Bassiej Geplaatst: 8 maart 2007 Rapport Geplaatst: 8 maart 2007 (bewerkt) - Street Outvit - Frankie Outvit - 3 bodyguards om in te huren - shotgun - .357 - bodyarmor (2x) - Levens hartje (2x) - Savediskette - M4 @Hieronder: De beloningen van de HP's bevinden zich buiten in de voortuin van het Vercetti Estate. Dus niet binnenin. Bewerkt: 9 maart 2007 door Bassiej™ Reageren
Proximitus Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 - Street outfit - Frankie outfit - .357 (in kantoor, barretje, en HP) - Health pickup - body armor pickup - Stadium events trofeeen - 3 bodyguards - shotgun - m4 - chainsaw (HP) - Flamethrower (HP) - .308 sniper (HP) - minigun (HP) - rocketlauncher (HP) - Sea Sparrow (HP) - Foto's van Candy Suxxx Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 (bewerkt) Die van Bassiej™ is bijna goed. Een nakijken... Ja, je moet alleen de dingen van IN het Vercetti Estate geven. Edit @ hieronder: bijna, nog één ding dat hier al eerder vermeld werd... Bewerkt: 9 maart 2007 door hanneswasco Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik probeer nog maar eens. Savediskette Street Outfit Frankie Outfit Bodyguards om in te huren (3) Armor pickup (2) Health pickup (2) .357 Troffeeën van Bloodring, Dirtring, Hotring Rommel (flessen drank, pizza's, enz.) Shotgun M4 Scheefhangende schilderijen Reageren
Bassiej Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Savediskette Street Outfit Frankie Outfit Bodyguards om in te huren (3) Armor pickup (2) Health pickup (2) .357 Troffeeën van Bloodring, Dirtring, Hotring Rommel (flessen drank, pizza's, enz.) Shotgun M4 Scheefhangende schilderijen Foto's van Candy Suxxx Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Bassiej™, ja jij hebt het juist! De volgende vraag is voor jou . Reageren
Bassiej Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 Oké, wanneer tijdens het spel komt deze quote voor: Who do you think you are, you piece of plastic SHIT? Aaarrgh! Wanneer, en door wie wordt het uitgesproken? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Oké, wanneer tijdens het spel komt deze quote voor:Who do you think you are, you piece of plastic SHIT? Aaarrgh!Wanneer, en door wie wordt het uitgesproken?Dat wordt gezegd door niemand minder dan Ricardo Diaz, in de cutscene voor de missie Supply & Demand. Hij was op dat moment niet zo tevreden over zijn videorecorder... Reageren
Bassiej Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Helemaal juist! Volgende voor jou NandroDavids. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Helemaal juist!Volgende voor jou NandroDavids. Het duurde even voordat ik een vraag wist te bedenken, want ik wilde graag een originele vraag proberen te vinden. Hopelijk is dat gelukt en is het vinden van het juiste antwoord niet al te makkelijk.Waar in Vice City vind je "versteende" vissen? Ik wens jullie veel wijsheid toe Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 Ehm... Eentje in Washington Beach, bij dat hotel tegenover de Bunch of Tools, en eentje ongeveer ten zuidwesten van Prawn Island. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ehm... Eentje in Washington Beach, bij dat hotel tegenover de Bunch of Tools, en eentje ongeveer ten zuidwesten van Prawn Island.Dit antwoord kan ik (nog) niet goedrekenen. De beschrijving van de laatste is veel te vaag, want ongeveer ten zuidwesten van Prawn Island maakt voor mij niet duidelijk over welke plaats je het hebt. Ook de eerste is mij niet bekend, dus zou je daar misschien een screenshot van kunnen maken...?Tot die tijd mag iedereen natuurlijk gewoon nog een poging wagen tot een goed antwoord. Geef wel een duidelijke beschrijving, liefst met een screenshot, want anders is het lastig te achterhalen waar je het precies over hebt. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Hier ben ik weer. Dit is die in Washington Beach bij het hotel: Dit is die in het westen van Leaf Links: (dit was die wat eigenlijk zuidwest van Prawn Island was) Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik ben blij dat je screenshots hebt meegenomen, want zo is het een stuk makkelijker om ze fout te rekenen. Ik vroeg me namelijk al af of er meerdere plaatsen in Vice City waren waar versteende vissen te vinden waren. Jawel, versteende vissen, dus niet mannen die met een blok beton aan hun voeten in het water drijven. Lees de vraag a.u.b. nog even goed door. Waar in Vice City vind je "versteende" vissen? Reageren
Baffie Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Met "lees de vraag aub goed door" kan je dus bedoelen dat het óf ergens op een poster staat, óf dat het op de radio een keer genoemd wordt. De kans dat er gewoon ergens een stel stenen vissen staan is volgensmj erg klein, heb ik gelijk? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.