Baffie Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Was dus geen lastige, volgende voor jou: Reageren
Koen729 Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Wat is de eerste zin die in VC gezegd word? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 Tommy Vercetti... Huh.Shit! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 Geef mij alle voertuigen van de politie. (daarmee ook Leger, FBI, ...) Geen 'vliegende' voertuigen. Succes Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Ambulance Barracks OL Cheetah (met sirene) Enforcer FBI Rancher FBI Washington Fire Truck Patriot (komt niet achter je aan maar is wel van het leger) Police Rhino Bewerkt: 2 februari 2007 door Donald F. Duck Reageren
Baffie Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 (bewerkt) Volgensmij is de ambulance niet echt van de politie, maargoed. Volgensmij zijn dit ze: Politie: Police Enforcer Cheetah (met sirene) FBI: FBI Rancher FBI Washington Leger: Barracks OL Rhino Eventueel nog Patriot, als je het meerekent als legervoertuig, er zit namelijk geen sirene of vigilante-functie op, maar wordt wel gebruikt door het leger in de missie Sir, Yes Sir! Bewerkt: 2 februari 2007 door Baffie Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Dat van Baffie reken ik goed, een ambulance, en een fire truck zijn geen politie voertuigen he . De patriot, was er ook bij. Baffie, ask your question! Bewerkt: 3 februari 2007 door hanneswasco Reageren
Baffie Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Welk personage uit GTA VC komt (qua naam) ook voor in GTA Advance? Voor de mensen uit GTA Advance: 8 Ball Asuka Kasen Cisco Jonnie King Courtney Mike Race Instructor Vinnie Yuka Kasen Tip: Ga niet op WikiGTA kijken, daar staat het namelijk niet. Nog iets, om domweg iemand op geluk uit dit lijstje te kiezen, te voorkomen moet je er ook bij noemen wat zijn positie in GTA VC is, of wanneer je hem ziet. Bewerkt: 5 februari 2007 door Baffie Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 februari 2007 Rapport Geplaatst: 4 februari 2007 Ik denk dat jij 8-Ball bedoelt, want in VC is er namelijk een 8-Ball's bomb shop, deze ligt in Vice Port. GTA-Freak2 Reageren
Baffie Geplaatst: 5 februari 2007 Rapport Geplaatst: 5 februari 2007 Nee, 8-Ball komt niet voor in GTA VC, dat hij er een winkel heeft zitten is heel leuk, maar hij komt er zelf niet in voor. 8-Ball is het dus niet, zowel het antwoord als de redenatie erbij kloppen niet. Reageren
Baffie Geplaatst: 12 februari 2007 Rapport Geplaatst: 12 februari 2007 Het lijkt erop dat ik eindelijk een keer een moeilijke vraag heb gevonden, ik zal alvast een deel van het antwoord verklappen, het is Mike, nu moeten jullie zeggen wanneer hij voorkomt. Doorstart van de vorige vraag is dus: Wanneer zien we "Mike" in GTA Vice City? Welke missie dus. Wat is zijn positie. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Is Mike niet die kerel die Tommy vraagt als brandkastkraker voor in The Job? Of was dat weer iemand anders Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 Naam: Mike Positie: Een van de onderleiders van de Forreli's Wanneer kom je hem tegen: In het intro filmpje Hierboven: dat is Cam Jones Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 In het intro filmpje wordt er volgens mij niemand Mike genoemd... En er zit ook al een Mike Forelli in GTA3, wat zich ruim 20 jaar later afspeelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.