Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ooit een cryptogram opgelost? Je ontleding lijkt in ieder geval nergens op :puh: Maar goed, tot nu toe snapt niemand de vraag dus elke poging is er toch weer één.

Nee, nog nooit gedaan, maar na even op wikipedia gekeken te hebben, zou ik nog steeds niet weten wat er nu wel van te maken valt.

Dus als de vraagsteller a.u.b. gewoon even óf uit wil leggen wat er met de vraag bedoelt wordt, of gewoon een normale vraag stelt, want hier komen we toh alleen maar uit door te gaan gokken, en zeker met meerder personen is dat onmogelijk. Zo kan je aan Avery Carrington denken, aangezien die nog wel eens grond nodig heeft, maar dan heb je nog maar één personage, en je moet er meerdere hebben. Dus aub een tip of iets dergelijks waardoor het in ieder geval duidelijk wordt wat er bedoelt gaat worden.

Geplaatst:

Nou, het is heel simpel. Als je de vraag op z'n "cryptograms" oplost, kom je er achter dat er word gevraagd naar personages die lang geleden de wereld hebben overgevaren, op zoek naar nieuw land.. Mensen die op zoek zijn naar nieuw land, en daar desnoods de wereld voor over varen, worden ontdekkingsreizigers genoemd. Als je dan kijkt naar de personages in Vice City, zul je merken dat en Juan Garcia Cortez en Ricardio Diaz beide dezelfde namen hebben als beroemde ontdekkingsreizigers, namelijk Hernan Cortez en Bartholomeus Diaz.

Misschien dat de vraag wat raar werd gesteld, maar ik vind dat men de vragen die hier stelt niet hoeft voor te kauwen in de vraagstelling zelf.

Allas, ik laat gewoon een ander de volgende vraag stellen, wie het eerst komt, die het eerst maalt.

Geplaatst:

Dan doe ik hem:

In het Ocean Hotel wordt er als je naar binnen gaat een nummer afgespeelt. De vraag is welk nummer het is.

Enkele dingen wil ik zien:

*De zanger en hoe het nummer heet

*Je moet doormiddel van Youtube en Video Google het filmpje hier posten.

Het is geen pittige, maar probeer maar te beantwoorden....

Geplaatst: (bewerkt)

@hierboven:als jij zegt wie het eerst post mag de volgende stellen dan doe ik het wel ;)

wie van de personages draagt een bril

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
Ken Rosenberg.

Volgende vraag: In welke missie krabt Diaz aan z'n ballen?

In de missie Supply & Demand, nadat hij zijn videospeler kapot heeft geschoten en op de bank zit krapt ie z'n ballen met z'n pistool hand. Best wel leip :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Jongens, stel a.u.b. de volgende vraag, het antwoord is gewoon goed, dat lijkt me duidelijk. Er is namelijk maar één missie waarin Diaz er de kans voor krijgt, aangezien het de enige missie is waarin hij zit. Dus als DB10 even de volgende vraag wil stellen, kunnen we weer verder, het zou jammer zijn als een topic doodvalt bij een goed antwoord.

Geplaatst:

Ik heb m al een keer (paar dagen terug) een PB gestuurd met een kleine herinnering. Nog geen enkele reactie zo te zien.

Geplaatst:
Ik heb m al een keer (paar dagen terug) een PB gestuurd met een kleine herinnering. Nog geen enkele reactie zo te zien.

Mijn excuses was niet zo actief op het GTAforum de afgelopen dagen. Had btw geen PB ontvangen maar goed dit is de nieuwe vraag:

Noem de personen die je als Tommy Vercetti hebt vermoord tijdens missies. Reken dan niet de handlangers van Diaz en Sonny mee.

Geplaatst:

Back Alley Brawl -> Leo Teal

Jury Fury -> 2 juryleden

Four Iron -> Die golfer

Treacherous Swine -> Gonzalez

Road Kill -> Pizzaleveraar

Mall Shootout -> Pierre la Ponce

Waste the Wife -> Die vrouw

Rub Out -> Diaz

Love Juice -> De drugsdealer

Check out at the Check-In -> Die gast :)

Psycho Killer -> Psycho Killer

Recruitment Drive -> De pooier van Candy Suxxx

(The Job -> Je kan Cam vermoorden, maar is niet noodzakelijk)

Keep your Friends Close -> Lance en Sonny

Ik heb gewone mensen die niet echt een rol spelen er niet bij gezet...

Geplaatst: (bewerkt)

Back Alley Brawl -> Leo Teal

Four Iron -> Die golfer

Treacherous Swine -> Gonzalez

Road Kill -> Pizzaleveraar

Autocide -> Alle mensen die die bank willen beroven

Mall Shootout -> Pierre la Ponce

Two Bit Hit -> een van die haitians (leider ofzo?)

Guardian Angels -> de haitian op de sanchez die je geld jat

Waste the Wife -> Die vrouw

Rub Out -> Diaz

Love Juice -> De drugsdealer

Check out at the Check-In -> Die gast

Psycho Killer -> Psycho Killer

Recruitment Drive -> De pooier van Candy Suxxx

Cap the Collector -> de mafia op sanchez'

Cabmageddon -. bestuurder van de Zebra cab

Hit the Courier -> de vrouw die de platen heeft

(The Job -> Je kan Cam vermoorden, maar is niet noodzakelijk)

Keep your Friends Close -> Lance en Sonny

Bewerkt: door Proximitus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...