$NeoSyp$ Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Inderdaad Baffie, het zijn waarschijnlijk niet levende vissen die versteend zijn. Ik denk zelf dat het een beeldje (van steen) is. Nu nog vinden Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Met "lees de vraag aub goed door" kan je dus bedoelen dat het óf ergens op een poster staat, óf dat het op de radio een keer genoemd wordt.Met mijn opmerking Lees de vraag a.u.b. nog even goed door bedoelde ik alleen maar te zeggen dat het om vissen ging, en niet om de mannen die Donald F. Duck in z'n post liet zien. Of je het dan op een poster of op de radio moet zoeken heb ik niet gezegd en dat laat ik dan ook nog tijdelijk in het midden. Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Stonden die niet in het Vercetti Estate? Tenminste, ik dacht dat daar enige beelden stonden van vissen.. Reageren
spoeky Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Bedoel je niet de fontein op Prawn Island? Dat zijn versteende vissen. Zie hier het plaatje: Bedoel je dit? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Bedoel je niet de fontein op Prawn Island? Dat zijn versteende vissen. Zie hier het plaatje:Inderdaad spoeky, dat zijn de vissen die ik bedoelde. Dus niet op de radio en niet op een poster, maar gewoon in het spel zelf te vinden. Knap gevonden spoeky, je mag de volgende vraag stellen. Reageren
spoeky Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Oke dan, hier is de volgende vraag: Welke 'lange' auto zie je nooit in Vice City rijden, maar alleen bij een bepaalde missie? Hij is makkelijk, want ik kon geen vraag bedenken . Reageren
Mark B. Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Een Romero's Hearse zo'n zwarte begrafenis auto.. toch? Reageren
spoeky Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) Een Romero's Hearse zo'n zwarte begrafenis auto..toch? Ja hebt hem bijna goed. Ik bedoel een auto die nog langer is dan de romero. Maar omdat de Romero ook een lange auto is, reken ik hem goed!. Jij mag de volgende vraag stellen. Bewerkt: 16 maart 2007 door spoeky Reageren
Mark B. Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Frank Chavez doet de stem van Fernando Martinez in Vice City, in welke GTA game speelt hij nog meer, en welke rol speelt hij dan?? Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 In SanAndreas want daar heeft hij tog ook een talk programma tog ?? Reageren
Bassiej Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) Ik GTA3 krijgt hij een interview op de radio van Lazlow. Op de zender Chatterbox. Bewerkt: 16 maart 2007 door Bassiej™ Reageren
Mark B. Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Ik GTA3 krijgt hij een interview op de radio van Lazlow. Op de zender Chatterbox. Het is inderdaad GTA 3 maar niet in een interview, hij heeft een andere "functie". Hint: check een bekende film-site!! Reageren
Proximitus Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 in GTA III spreekt hij de stem(men) in van een/enkele pedestrians Reageren
Mark B. Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Da's het goede antwoord! Jij mag Proximitus! Reageren
Proximitus Geplaatst: 17 maart 2007 Rapport Geplaatst: 17 maart 2007 Wat is Pastor Richards van plan te gaan doen met het geld dat hij ophaalt voor het Pastor Richards Salvation Funds? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.