DeRCT Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Nope. Hint: zoek op Google :rolleyes: Reageren
Gino Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 ik kan het echt niet vinden hoor Reageren
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) ik vond http://img101.exs.cx/img101/9325/vicecity.jpg dus ik denk dat neem my speed het goed heeft. edit: sorry voor de dubbelpost ik zag mijn eigen post niet om een of andere vage reden Bewerkt: 16 juli 2005 door marty Reageren
need my speed Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ha, het was ng een gok ook, maar ja, in VC waren ze groen en wit, groen was al gezegd dus ja....Maar laten we even wachten op de controle. Reageren
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 @need my speed: ik zie opeens dat die moter daarachter ook wit is dus ik denk dat ze gewoon de kleuren eruit hebben gehaald. Reageren
need my speed Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) @need my speed: ik zie opeens dat die moter daarachter ook wit is dus ik denk dat ze gewoon de kleuren eruit hebben gehaald. Ja, ik vond het al vreemd, ik heb de Sanchef nooit gezien in het wit namelijk. Ik denk dat of wit of zwart goed is... Bewerkt: 16 juli 2005 door need my speed Reageren
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Cool, dan ben ik (als het goed is). Reageren
DeRCT Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Wit is inderdaad goed, maar dat screenshotje dat jij had gevonden is geen beta... dat is gewoon een simpele carcols.dat edit (voor de auto en de motor..) ik bedoelde dit: Reageren
need my speed Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Dus ik ben..... Wat is de auto of motor van: -Ricardo Diaz -Auntie Poulet -Big Mitch Biker -Love Fist -Avery Carington -Ken Rosenberg Reageren
Meneer Euro Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Ricardo Diaz: Admiral Auntie Poulet: Voodoo Big Mitch Baker: Angel (Motor) Love Fist: Love Fist Limo Avery Carington: Zwarte Limo Ken Rosenberg: Admiral Reageren
need my speed Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Ricardo Diaz: Admiral Auntie Poulet: Voodoo Big Mitch Baker: Angel (Motor) Love Fist: Love Fist Limo Avery Carington: Zwarte Limo Ken Rosenberg: Admiral Helemaal goed. Bewerkt: 17 juli 2005 door need my speed Reageren
TimERZ Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Dus ik ben.....Wat is de auto of motor van: -Ricardo Diaz -Auntie Poulet -Big Mitch Biker -Love Fist -Avery Carington -Ken Rosenberg zoveel!! :o kan maar op 1vraag antwoorden love fist:... (ga ik toch niet zeggen anders is het voor de anderen te makkelijk! ) :EDIT oops sry had niet gezien dat mr euro al een antwoord had gegeven! Bewerkt: 17 juli 2005 door *gta*gta*gta* Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.