DonLeone Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 20 Grote Vliegtuigen.4 "Shamals" 1 Wel/niet aanwezig, telt dus niet mee. Dus 24 in totaal. Als ik ze goed geteld heb. Sorry, maar je hebt ze niet goed geteld. Je zit er zelfs redelijk ver naast.. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik kom aan 8 grote vliegtuigen en 6 'shamals'... + dan nog eens 1 optsijgende/landende, maar die reken ik niet mee. Ik kom dan dus aan 14 vliegtuigen. Reageren
DonLeone Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 (bewerkt) Ik kom aan 8 grote vliegtuigen en 6 'shamals'...+ dan nog eens 1 optsijgende/landende, maar die reken ik niet mee. Ik kom dan dus aan 14 vliegtuigen. Jij komt al dichter in de buurt maar het is nog steeds niet goed helaas... @Hieronder: Nee ik bedoel echt ingame.. Bewerkt: 25 oktober 2007 door DonLeone Reageren
Baffie Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Dan klopt de plattegrond van Vice City die in het doosje zit niet, daar had ik ze namelijk op geteld, daar stonden echter alleen de grote vliegtuigen, maar dat klopt dus niet. Reageren
K.O. Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik kom aan 8 grote vliegtuigen en 6 'shamals'...+ dan nog eens 1 optsijgende/landende, maar die reken ik niet mee. Ik kom dan dus aan 14 vliegtuigen. Je hebt een stuk vliegveld gemist denk ik. Ik kom op 18 vliegtuigen, waarvan 11 'groot' en 7 'shamals'. Reageren
DonLeone Geplaatst: 28 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2007 Ik kom aan 8 grote vliegtuigen en 6 'shamals'...+ dan nog eens 1 optsijgende/landende, maar die reken ik niet mee. Ik kom dan dus aan 14 vliegtuigen. Je hebt een stuk vliegveld gemist denk ik. Ik kom op 18 vliegtuigen, waarvan 11 'groot' en 7 'shamals'. Juist die zocht ik! Gewoon tellen is blijkbaar een stuk moeilijker dan mij in groep 3 werd aangeleerd Nou jij mag de volgende bedenken Reageren
K.O. Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Ik weet zelf ook niet echt meer een goede vraag, dus ik ga maar voor een hele simpele: Hoe duur is een hamer bij Bunch of Tools? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Aangezien K.O. hier niet meer reageert wil ik even zeggen dat dit antwoord juist was: 20 dollar denk? Bewijs: Dus de volgende vraag is dan maar voor Proximitus! Edit @ hieronder: Oei sorry, met die herfstvakantie leek het wel een week geleden... Sorry... Bewerkt: 2 november 2007 door Hanneswasco Reageren
K.O. Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Aangezien K.O. hier niet meer reageert wil ik even zeggen dat dit antwoord juist was:20 dollar denk? Bewijs: *foto* Dus de volgende vraag is dan maar voor Proximitus! Ik hier niet meer reageer!? Pardon? Ik stelde de vraag gisteren pas hoor! En nu reageer ik en zeg ik dat Proximitus inderdaad aan de beurt is om de vraag te stellen. Een beetje meer geduld mag de volgende keer ook wel hoor... Reageren
Proximitus Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Ok, volgende vraag: Welke dieren kunnen jou vervoeren? Bewerkt: 2 november 2007 door Proximitus Reageren
Grove4L Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Een Pony, een Zebra Cab, een Sparrow, een Sea Sparrow en een Cheetah. (Ik denk dat dat ze allemaal zijn...) EDIT: Misschien ook een Rhino , dat verwijst naar een neushoorn? Of een Phoenix, maar dat is geen echt dier, dat is een fabeldier. Bewerkt: 2 november 2007 door Grove4L Reageren
Rev4n Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Pony Busje ,Zebra cabbie,Cheetah ,Sparrow, sea sparrow, Rhino,Romero's Hearse,Phoenix? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.