Proximitus Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 (bewerkt) Klopt jij mag de volgende stellen Woops, zie net dat ik de max. 3 posts heb overschreven.. ik hou me stil vandaag Bewerkt: 24 maart 2007 door Proximitus Reageren
White Gold Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 (bewerkt) Even nagedacht en hier komt de vraag hoor . Wat is de smaak van vlees voor een echte man? Bewerkt: 26 maart 2007 door White Gold Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 26 maart 2007 Rapport Geplaatst: 26 maart 2007 Dat is Shaft Hun slogan(voor hun hotdogs) is "The taste of a real mans meat". Reageren
White Gold Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Dat is ShaftHun slogan(voor hun hotdogs) is "The taste of a real mans meat". Mnr Clown had het goed next 4 you! Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Dank je wel White Gold. Noem drie verwijzingen naar de film Scarface in GTA: Vice City. Een erg makkelijke dus deze keer. Reageren
Bassiej Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 Vice City <<>> Scarface Het speelt zich beide in de 80's af Net als Tony Montana, begint Tommy Vercetti helemaal onderaan de ladder in het criminele circuit De club/discotheek in Vice City heeft heel veel weg uit die van Scarface. De radiozender 'Flashback FM' speelt veel nummer die ook in Scarface voorkomen. In het begin van de film Scarface zit er een gruwelijke scène met een kettingzaag in, in Vice City is ook een kettingzaag te vinden en een bebloede badkamer (Apartement 3C, Ocean Beach, vlakbij de Pay 'n' Spray) Het intrieur van het 'kantoor' van Tony Montana uit de film Scarface lijkt heel erg op die van Tommy Vercetti (kijk naar de bewakingsbeelden, stoe, etc.) Ik hoop dat je dit genoeg vindt . Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Vice City <<>> Scarface Het speelt zich beide in de 80's af Sorry, dit is niet echt een verwijzing... Net als Tony Montana, begint Tommy Vercetti helemaal onderaan de ladder in het criminele circuit Dit ook niet echt... De club/discotheek in Vice City heeft heel veel weg uit die van Scarface. *Ping!* De radiozender 'Flashback FM' speelt veel nummer die ook in Scarface voorkomen. Je hebt wel gelijk, maar Flashback FM zit niet in VC In het begin van de film Scarface zit er een gruwelijke scène met een kettingzaag in, in Vice City is ook een kettingzaag te vinden en een bebloede badkamer (Apartement 3C, Ocean Beach, vlakbij de Pay 'n' Spray) *PING!* Da's twee! Het interieur van het 'kantoor' van Tony Montana uit de film Scarface lijkt heel erg op die van Tommy Vercetti (kijk naar de bewakingsbeelden, stoe, etc.) Da's drie. Da's genoeg! Ik hoop dat je dit genoeg vindt . Volgende vraag voor jou, Bas. Bewerkt: 27 maart 2007 door Clowntje_93 Reageren
Bassiej Geplaatst: 27 maart 2007 Rapport Geplaatst: 27 maart 2007 (bewerkt) Okee, Volgende vraag: Van werk bedrijf is de slogan: 'We'll stretch to fit around your package', en hoe ziet het logo eruit? Haha Baffie! Prima hoor Bewerkt: 4 april 2007 door Bassiej™ Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Storage & co .. ? Reageren
Baffie Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 Die is van Spand Express, en het logo staat op de zijkant van déze bus: Spand Express Reageren
Baffie Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 Sorry voor m'n dubbelpost, én voor m'n voor de beurt gaan, maar ik weet gewoon zeker dat het goed is, omdat het op de bus zelf te zien is, dus ik stel de volgende vraag maar alvast: Noem twee namen van voertuigen van GTA VC die in het echt ook voorkomen als auto Reageren
HerrieM Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Noem twee namen van voertuigen van GTA VC die in het echt ook voorkomen als auto 1. Ik weet dat de Maverick ook een type Ford is. De tweede weet ik niet zeker, misschien de Bandit. Dat is ook een type Suzuki motor. Edit: er staat auto... even verder denken. 2. De RC Raider. Zowel Mitsubishi als Dodge hebben een type genaamd Raider. @PatrickW, de Hyundai Pony was ik vergeten. Ik heb er zelfs een gehad Bewerkt: 5 april 2007 door HerrieM Reageren
PatrickW Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 mercury comet pontiac stinger hyundai pony volkswagen caddy kia rio Corbin Sparrow Ford Maverick Jeep Patriot Suzuki Rhino Dodge Raider Maar herrieM was dus eigenlijk eerder, als mijn lijstje klopt Reageren
Baffie Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Noem twee namen van voertuigen van GTA VC die in het echt ook voorkomen als auto 1. Ik weet dat de Maverick ook een type Ford is. De tweede weet ik niet zeker, misschien de Bandit. Dat is ook een type Suzuki motor. Edit: er staat auto... even verder denken. 2. De RC Raider. Zowel Mitsubishi als Dodge hebben een type genaamd Raider. @PatrickW, de Hyundai Pony was ik vergeten. Ik heb er zelfs een gehad Oké, volgende vraag voor jou mercury cometpontiac stinger hyundai pony volkswagen caddy kia rio Corbin Sparrow Ford Maverick Jeep Patriot Suzuki Rhino Dodge Raider Maar herrieM was dus eigenlijk eerder, als mijn lijstje klopt Zal allemaal wel goed zijn, maar je bent gewoon te laat. Reageren
HerrieM Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 Noem alle gangs in Vice City. Hint: Dus alle die in de software van het spel als gang staan aangegeven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.