Proximitus Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Even een hulpje, het is een zin die je in een missie, of op de radio zal horen. Niet zomaar een ramdom zin die peds roepen enzo. En het 2de woord is inderdaad all, het 3de woord geen officers. Reageren
Woetsha Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 <br />Even een hulpje, het is een zin die je in een missie, of op de radio zal horen. Niet zomaar een ramdom zin die peds roepen enzo.<br /><br />En het 2de woord is inderdaad all, het 3de woord geen officers.<br /><br /><br /><br />is elk liggend streep een letter? Reageren
Proximitus Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Nee, maar de lengte van het streepje komt wel overeen met de lengte van het woord dat er moet staan. Reageren
Baffie Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 Vul in de lege plekken:Calling __ ___, we're _____ ____ all ___ town. What's ___ you ___? Als je het denkt te weten, gewoon wat neerzetten, je helpt er allicht andere mee We zijn nu dus al bij Calling all ____ Even een vraag, de lengte van het woord, is dat het aantal letters? Want all zijn 3 letters, en er waren maar 2 streepjes. Ik denk trouwens dat ik het ongeveer weet. Calling all taxi's, were losing fares all over town, What's....you....? Het heeft volgensmij te maken met de missie Friendly Rivalry, en dan de eerste zin die Dolores zegt. Het laatste stukje weet ik niet meer, maar volgensmij kom ik heel erg in de richting. Reageren
Proximitus Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Nee, het aantal streepjes is niet het aantal letters. De lengte van de streepjes is overigens wel gelijk aand e lenge van het woord. Jouw zin komt in de richting. Calling all __, we're losing fares all over town, what's ___ you ___ Al bijna goed Reageren
Baffie Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 Dat derde woord, is dat cabs? Reageren
Bassiej Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Nee, het aantal streepjes is niet het aantal letters. De lengte van de streepjes is overigens wel gelijk aand e lenge van het woord. Jouw zin komt in de richting. Calling all __, we're losing fares all over town, what's ___ you ___ Al bijna goed Volgens mij is dat laatste 'What's with you guys.' en dat eerste woord moet cabs of taxi's zijn lijkt mij... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Ik denk dat ik het weet? Calling all cars, we're losing fares all over town. What's with you guys? Dit komt van de missie: Friendly Rivalry Juist? Reageren
Proximitus Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Hanneswasco heeft het goed, hij mag de volgende vraag stellen Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 (bewerkt) Oké. Waar ergens zie je een vrouw in bikini, en iets tussen haar benen, en wat is het? Tip: Water... Edit: Oke, misschien een beetje vage vraag, dus nog een tip: Zwembad... Ik hoop dat er nu al een belletje gaat rinkelen... _________________________________________________ Oké, ik zal een andere vraag stellen: Wat bevind zich allemaal in de Vercetti Estate als je het spel 100 % hebt uigespeeld? Bewerkt: 8 maart 2007 door hanneswasco Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 candy suxxx, en een hand tussen haar benen? weet ik veel, beetje vage vraag.. Reageren
Baffie Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Oké.Waar ergens zie je een vrouw in bikini, en iets tussen haar benen, en wat is het? Tip: Water... Edit: Oke, misschien een beetje vage vraag, dus nog een tip: Zwembad... Ik hoop dat er nu al een belletje gaat rinkelen... Inderdaad erg vaag, je ziet vrouwen in bikini over het hele strand en in diverste nachtclubs. Je kunt ook de paaldanseressen in de Pole Position bedoelen, met een paal tussen de benen. Je kunt ook Candy Suxxx met water tussen haar benen bedoelen in Martha's Mug Shot Oftewel, stel aub een normale vraag waar een antwoord op te vinden is, nu moet er wel een belletje gaan rinkelen volgensmij, probeer een vraag te stellen waarbij maar één antwoord is, en niet waarbij je alle antwoorden afkeur op die van je eigen na, terwijl ze best goed kunnen zijn. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 Oké, ik zal een andere vraag stellen: Wat bevind zich allemaal in de Vercetti Estate als je het spel 100 % hebt uigespeeld? Als ik even goed nadenk (ik heb Vice City namelijk lang niet meer gespeeld) is het: Een outfit (Franky) 3 bodyguards om in te huren Ik dacht dat dit het was. Reageren
Koen729 Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) Oké, ik zal een andere vraag stellen: Wat bevind zich allemaal in de Vercetti Estate als je het spel 100 % hebt uigespeeld? Als ik even goed nadenk (ik heb Vice City namelijk lang niet meer gespeeld) is het: Een outfit (Franky) 3 bodyguards om in te huren Ik dacht dat dit het was. Maar óók: Street Outfit Diverse Wapens Armor en Health pickups Bewerkt: 8 maart 2007 door Koen729 Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 En om daar nog even op voort te borduren: - Foto's van Candy Suxxx - Trofeeen die je bij de stadium events hebt gewonnen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.