DonLeone Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Wat zal een GTA VC speler nooit niet gezien hebben Een minotaurus, de gelijkenis tussen een vis en een traumahelicopter en een zwembad van 50 bij 50 gevuld met een mix van bier en druivensap. En nog zo'n miljard dingen.. Kun je de vraag iets specefieker maken? Reageren
Baffie Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Wat zal een GTA VC speler nooit niet gezien hebben Ik vind het wel een interessante vraag. Het gaat dus om dingen die hij wel gezien zal hebben. Wat elke speler sowieso gezien moet hebben is de scène helemaal aan het begin van het spel, als Ken in zijn Admiral aan komt rijden, en zijn wagen tussen de twee gebouwen neerzet. Daarna kun je namelijk gewoon doen waar je zelf zin in heb, en is er niks meer wat je persé moet zien. Of je nu missies gaat doen of niet, dat stukje zul je altijd tegenkomen, aangezien dat niet door te spoelen valt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 (bewerkt) Water Of Tommy Vercetti. Bewerkt: 12 oktober 2007 door MartyCeha Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Het binnenste van een vliegtuig (geen heli dus ) Reageren
danz Geplaatst: 12 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2007 Het is een beetje een rare vraag maar ik waag wel een gokje ... Eeee Een Fiets Reageren
K.O. Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Het is een beetje een rare vraag maar ik waag wel een gokje ... Eeee Een Fiets Er staat nooit niet! Dat betekent dus wat een VC speler altijd gezien moet hebben. Toch is de vraag nog steeds vaag, want er zijn wel meerdere mogelijkheden. Het hoesje van de CD, de CD, het titelscherm, het icoontje op bijv je bureaublad (PC versie), het Rockstar logo, Tommy Vercetty, (een gedeelte van) Vice City, Main Menu en zo kan ik nog wel even door gaan. Een vraag waar meerdere antwoorden mogelijk zijn is vaak nogal lastig. Edit @ Baffie: aangezien illegale praktijken niet besproken mogen worden, gaan we er maar even van uit dat iedereeen hier de CD wel daadwerkelijk heeft. Een gedeelte van de wereld moet je ook wel gezien hebben, want als je alleen maar het titelscherm bekijkt noem je jezelf toch geen VC speler? Je speelt dan immer helemaal niks. Bewerkt: 14 oktober 2007 door K.O. Reageren
Baffie Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Een paar antwoorden van jou kunnen eigenlijk niet. De cd e.d. hoef je niet te zien om het spel te kunnen spelen. Aangezien er genoeg VC-speleres illegaal eigenaar zijn van het spel. Maargoed, ik stel voor dat de vraagsteller uitlegt wat hier de bedoeling precies is, voordat het topic doodloopt of iedereen belachelijke onzin gaat posten. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Jullie hebben gelijk dat er meederme mogelijkheden zijn dus geef ik een tip : Je ziet heet ook altijd in GTA III het is niet tommy of zo en je ziet het in de ingame en niet de CD hoesje ofzo Reageren
pasgal Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Je ziet heet ook altijd in GTA III het is niet tommy of zo en je ziet het in de ingame en niet de CD hoesje ofzo dan kunnen het er nog steeds heel veel zijn zoals voertuigen, gebouwen, mesnen, water, boten eilanden en etc. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Oeej dan maar een ader vraag : Welke personage(s) krijg je nooit te zien ? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Saint Mark's Bistro? Werkelijk geen idee. Nog een paar gokjes: de Stallion, de Rocketlauncher, de lucht, gras... Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 HannesWasco goed !! jij mag de ovlgende stellen Reageren
Baffie Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 HannesWasco goed !!jij mag de ovlgende stellen Kan je nog even het antwoord geven van de eerdere vraag? Daar was ik namelijk wel benieuwd naar, wat jij precies voor antwoord verwachtte. De huidige vraag sloeg trouwens weer nergens op, er zijn zoveel mensen die je nooit ziet. Je kunt er bijna 6 miljard opnoemen, en je krijgt ze allemaal nooit te zien. Probeer daarom gesloten vragen te stellen, waarbij er niet meerdere mogelijkheden zijn. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Om maar naar de volgende vraag te gaan: Wie is de volgende die de vraag mag stellen? Dat is waar, jij! Moest je het niet verstaan, de volgende die dit ziet mag een vraag stellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.