Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik weet niet echt een goede vraag, dus een makkelijke. Van welk persoon krijg je in Vice City geen missies, terwijl dat eerst de bedoeling was en waarom?

Geplaatst:

Die is makkelijk.

Pastor Richards, doordat zijn voice actor overleed tijdens het maken van GTA: VC hebben ze hem er maar uitgehaald, hoewel hij wel nog in de eerste missie te zien is, The Party.

Geplaatst:
Die is makkelijk.

Pastor Richards, doordat zijn voice actor overleed tijdens het maken van GTA: VC hebben ze hem er maar uitgehaald, hoewel hij wel nog in de eerste missie te zien is, The Party.

Ja hij was erg makkelijk kwam op geen goede, de volgende vraag is voor jou ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Als je zelf geen vraag kan bedenken, waarom reageer je dan op zo'n makkelijke vraag als die van DB10?

Dat heeft volgens mij weinig zin....

[Edit: Om toch maar een vraagje te verzinnen: Wat is er vreemd aan een tegenstander in de race V.C. Endurance?]

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti

Nee helaas, ik vraag om iets wat specifiek bij V.C. Endurance hoort, bij de andere races zitten er soms ook vrouwen tussen je tegenstanders.

Als je in het begin heel snel bent, en je let goed op, dan zie je dat er iets vreemds is aan je tegenstander...

@hieronder: :N, het is niet de bestuurder zelf, het is een vreemde bug, meer dan de hint hierboven kan ik niet zeggen...

Geplaatst:
Nee helaas, ik vraag om iets wat specifiek bij V.C. Endurance hoort, bij de andere races zitten er soms ook vrouwen tussen je tegenstanders.

Als je in het begin heel snel bent, en je let goed op, dan zie je dat er iets vreemds is aan je tegenstander...

@hieronder: :N, het is niet de bestuurder zelf, het is een vreemde bug, meer dan de hint hierboven kan ik niet zeggen...

Bedoel je dat ie, terwijl je hem net hebt ingehaald, ineens uit die zijstraat komt gereden? Heb ik heel vaak last van. Als je de race met een drive-by op je tegenstanders begint heb jij al snelheid terwijl zij nog moeten beginnen te accelereren. Daardoor kun je wss de snelheid halen die JTV bedoelt.

Bedoel je dat ie, terwijl je hem net hebt ingehaald, ineens uit die zijstraat komt gereden? Heb ik heel vaak last van. Als je de race met een drive-by op je tegenstanders begint heb jij al snelheid terwijl zij nog moeten beginnen te accelereren. Daardoor kun je wss de snelheid halen die JTV bedoelt.

Ja helemaal goed :tu:

Ik heb voor de duidelijkheid nog een filmpje gemaakt, let op de blauwe cheetah.

Volgende vraag is dus voor jou DonLeone (het kan trouwens ook door een auto te schampen, hoeft dus niet per se met drive by, maar dat tussen haakjes ^_^)

Geplaatst:

Ja helemaal goed :tu:

Ik heb voor de duidelijkheid nog een filmpje gemaakt, let op de blauwe cheetah.

Volgende vraag is dus voor jou DonLeone (het kan trouwens ook door een auto te schampen, hoeft dus niet per se met drive by, maar dat tussen haakjes ^_^)

Ja er zijn idd nog andere manieren mar de drive by was maar een voorbeeld ;).

Maar okee hier is mijn nogal simpele vraag: Hoeveel vliegtuigen bevinden zich altijd op het vliegveld?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...