Baffie Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Inderdaad, en onder gebruiken versta ik eigenlijk al het dragen ervan. Om even een tip te geven, alles telt mee, alle missies, submissies en vooral niet te vergeten, de vigilante-missies. Om even een antwoord dat in de buurt komt te analyseren. 1. Kanon op een tank2. Machinegeweer op de Predator 3. Autobom van 8-Ball 4. Machinegeweer op SeaSparrow en Hunter (Fout, in de missie All Hands on Deck wordt hij wel gebruikt) 5. Raketten van de Hunter 1. Vuist 2. Boksbeugel 3. Honkbalknuppel 4. Schroevendraaier (The Fastest Boat) 5. Hamer (Jury Fury, voor het kantoor wordt iemand met een hamer overreden) 6. Mes 7. Hakmes 8. Machete 9. Katana 10. Golfclub 11. Wapenstok 12. Kettingzaag 13. Pistool 14. Colt Python (eigenaar Ammu-Nation) 15. Tec-9 16. Uz-I 17. Ingram Mac-10 18. MP5 19. Shotgun (Vigilante) 20. Afgezaagde shotgun (Lance, Cop Land) 21. S.P.A.S. 12 22. Kruger 23. M4 24. Sniper Rifle 25. .308 Laser Scope 26. M60 (Vigilante) 27. Minigun 28. Vlammenwerper 29. Raketwerper 30. Handgranaat 31. Handgranaat met afstandbediening 32. Molotov Cocktail 33. Traangasgranaat (console stond niet bij vraag vermeldt, dus ik neem aan dat deze er ook bij hoort) 34. Camera Volgens mij al de wapens die in het vet staan? Zoals je ziet heb ik de deur opengezet voor het antwoord, ik geef jou de beurt, aangezien het anders een eindeloos gedram gaat worden welk wapen wanneer nu telt, sorry voor de beetje onduidelijke vraag, maar ik zou af en toe van gekkigheid niet meer weten wat voor vragen te stellen over dit spel. Dus, volgende voor Hanneswasco, hij zat per slot van rekening wel het dichtst in de buurt. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Zoals je ziet heb ik de deur opengezet voor het antwoord, ik geef jou de beurt, aangezien het anders een eindeloos gedram gaat worden welk wapen wanneer nu telt, sorry voor de beetje onduidelijke vraag, maar ik zou af en toe van gekkigheid niet meer weten wat voor vragen te stellen over dit spel. Dus, volgende voor Hanneswasco, hij zat per slot van rekening wel het dichtst in de buurt. Ik heb ook geen idee meer wat je kunt vragen... Dus de volgende die dit ziet mag een vraag stellen in mijn plaats. Reageren
K.O. Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Nou diegene ben ik dan maar. Vraag: Hoeveel pickup plaatsen zijn er voor de adrenaline-pil? (Dat irritante ding waardoor alles in slow-mow gaat die nooit iemand gebruikt weet je wel) Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Volgens mij iets van 6 Reageren
K.O. Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 16?! Bingo! Nu ben je toch weer aan de beurt zeg Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Leuk, ik heb natuurlijk geen inspiratie dus stel ik maar een stomme vraag. Wie draagt er een pruik in GTA Vice City? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 psycho killer heeft zo vaak een pruik op Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 psycho killer heeft zo vaak een pruik op Eigenlijk bedoelde ik Avery Carrington. Maar Psycho killer is ook goed, volgende voor jou! Reageren
Baffie Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Hoe kom je erbij dat Avery Carrington een pruik heeft, ik heb het engelse woord voor pruik "wig", namelijk nooit gehoord in één van de gesprekken die Tommy met hem heeft. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Dit zag ik eens bij de Wist-je-datjes op WikiGTA. Reageren
Baffie Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Ik ben erg benieuwd waar de bedenker ervan dat vandaag heeft. In het spel hoor je het namelijk nooit. En het feit dat hij een hoed draagt maakt het alleen maar minder geloofwaardiger van. Op de officiele site van GTA-VC staat dat men hem ervan verdenkt dat zijn haar nep is. Dus wil dat nog niet zeggen dat het echt zo is. Beetje jammer dat iemand dat meteen als Wist-je-datje op WikiGTA zet. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Het is wel degelijk waar maar het komt niet uit Vice City. In Liberty City Stories moet je hem vermoorden, in opdracht van Donald Love, in de missie Panlantic Land Grab. Daarna moet je weer voor DL het lijk stelen in de missie Morgue Party Resurrection. Het ligt in een Ambulance welke Toni steelt. Donald zal achterin gaan zitten en wat rare taal uitslaan. Het begint bijvoorbeeld met "Avery, oh, Avery". Daarna is hij hem blijkbaar aan het onderzoeken en slaat hij een kreetje; "Ow god! He's wearing a wig!" Het is dus waar maar wordt niet bekent in Vice City, maar in Liberty City Stories. Reageren
Baffie Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 Dus past het nog steeds niet in een VC Quiz. Het Wist-je-dat-je was dus wel waar, maar officieel kan je het nooit uit het spel VC halen. Voor VC zou je de officiele website moeten gebruiken, wat volgensmij ook niet helemaal de bedoeling is. Maargoed, laten we doorgaan met de volgende vraag. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2007 psycho killer heeft zo vaak een pruik op Eigenlijk bedoelde ik Avery Carrington. Maar Psycho killer is ook goed, volgende voor jou! Wat zal een GTA VC speler nooit niet gezien hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.