PIERRO P Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Pressing Issues Gasten: Barry Stark, Jan Brown, Pastor Richards Alex Shrub, John F hickory, Callum Crayshaw Jenny Louise Crab, Jeremy robart, Constantinos Smith Hosts: Maurice chavez, Michelle Montanius, Jonatan Freeloader Ik denk dat dit het wel is. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Ja dit is goed. Pierro P jij mag de volgende vraag stellen Reageren
PIERRO P Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Verdraaid ik weet ff niks te verzinnen. In welke missies is er een Admiral te krijgen met een unieke kleur??? Typisch een vraag voor mij Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 ah mooi een vraag Aangezien het alleen om de kleur gaat zijn het volgens mij deze missies: Check out at the Check-in Loose ends Reageren
PIERRO P Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Alle zwarte heb je maar er ontbreken er nog wat. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 De onverwoestbare admiral uit Guardian Angels telt toch niet mee? Misschien bedoel je nog de admirals die aan komen scheuren All hands on Deck (al kan je die volgens mij niet krijgen) Maar zijn er nog andere kleuren Admirals dan? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ja De admiral uit Gaurdian Angels is goed deze heeft een unieke zilvergrijze kleur. er zijn er nog wat maar die moeten jullie raden. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 De admiral uit Guardian angel is qua kleur niet uniek want er is (zoals ik al zei) 1 met precies dezelfde kleur bij Vercetti mansion. Maar volgens mij zijn dit ze nu allemaal: Check out at the Check-in Loose ends Guardain Angel (al ben ik het daar niet mee eens) In the beginning Reageren
PIERRO P Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 De admiral uit Guardian angel is qua kleur niet uniek want er is (zoals ik al zei) 1 met precies dezelfde kleur bij Vercetti mansion. Maar volgens mij zijn dit ze nu allemaal: Check out at the Check-in Loose ends Guardain Angel (al ben ik het daar niet mee eens) In the beginning Ja das goed volgende vraag. PS waar staat die Grijze admiral dan bij Vercetti estate?? Reageren
Donwell Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Deze staat heel soms op de plaats waar de Stretch hoort te staan. Maar goed, let the quiz go on! Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 De volgende keer dat ik weer een vraag mag stellen verzin ik een moeilijke maar voor nu nog even een makkelijke: Hoeveel helicopters zijn er als je de 100% hebt gehaald, noem alle helicopters en waar ze zich bevinden. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 De volgende keer dat ik weer een vraag mag stellen verzin ik een moeilijke maar voor nu nog even een makkelijke:Hoeveel helicopters zijn er als je de 100% hebt gehaald, noem alle helicopters en waar ze zich bevinden. Je hebt de Maverick op The Vercetti Estate. De Sea Sparrow in je tuin van The Vercetti Estate. Een Hunter in de legerbasis en op het Helibad in Washinton Beach. Een Sparrow van de Chopper Checkpoints in Ocean Beach, Vice Point, Little Haiti en Downtown. Een Police Maverick in Downtown op het Police Station. En als laatste VCN Maverick in Downtown op het News Building. En als je een Skimmer ook meetelt kan je ook nog de Skimmer bij InterGlobal Film Studios meetellen. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 De volgende keer dat ik weer een vraag mag stellen verzin ik een moeilijke maar voor nu nog even een makkelijke:Hoeveel helicopters zijn er als je de 100% hebt gehaald, noem alle helicopters en waar ze zich bevinden. Je hebt de Maverick op The Vercetti Estate. De Sea Sparrow in je tuin van The Vercetti Estate. Een Hunter in de legerbasis en op het Helibad in Washinton Beach. Een Sparrow van de Chopper Checkpoints in Ocean Beach, Vice Point, Little Haiti en Downtown. Een Police Maverick in Downtown op het Police Station. En als laatste VCN Maverick in Downtown op het News Building. En als je een Skimmer ook meetelt kan je ook nog de Skimmer bij InterGlobal Film Studios meetellen. Goed geprobeerd, maar helaas nog niet volledig Post Scriptum: De skimmer telt niet mee want het gaat om helicopters. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Je hebt de Maverick op The Vercetti Estate.De Sea Sparrow in je tuin van The Vercetti Estate. Een Hunter in de legerbasis en op het Helipad in Washinton Beach. Een Sparrow van de Chopper Checkpoints in Ocean Beach, Vice Point, Little Haiti en Downtown. Een Police Maverick in Downtown op het Police Station. En als laatste VCN Maverick in Downtown op het News Building. Aangezien dit antwoord niet volledig was, hierbij mijn toevoeging: De Maverick op het helipad op het dak van de Hyman Condo ontbreekt volgens mij nog als enige. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 (bewerkt) Je hebt de Maverick op The Vercetti Estate.De Sea Sparrow in je tuin van The Vercetti Estate. Een Hunter in de legerbasis en op het Helipad in Washinton Beach. Een Sparrow van de Chopper Checkpoints in Ocean Beach, Vice Point, Little Haiti en Downtown. Een Police Maverick in Downtown op het Police Station. En als laatste VCN Maverick in Downtown op het News Building. Aangezien dit antwoord niet volledig was, hierbij mijn toevoeging: De Maverick op het helipad op het dak van de Hyman Condo ontbreekt volgens mij nog als enige. Je hebt gelijk dat de Maverick van Hyman Condo ontbreekt, maar de lijst is nog steeds niet geheel volledig. Edit: Ik mis nog er nog 1 Bewerkt: 4 mei 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.