Jow Tommy Verceti Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Waarvan is "Serving Vice City 24 hours" de slogan? Caufman Cabs. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Het was geloof ik VC Cabs. Reageren
DonLeone Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Waarvan is "Serving Vice City 24 hours" de slogan? Caufman Cabs. Correct! De volgende vraag is voor jou! Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) Oké, nu komt een moeilijke vraag: Wat is er allemaal 'verlicht' als je door een muur in apartment 3C gaat? @hieronder: Nee, je kan door een muur van Apartment 3C gaan en dan krijg je een rare bug.. Bewerkt: 23 augustus 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Scarface92 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Schilderij,het bed,de TV,matje en het bad. Bedoel je dit Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Oké, nu komt een moeilijke vraag:Wat is er allemaal 'verlicht' als je door een muur in apartment 3C gaat? @hieronder: Nee, je kan door een muur van Apartment 3C gaan en dan krijg je een rare bug.. je komt in de Bleu hell :? Reageren
K.O. Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Is er iemand die ooit van deze "bug" gehoord heeft? En hebben we het hier over unsolid voorwerpen waar je zo doorheen kan lopen? Of moet je met een trainer/jetpack/teleporter erin komen? Naar mijn weten kun je op een normale manier niet echt door de muren lopen. Hier staat er trouwens ook niks over, noch bij de EE pagina. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 @Iedereen die gegokt heeft: Fout. Is er iemand die ooit van deze "bug" gehoord heeft? En hebben we het hier over unsolid voorwerpen waar je zo doorheen kan lopen? Of moet je met een trainer/jetpack/teleporter erin komen? Naar mijn weten kun je op een normale manier niet echt door de muren lopen. Hier staat er trouwens ook niks over, noch bij de EE pagina. Dat niemand er iets van weet betekent niet dat het niet kan. Ik vond het tijd voor een moeilijke vraag en ik had dit ontdekt, je komt niet in de blue hell, er gebeurt iets vreemds. Ik heb het over een manier zonder cheats/mods, die gebruik namelijk nooit (behalve soms handling.cfg). Ik heb voor jullie even een filmpje gemaakt om te bewijzen dat het mogelijk is, dat filmpje vind je Het is vrij moeiljk om er doorheen te komen, maar als je weet hoe het moet is het te doen, om de vraag te kunnen beantwoorden moet je dus even door die muur heenspringen en kijken wat er allemaal 'verlicht' is Reageren
K.O. Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) Zoals het er op de bijgevoegde afbeelding uitziet, redelijk hetzelfde als gewoon... Alleen de buitenlucht lijkt/is donkerder Edit: Natuurlijk kan ik het uitproberen, maar dat is helemaal niet leuk meer als je precies laat zien hoe het moet. Bovendien moet ik t eten maar eens klaar gaan maken voor mij en mn broertjes en heb ik nu weinig tijd. Bewerkt: 4 september 2007 door K.O. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 4 september 2007 Rapport Geplaatst: 4 september 2007 (bewerkt) @hierboven: Maar ik maakte dat filmpje omdat je me niet echt geloofde , het best grappig om het te proberen hoor, met bijkomend voordeel dat je dan ook nog eens de vraag goed kan beantwoorden ^^ Dat heb je uit mijn filmpje , hoe kan je het beoordelen op alleen die screenshot uit mijn filmpje ? Dat filmpje had ik alleen gemaakt om te bewijzen dat je door die muur heen kan springen. Ik zou zeggen: Probeer het uit, dan zie je dat er grote delen donker zijn (en onzichtbaar), als je zelf die bug activeert. Als dat je lukt kan je de vraag beantwoorden . Bewerkt: 4 september 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
K.O. Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 (bewerkt) Nou vooruit dan, omdat er anders toch niemand reageert en ik niks te doen heb momenteel. Ik heb het eens uitgevoerd en het is inderdaad heel erg simpel. Wat betreft dat licht; dat ligt er maar net aan waar je gaat staan. Verder is het licht in het gebouw precies hetzelfde als op het moment dat de glitch nog niet in werking is hoor. Behalve misschien dat het licht in de ´badkamer´ met de bebloede muur en kettingzaag iets beter verlicht lijkt, als dat is wat je bedoelt. Bewerkt: 5 september 2007 door K.O. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 5 september 2007 Rapport Geplaatst: 5 september 2007 Goed dat je de glitch hebt geactiveerd. wat ik bedoel met 'verlicht' is dat er bepaalde dingen zijn die altijd verlicht zijn, dan bedoel ik dus niet de bepaalde stroken die te zien zijn, wat overigens wel zeer interessant is, maar ik doel op de de dingen die altijd verlicht zijn + één interieur waarvan je de inhoud kan zien, wat dus ook verlicht is (dus niet het apartment). Wat ik dus bedoel is dat wat verlicht is dat als de situatie zo (zoals het grooste gedeelte) is: Als je daar nog even achterkomt (is nu niet meer zo moeilijk ), door rond te vliegen in het helicoptertje wat boven apartment 3C is, als je tenminste ver genoeg in het spel bent, pas wel op want de gebouwen zie je niet maar ze zijn er wel, is de volgende vraag voor jou Als je trouwens een interieur betreed, waarvoor het spel even moet laden, is de situatie weer normaal. Reageren
K.O. Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 (bewerkt) Ja nou heb ik er geen zin meer in hoor. De vraag is nu zo voorgekauwd, laat iemand anders de glitch maar activeren... (Bovendien kan ik zelf toch nooit een goede vraag bedenken die een beetje lastig is) Edit @ Blizzard: volgende keer ietsje verder kijken dan je neus lang is. Je bent helemaal niet aan de beurt om een vraag te stellen. De vraag van Jow Tomy Verceti moet officieel nog beantwoord worden. Ik heb er alleen geen zin meer in. Bewerkt: 7 september 2007 door K.O. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Geplaatst: 7 september 2007 Welke wagen is het snelst Logisch denken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.