Grove4L Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Op welk gebouw in Vice staan er 2 racevlaggen?Ik ga voor de Pole Position Club Juis! De volgende vraag is voor jouw! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Op welk gebouw in Vice staan er 2 racevlaggen?Ik ga voor de Pole Position Club Juis! De volgende vraag is voor jouw!Prima, dan is hier de nieuwe vraag voor de quiz. Jow Tommy Verceti wilde graag een vraag waarvan het antwoord niet op WikiGTA stond en ik denk dat dit niet op WikiGTA te vinden is. Erg moeilijk is de vraag naar mijn idee niet, maar toch...Wat is de op één na grootste letter op Starfish Island? Veel succes ermee! Reageren
DonLeone Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Ik zou zeggen de letter H op het helicopterplatform bovenop de Vercetti Estate Edit: Of je moet dat tennisveld bedoelen dat in een R* logo verandert als je er te ver vanaf gaat Bewerkt: 14 mei 2007 door DonLeone Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Ik zou zeggen de letter H op het helicopterplatform bovenop de Vercetti EstateIn één keer goed De grootste letter was uiteraard het zwembad in de vorm van een 'R' en de nummer 2 is de 'H' van het helipad op de Vercetti Estate. Correct geantwoord, DonLeone, je mag de volgende vraag stellen. Reageren
DonLeone Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Misschien een wat lastige: Wat is er te doen tegenover het gebouw met huisnummer 1412 in de Hoarmount Avenue? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Misschien een wat lastige:Wat is er te doen tegenover het gebouw met huisnummer 1412 in de Hoarmount Avenue? Er is daar een concert van Love Fist! Er staat: LOVE FIST - STEEL HART -STONE COLD PROSTATE TOUR Reageren
DonLeone Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Misschien een wat lastige:Wat is er te doen tegenover het gebouw met huisnummer 1412 in de Hoarmount Avenue? Er is daar een concert van Love Fist! Er staat: LOVE FIST - STEEL HART -STONE COLD PROSTATE TOUR Heel goed! Jouw beurt Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) The North Point Mall is een winkelcentrum in Vice Point, op welk winkelcentrum is dat gebasseerd? Edit @ hieronder: juist! Bewerkt: 14 mei 2007 door hanneswasco Reageren
K.O. Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Aventura Mall in Miami, toch? EDIT: oké hier is de nieuwe vraag! Ik heb geprobeerd iets te zoeken dat niet op wikigta staat en hier is mijn vraag: Hoe is de voice actor van de leider van de Haitians ook wel bekend? kleine tip: iets met 'psychic hotline' Bewerkt: 14 mei 2007 door K.O. Reageren
Grove4L Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Youree Cleomili Harris @Ik weet niet, dit is haar echte naam, heeft ze ook nog een bijnaam? Bewerkt: 14 mei 2007 door Grove4L Reageren
K.O. Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Youree Cleomili Harris @Ik weet niet, dit is haar echte naam, heeft ze ook nog een bijnaam? Nou ehm, volgens een site wel. Natuurlijk valt het te betwijfelen of deze site gelijk heeft (ik zal na het goede antwoord de bron wel bekend maken), maar eerst maar eens zien of iemand meer over Youree Dell Cleomili Harris te weten kan komen edit: ja, ze heeft een bijnaam. Ik kan het op tientallen sites vinden, dus dat moet genoeg zijn voor de waarheid he Bewerkt: 14 mei 2007 door K.O. Reageren
K.O. Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (bewerkt) Miss Cleo? Goed zo Volgende is voor jou PS. ik had het eerst trouwens van een engelse wikipedia site, maar toen bedacht ik me dat wikipedia misschien niet heel betrouwbaar was :$ Nouja, na wat research met google bleek het toch te kloppen Bewerkt: 14 mei 2007 door K.O. Reageren
Grove4L Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (Ik had het juiste antwoord ook van de engelstalige Wikipedia.) hier komt ie: Welk tekentje van een opdrachtgever komt niet overeen met de naam/gang/band/bedrijf van de opdrachtgever? Reageren
DonLeone Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 (Ik had het juiste antwoord ook van de engelstalige Wikipedia.)hier komt ie: Welk tekentje van een opdrachtgever komt niet overeen met de naam/gang/band/bedrijf van de opdrachtgever? Die van de Biker Gang (Dus "Big" Mitch Baker) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.