje. Volgende: Waar is Ammu-Nation mee bezig, wat Phil Cassidy niet echt ziet als een "simple plan"? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 (bewerkt) Ammu-Nation is bezig met de strijd tegen het communisme. Verder ziet Phil het communisme juist wél als een 'simple plan': Take communism, that was a simple plan, zegt hij tijdens de eerste cutscene van de missie 'The Job'. Maar omdat dit de enige connectie is tussen Phil Cassidy, 'simple plan' en Ammu-Nation denk ik toch dat je het communisme bedoelt. Zie overgens ook mijn eerste post in de Vice City quiz: Amnu-Nation vecht tegen Communisme(in de reclame zeggen ze: "the number one store in the fight against Communism") Bewerkt: 12 januari 2007 door Flying Dutchman Reageren
Baffie Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Klopt ja, Phil zegt het inderdaad op een ironische toon, waardoor je kunt concluderen dat hij het helemaal geen "simple plan" vond. Maargoed, volgende vraag voor jou. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ok, volgende vraag: Hoeveel buitenlandse inwoners kent Vice City ongeveer? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Zijn dat niet alle personages die meespelen. Als het zo is dan zijn het er 37. Is dit Juist? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Bedoel je 1.8 miljoen? Want ik heb daar iets over gelezen in het VC boekje. GTA-Freak2 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Bedoel je 1.8 miljoen? Want ik heb daar iets over gelezen in het VC boekje.GTA-Freak2 Ja, dat is het goede antwoord. Volgende vraag voor GTA-Freak2. @Pimpie_007: Dat wisten we dus al. Jij hoeft daar toch niet op te reageren, als iemand dat antwoord ale gegeven heeft.? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Wat mag je niet bij het ziekenhuis in Ocean Beach? Je mag het niet een half uur, je mag het geen 5 min, je mag het nooit! GTA-Freak2 Reageren
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Wat mag je niet bij het ziekenhuis in Ocean Beach? Je mag het niet een half uur, je mag het geen 5 min, je mag het nooit! GTA-Freak2 gokje: parkeeren voor de ingang ? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Gewoon parkeren was ook al goed geweest! De volgende vraag is dus voor jou, maak er een moeilijke vraag van . GTA-Freak2 Reageren
jurr.p Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 (bewerkt) Gewoon parkeren was ook al goed geweest! De volgende vraag is dus voor jou, maak er een moeilijke vraag van .GTA-Freak2 dat word moelijk want ik speel al tijden geen vice city meer edit: waar ligt in vc de meest leterlijke EE en hoe kom je er Bewerkt: 14 januari 2007 door jurr.p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.