Flying Dutchman Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 ik heb op prawn island nog nooit een p.i.g. gezien. die lopen meer rond de north point mall. en daar hebben ze ruzie met de street wannabee's. niet op prawn island, want daar lopen geen p.i.g.'s Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 nee ik zi eze meestal op starfish island en op de gewone grote eilanden Reageren
Baffie Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 In de buurt van de Mall lopen de Streetwannabee's en de Sharks, als 3e gang zou je ook nog de P.I.G.'s kunnen noemen, maar een beveiligingsbedrijf dat ook een illegale tak heeft, hoeft nog geen gang te zijn. Reageren
SilverDust Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 die p.i.g.s zijn gewoon voor beveiliging van andere mensen zo gauw ze een shark of een andere gang zien (die zijn daar nietin de buurt) beginnen ze te schieten als een idioot op een gang P.S. ze verliezen altijd :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Reageren
Baffie Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 Het is één gang, maar jij maak er 2 namen van, de namen zijn volgensmij: Sharks Rednecks Zo worden ze in ieder geval genoemd op veel GTA sites, trouwens, de P.I.G.'s zijn wél een gang, ik heb ze namelijk een keer gehad als minst favoriete gang: Security Guards, dús... Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 mischien is het beter om deze vraag te vergeten en een nieuwe te stellen, want hier worden we het toch niet over eens. :huh: <_< Reageren
*MARCO* Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 mischien is het beter om deze vraag te vergeten en een nieuwe te stellen, want hier worden we het toch niet over eens. :huh: <_< Ja,je hebt helemaal gelijk. Iedereen denkt anders over deze vraag. Dus het is slimmer dat er een nieuwe vraag komt. Ik zal bij deze de volgende vraag stellen: Hoeveel rampage zijn er in vicy-city? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 er zijn 35 rampages :ph34r: Reageren
*MARCO* Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Geplaatst: 5 juli 2005 er zijn 35 rampages :ph34r: Ja,helemaal goed. Jij bent aande beurt. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Welke politicus wil Florida van de Verenigde Staten Afscheiden door een rivier te graven? (hij is te horen op de radiozender VCPR) Reageren
Baffie Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 De naam ben ik vergeten, maar het stuk ging zoiets: That's because we nééd af river, a freedom river En in hetzelfde stuk zit ook nog dit: And mister Hikary, were you born in Florida? What a stupid question without any sence! We're you? Ofcourse not, no one has been born in Florida since 1871 Hij heette dus Hikary, maar dat heeft Beatboxgamer al verteld, hij mag waarschijnlijk de volgende vraag stellen. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 nee, hij heet geen Hikary, het is net iets anders. (tip: kijk in de handleiding bij de radiozenders ) Reageren
Baffie Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Zeur toch niet man, op de Radio hoor je hem op VCPR (Vice City Pirate Radio). En je moet een vraag kunnen raden door het spel te doen, niet door het boekje te gaan lezen. Hij heet dus Hickary, of Hikary, of Hicary, wat maakt dat nu uit, je hebt er in de oorspronkelijke vraag niet bijgezet dat we het precies goed moesten hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.