NandroDavids Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 107 dan?? *Ding ding ding* Eén punt voor Mark B.! 115Lijkt me duidelijk dus: Mark B. heeft het juiste antwoord gegeven en mag de volgende vraag stellen. Het heeft daarom weinig zin om nu nog te gaan lopen gokken. Voortaan even wat beter letten op de posts boven je voordat je op Reactie toevoegen klikt... Reageren
Baffie Geplaatst: 7 mei 2007 Rapport Geplaatst: 7 mei 2007 Ik vind het een beetje lang duren voordat er antwoord gegeven wordt. Ik heb al een PB naar Baffie gestuurd maar hij is sinds 20 april niet meer op dit forum geweest. Kunnen we misschien met de volgende vraag verder gaan of anders controleert iemand de gegeven antwoorden. Hij was inderdaad goed, sorry dat ik zo lang niet online was, maar hij was inderdaad goed, ik zal proberen vaker online te zijn als ik aan de beurt ben om een vraag te stellen. Sorry. Reageren
Mark B. Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Zal ik dan maar even die volgende vraag stellen? Hoeveel dollar moet je betalen voor een normale(!) doodskist???? veel succes! Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Zal ik dan maar even die volgende vraag stellen? Hoeveel dollar moet je betalen voor een normale(!) doodskist???? veel succes! Leuke vraag maar niet zo moeilijk, als je weet waar je moet zijn. Jij bedoelt denk ik de middelste kist van $2000 Reageren
Mark B. Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Jah 2000 is het goeie antwoord! Jij mag! Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Jah 2000 is het goeie antwoord!Jij mag! Ok, mooi dan komt nu mijn vraag: Waar zijn kippen getekent in Vice City? Geef de preciese lokatie aan. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Die zijn op de muur van het betonnen vloedkanaal geschildert. Dat kanaal ligt achter de pay & spray in little haiti Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Die zijn op de muur van het betonnen vloedkanaal geschildert. Dat kanaal ligt achter de pay & spray in little haiti Ja, goed . Voor de liefhebbers, het zijn er 7. De volgende is voor jou PIERRO P. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 Hoeveel kosten alle savehuisen op het oostelijke eiland bij elkaar??? Reageren
PIERRO P Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 26500$? natuurlijk van wikiGTA gehaalt. Maar het is in iedergeval goed. voor jouw de volgende vraag. Reageren
Grove4L Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 thanks Wikigta Maar ik ga nog ff goed nadenken over de volgende vraag... Reageren
Grove4L Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Hier komt ie: Op welk gebouw in Vice staan er 2 racevlaggen? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 13 mei 2007 Rapport Geplaatst: 13 mei 2007 Op welk gebouw in Vice staan er 2 racevlaggen?Ik ga voor de Pole Position Club Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.