Flying Dutchman Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Zeur toch niet man, op de Radio hoor je hem op VCPR (Vice City Pirate Radio). En je moet een vraag kunnen raden door het spel te doen, niet door het boekje te gaan lezen. Hij heet dus Hickary, of Hikary, of Hicary, wat maakt dat nu uit, je hebt er in de oorspronkelijke vraag niet bijgezet dat we het precies goed moesten hebben. zo, ff rustig graag dat antwoord van Beatbox gamer is dan wel goed. en owja, het is eigenlijk John F. Hickory en het is Vice City Public Radio en geen Pirate radio. vijftigste post! Bewerkt: 8 juli 2005 door flying dutchman Reageren
Baffie Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Sorry, maar ik was gisteravond érg chagerijnig, de missie Supply & Demand was nét niet gelukt omdat m'n PC sloom ging doen, ik was erg chagerijnig en toen ik jou post zag heb ik me maar even uitgeleefd, sorry daarvoor. Pirate Radio zeggen ze wel heel vaak, maar dat is volgensmij op Wildstyle, OK, aan Beatboxgamer de volgende vraag en ik zal me wel even proberen in te houden, oké? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 ok, het is al goed. supply en demand kan idd heel erg irritant zijn :angry: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Sorry, maar ik was gisteravond érg chagerijnig, de missie Supply & Demand was nét niet gelukt omdat m'n PC sloom ging doen, ik was erg chagerijnig en toen ik jou post zag heb ik me maar even uitgeleefd, sorry daarvoor. Pirate Radio zeggen ze wel heel vaak, maar dat is volgensmij op Wildstyle, OK, aan Beatboxgamer de volgende vraag en ik zal me wel even proberen in te houden, oké? Even voor de duidelijkheid. Op Wildstyle heb je een part-time show die Pirate Radio heet. En VCPR is een afkorting voor Vice City Public Radio. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Even voor de duidelijkheid.Op Wildstyle heb je een part-time show die Pirate Radio heet. En VCPR is een afkorting voor Vice City Public Radio. dit hoefde je niet te posten. het was al duidelijk geworden in de posts hierboven, het is off-topic posten. Reageren
*MARCO* Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Ok,ik ben een beetje in war nu. Wie moet de volgende vraag stellen? Want er gaan nu veel mensen off-topic terwijl het toch echt een quiz over gta Vice-City is. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) Even voor de duidelijkheid.Op Wildstyle heb je een part-time show die Pirate Radio heet. En VCPR is een afkorting voor Vice City Public Radio. dit hoefde je niet te posten. het was al duidelijk geworden in de posts hierboven, het is off-topic posten. 1. Lol!, denk je dat je mij dit hoef te vertellen. 2. Wat jij doet is juist oftopic posten. 3. Het is mijn taak als Megalid om dit soort dingen te verhelderen. 4. NO REPLY! Ok,ik ben een beetje in war nu.Wie moet de volgende vraag stellen? Want er gaan nu veel mensen off-topic terwijl het toch echt een quiz over gta Vice-City is. BeatboxGamer is aan de beurt, je kan hem mischien een PB sturen om hem te waarschuwen i.p.v. in het topic zelf een bericht te plaatsen. Heb je ook geen warn voor postboost . Bewerkt: 9 juli 2005 door MrKooKie Reageren
Baffie Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 MrKookie, misschien vind je het stom dat ik het zeg, maar het wil niet zeggen dat je als Megalid geen fouten kan maken, flying dutchman had het al verteld, om het dan nog een keer erbij te zetten was inderdaad niet nodig. flying dutchman vind ik dan fout om het te zeggen, maar om dan ineens te reageren dat híj offtopic ging vind ik niet echt nodig. En zowel in de forum FAQ, regels, mededelingen en helpdesk staat niet dat het de taak is van een megalid. Het maakt verder ook niet uit, laat Beatboxgamer de volgende vraag maar stellen en we praten niet meer over dit geval, oké? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 omdat de volgende vraag nog steeds niet gesteld is en omdat dit topic dreigt dood te lopen zal ik dan maar de volgende vraag stellen: wat moet je opblazen in de missie 'Trojan Voodoo'? en dan bedoel ik niet 'gewoon een gebouw van de Haitians' maar, wat voor gebouw? Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Omschrijving:Uit het openingsfilmpje kun je opmaken dat Umberto de Haïtianen nu écht zat is. Je moet hun drugsfabriek opblazen. Hun drugsfabriek dus (Ik neem aan dat het goed is: Zo ja, volgende vraag: Hoe heet de Franse Geheime Agent waarvan je de chip moet afpakken in de missie Mall Shootout?) Bewerkt: 12 juli 2005 door Mister Fuji Reageren
Baffie Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Pierre la Ponce, dat staat op de officiele Vice City site! Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Pierre la Ponce, dat staat op de officiele Vice City site! Harstikke goed natuurlijk, aan u de eer. Reageren
Baffie Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Mij hoef je niet aan te spreken met U hoor! De vraag is: Noem vier manieren om de Sabre Turbo te krijen. Drie liggen er voor de hand, de vierde is moeilijker, maar met een beetje mod-kennis weet je die ook. Reageren
DeRCT Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 1) de lijsten uitspelen van Sunshine Autos, autos inleveren.. 2) Spawnen, GETTHEREFAST iirc 3) Met een beetje modding in main.scm de auto ergens spawnen, dwz hem ergens te 'parkeren' 4) Met een beetje modding in default.ide de auto in het verkeer laten spawnen, dat hij door een NPC wordt gereden. Reageren
Baffie Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Ik reken hem goed, ik had zelf nog een andere verwacht namelijk: Schiet Hillary in de missie The Driver uit z'n auto, hij heeft een Sabre Turbo. Maar deze vier kunnen ook, aan jou de volgende. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.