Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Spijtig ik kan jullie niet verplichten maar dat zou dan wel eens de doodslag voor ons kunnen zijn :N Ik hoop dat jullie toch nog blijven maar we moeten terug leven in dit forum blazen! En weten jullie hoe we dat doen? Ik wel allemaal gezellig proberen posten en goede mond op mond reclame maken :D

Fout

Geplaatst:
Welke wagen is het snelst

Logisch denken

Ook fout, lees de vraag.

HINT: Missie Voltooien

hot ring racer? weet ik veel

Geplaatst:

Volgensmij zijn er vier antwoorden mogelijk

1. Als ik de hint niet gebruik kom ik uit op de Rhino, als je de loop daarvan naar achter draai is dát de wagen waar op de weg de hoogste snelheid mee gehaald kan worden.

2. De Infernus, als je het in de bestanden nakijkt, heeft deze gewoon het hoogste cijfertje bij snelheden met 240 km/h, hiermee gaat hij net iets harder als alle andere race-auto's.

3. Als ik de hint wel gebruik, kom ik alleen niet op een wagen uit, maar op een motor, namelijk de Sanchez in de missie 'Cap the Collector', verder zijn er volgensmij geen missies waarin een wagen een hogere snelheid wordt gegeven.

4. Elke willekeurige politie-auto, aangezien deze je praktisch altijd in kunnen halen tijdens een achtervolging.

________________________________________________________________________________

Nou, dat waren mijn vier mogelijkheden, aangezien je er maar één mag gebruiken, ga ik voor nummer 1.

Geplaatst:

Beste leden,

Mijn antwoord was eigenlijk de taxi met zijn turbo boost, maar ik heb het uitgeprobeert, kwam ik echter op iets anders uit. De Infernus is de eigenlijk goed. GTA-fan2 was eerder met het antwoord, dus jij mag.

Mijn excuses hiervoor

Geplaatst:

Mensen kijk eens wat verder. Zoals ik op de vorige pagina ook al zei, was Blizzard helemaal niet aan de beurt om een vraag te stellen. De vraag van Jow Tommy Verceti geldt nog steeds en is nog niet beantwoord. Beantwoord die eerst, laat m goedkeuren, en stel dán pas een nieuwe vraag

Geplaatst:

Je hebt helemaal gelijk K.O. gewoon goed lezen ;)

Aangezien jij de enige was die mijn vraag heeft beantwoord is de volgende vraag voor jou.

Het antwoord op mijn vraag was:

-Bepaalde delen, hier is geen pijl in te trekken.

-Alle hidden packages.

-Alle rampages.

-Alle pick-ups (dus wanted sterren etcetera).

-Het interieur van Apartment 3C.

-Het interieur van de Biker Gang van Mitch Baker.

Succes met het verzinnen van een nieuwe vraag K.O.

Geplaatst:

Goh nou oke dan. Ik doe denk ik maar even een gemakkelijke vraag.

Hoe heet de Amerikaanse instelling die GTA Vice City zijn 17+ rating heeft gegeven en wat is de bij die rating behorende letter?

(Klopt, PEGI heeft een 18+/16+ rating gegeven, maar in Amerika kennen ze geen PEGI)

(Hmm, misschien niet echt specifiek een vraag over Vice City zelf maar goed, is weer eens wat anders...)

Geplaatst:
Oké, dit is em:

Welke missies moet je allemaal gedaan hebben om Diaz dood te kunnen schieten?

In the Beginning

An old Friend

The Party

Back Alley Brawl

Jury Fury

Riot

Treacherous Swine

Mall Shootout

Geplaatst:

Ja, in één keer goed, ik had gehoopt dat mensen zouden dachten dat het pas in Rub Out kon, maargoed, dat is niet gebeurd, volgende vraag voor jou.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...