Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Klopt :)

jij mag de volgende stellen :)

Woops, zie net dat ik de max. 3 posts heb overschreven.. ik hou me stil vandaag :)

Bewerkt: door Proximitus
  • Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Even nagedacht en hier komt de vraag hoor :D.

Wat is de smaak van vlees voor een echte man?

Bewerkt: door White Gold
Geplaatst:

Dank je wel White Gold. :D

Noem drie verwijzingen naar de film Scarface in GTA: Vice City.

Een erg makkelijke dus deze keer. :sigaar:

Geplaatst:

Vice City <<>> Scarface

• Het speelt zich beide in de 80's af
  • Net als Tony Montana, begint Tommy Vercetti helemaal onderaan de ladder in het criminele circuit
  • De club/discotheek in Vice City heeft heel veel weg uit die van Scarface.
  • De radiozender 'Flashback FM' speelt veel nummer die ook in Scarface voorkomen.
  • In het begin van de film Scarface zit er een gruwelijke scène met een kettingzaag in, in Vice City is ook een kettingzaag te vinden en een bebloede badkamer (Apartement 3C, Ocean Beach, vlakbij de Pay 'n' Spray)
  • Het intrieur van het 'kantoor' van Tony Montana uit de film Scarface lijkt heel erg op die van Tommy Vercetti (kijk naar de bewakingsbeelden, stoe, etc.)

Ik hoop dat je dit genoeg vindt ;).

Vice City <<>> Scarface

• Het speelt zich beide in de 80's af Sorry, dit is niet echt een verwijzing...

• Net als Tony Montana, begint Tommy Vercetti helemaal onderaan de ladder in het criminele circuit Dit ook niet echt...
  • De club/discotheek in Vice City heeft heel veel weg uit die van Scarface. *Ping!*

• De radiozender 'Flashback FM' speelt veel nummer die ook in Scarface voorkomen. Je hebt wel gelijk, maar Flashback FM zit niet in VC
  • In het begin van de film Scarface zit er een gruwelijke scène met een kettingzaag in, in Vice City is ook een kettingzaag te vinden en een bebloede badkamer (Apartement 3C, Ocean Beach, vlakbij de Pay 'n' Spray) *PING!* Da's twee!
  • Het interieur van het 'kantoor' van Tony Montana uit de film Scarface lijkt heel erg op die van Tommy Vercetti (kijk naar de bewakingsbeelden, stoe, etc.) Da's drie. Da's genoeg!

Ik hoop dat je dit genoeg vindt ;).

Volgende vraag voor jou, Bas.

Bewerkt: door Clowntje_93

Okee,

Volgende vraag:

Van werk bedrijf is de slogan: 'We'll stretch to fit around your package', en hoe ziet het logo eruit?

Haha Baffie! Prima hoor ;):tu:

Bewerkt: door Bassiej™
Geplaatst:

Sorry voor m'n dubbelpost, én voor m'n voor de beurt gaan, maar ik weet gewoon zeker dat het goed is, omdat het op de bus zelf te zien is, dus ik stel de volgende vraag maar alvast:

Noem twee namen van voertuigen van GTA VC die in het echt ook voorkomen als auto

Noem twee namen van voertuigen van GTA VC die in het echt ook voorkomen als auto

1. Ik weet dat de Maverick ook een type Ford is.

De tweede weet ik niet zeker, misschien de Bandit. Dat is ook een type Suzuki motor.

Edit: er staat auto... even verder denken.

2. De RC Raider. Zowel Mitsubishi als Dodge hebben een type genaamd Raider.

@PatrickW, de Hyundai Pony was ik vergeten. Ik heb er zelfs een gehad :puh:

Bewerkt: door HerrieM
Geplaatst:

1. Ik weet dat de Maverick ook een type Ford is.

De tweede weet ik niet zeker, misschien de Bandit. Dat is ook een type Suzuki motor.

Edit: er staat auto... even verder denken.

2. De RC Raider. Zowel Mitsubishi als Dodge hebben een type genaamd Raider.

@PatrickW, de Hyundai Pony was ik vergeten. Ik heb er zelfs een gehad :puh:

Oké, volgende vraag voor jou

Zal allemaal wel goed zijn, maar je bent gewoon te laat.

Geplaatst:

Noem alle gangs in Vice City. Hint: Dus alle die in de software van het spel als gang staan aangegeven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...