DeRCT Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Oh right, niet eens aan gedacht. Ik ga eerst ff eten en dan denk ik er wel ff over na, ik ga niet snel iets makkelijks bedenken. Ik wil wel een leuke vraag (cq: uitdagend) stellen. ^^^ Wat is er zo speciaal aan de Sabre als je deze vervangt door een ander model? Bewerkt: 14 juli 2005 door DeRCT Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 dan maakt dat andere model een mooi geluid. (bij mij is de Sabre een Ford Shelby Mustang GT 500) Reageren
Baffie Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Dat is volgensmij bij de Sabre Turbo, ik zou in ieder geval niet iets weten wat het speciaals maakt, de vraag is niet echt duidelijk, er staat: Als je hem vervangt door een ander model, nou dat is dus gewoon alléén een aapassing in het .dff en het .txd bestand, niets anders. Het enige verschil is dus dat hij er anders uitziet, verder veranderd er niks, dat zit gewoon vastgelegd in de bestanden. Een aanpassing in de default.ide, handling.cfg en nog een stel bestanden behoort niet tot een "ander model". Beetje een gekke vraag, maar even twee vragen erover: Bedoel je de Sabre of de Sabre Turbo? In welke richting moeten we ongeveer denken dat we in de buurt van het antwoord komen? (geluid, uiterlijk o.i.d.) Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 je kan toch niet echt verschillen vinden gewoon hij is weg er is een andere Reageren
Baffie Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Je kunt misschien ook bedoelen tijdens The Driver als je het over de Sabre Turbo hebt, als Tommy naar buiten komt en even me Hillary zit te praten, dan heeft hij nog wel gewoon de Sabre Turbo, ga je de race doen, dan heeft hij ineens weer de gemodificeerde auto. Reageren
DeRCT Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 nee, ik bedoel.. als je sabre.dff en sabre.txd vervangt in GTA3.img, en je start het spel op, wat gebeurt er dan? Reageren
Ferrari420 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Er zijn andre landen of auto's Het spel in niet in het origineel dan. Bewerkt: 15 juli 2005 door Ferrari420 Reageren
Baffie Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Haha, makkelijk: Dan ziet hij er in het spel anders uit dan in het origineel! Of bedoel je zoiets als: Dan rijdt hij niet meer rond, veel minder o.i.d.? Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) Hij ziet er alleen anders uit. Maar hij klinkt hetzelfde, rijd hetzelfde heeft alleen een andere kleur en de default.ide blijft ook hetzelfde. B) B) Met default.ide wil ik zeggen dat hij niet in het vekeer rond rijd. (zoals gewoonlijk.) :rolleyes: Bewerkt: 15 juli 2005 door starwars cat Reageren
DeRCT Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Nope. Jullie hebben nooit via IMG Tool gemodded? als je de .dff en .txd van de Sabre vervangt, wil het spel niet meer opstarten :huh: Anyway, next.. Reageren
Baffie Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Geplaatst: 15 juli 2005 Stel nog maar een vraag, dit was een beetje een gekke, bij de meeste auto's als je ze góéd installeert gebeurt er niks, ik kan me haast niet voorstellen dat het bij de Sabre anders is, als er gewoon een goed bestand door vervangen wordt in de IMG-tool (wat ik vaak genoeg gedaan heb), kan het spel nog wel gewoon opstarten, ik heb dan wel nog nooit een mod voor de Sabre gehad, maar het kan ook zijn dat jij die mod gewoon verkeerd hebt geïnstalleerd. Reageren
DeRCT Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Nope, ik heb al vaak de bestanden van de Sabre vervangen, eerst met VCMM, later met IMG tool, en steeds wilde Vice niet meer opstarten. ok... welke kleuren hadden de politiewagens in de betà versie? Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 ik dacht blauw net zoals in liberty city :huh: :huh: Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Nope. Jullie hebben nooit via IMG Tool gemodded? als je de .dff en .txd van de Sabre vervangt, wil het spel niet meer opstarten :huh: Anyway, next.. voor wie de Sabre wel wil vervangen, dan kun je dat met de GTA Mod Installer doen, dit programma kun je downloaden op www.gtagames.nl, dit is echt een aanrader, met de IMG-tool lukte het mij niet, maar met de gta mod installer wel. Reageren
Gino Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Nope, ik heb al vaak de bestanden van de Sabre vervangen, eerst met VCMM, later met IMG tool, en steeds wilde Vice niet meer opstarten.ok... welke kleuren hadden de politiewagens in de betà versie? was dat niet gewoon groen ? :huh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.