Rev4n Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Pony Busje ,Zebra cabbie,Cheetah ,Sparrow, sea sparrow, Rhino,Romero's Hearse,Phoenix? Reageren
DonLeone Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Pony Busje ,Zebra cabbie,Cheetah ,Sparrow, sea sparrow, Rhino,Romero's Hearse,Phoenix? Romero's Hearse? Een hearse is een lijkwagen, ik denk dat je in de war bent met horse (paard) Mijn poging: -Stallion (paard fso) -Cheetah (cheetah) -Mule (muisldier) -Pony (pony) -Zebra Cab (zebra) -Rhino (neuhshoorn) -Sea Sparrow (zee specht..) -Sparrow (specht) -Predator (roofdier) Dan heb ik hier nog een lijstje mythische wezens: -Phoenix (feniks) -Banshee (banshee) -Angel (engel) -RC Goblin (radiografisch bestuurbare kabouter..) Daarvan is eigenlijk alleen de Phoenix echt een dier, de Banshee en de Angel neigen heel erg naar mensachtige wezens (wat in zekere zin ook dieren zijn, maar dat terzijde) en de Goblin is een kabouter en is een RC voertuig dus je kunt Tommy er niet mee vervoeren maar ik zet hem er toch maar bij voor de volledigheid;). Bewerkt: 2 november 2007 door DonLeone Reageren
Proximitus Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 De Phoenix rekende ik er inderdaad bij. Het gaat dan wel om een mytisch wezen, maar de feniks is duidelijk een dier. De namen die tot nu toe goed zijn, zijn: Stallion (paard) Cheetah Phoenix (feniks) Mule (pakezel) Pony Zebra Cab (zebra) (sea) Sparrow (specht) Rhino (neushoorn) Ik mis er alleen nog 1. Wie post de laatste? Inclusief dit lijstje posten anders is het geen geldig antwoord. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Stallion (paard) Cheetah Phoenix (feniks) Mule (pakezel) Pony Zebra Cab (zebra) (sea) Sparrow (specht) Rhino (neushoorn) Bobcat? Reageren
Proximitus Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 En dat was de laatste die ik zocht, you're next Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ok, een anagram deze keer Bas Rurboet Reageren
Proximitus Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik heb geen zin om een nieuwe vraag te stellen, dus, wie het eerst komt, die het eerst maalt Reageren
Grove4L Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik ben eerst, dus zal ik maar een vraag stellen! Bereken hoeveel procent van de hoofdpersonages in Vice City blijven. ( na de missie: Keep your friends close) Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 8 of 9, Cam Jones kan nog leven, maar het kan ook het tegendeel zijn, van de 36. Dat is dus 22,222...% of 25%. Ook kan Hilary nog leven, want je hebt de Malibu club niet nodig om Keep Your Friends Close te spelen, maar aangezien ik er vanuit ga dat dit wel zo is, is er geen bezwaar. ^^ Reageren
Baffie Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Ik neem aan dat je alle personages bedoelt die op WikiGTA staan, en dat met "na keep your friends close..." eigenlijk wordt bedoelt. Ook ga ik er vanuit dat invloed van andere GTA's niet meetelt, en dat als mensen niet hebben gezegd dat ze weggaan (zo zegt Avery na demolition man dat hij een poosje weggaat, met Two Bit Hit is hij echter al weer terug, dus is hij er nog) dat ze dus nog in de stad zijn. Dit zijn de personages: Tommy Vercetti Sonny Forelli Ken Rosenberg Lance Vance Victor Vance Kent Paul Avery Carrington Donald Love Colonel Mercedes Cortez Gonzales Ricardo Diaz Umberto Robina Alberto Robina Auntie Poulet Mitch Baker Phil Cassidy Cam Jones Hilary King Jezz Torrent Dick Percy Willy Psycho Killer Jethro Dwaine Dolores Earnest Kelly Maude Hanson Leo Teal Mister Black BJ Smith Pastor Richards Stephen Scott Candy Suxxx Alex Shrub Dat zijn er in totaal 36 Waarvan deze mensen het allemaal in Vice City blijven: Tommy Vercetti Ken Rosenberg Kent Paul Avery Carrington Donald Love Mercedes Cortez Umberto Robina Alberto Robina Auntie Poulet Mitch Baker Phil Cassidy Cam Jones Jezz Torrent Dick Percy Willy Psycho Killer Jethro Dwaine Dolores Earnest Kelly Maude Hanson Mister Black BJ Smith Pastor Richards Stephen Scott Candy Suxxx Alex Shrub Dat zijn er 28 van de 36 wat neerkomt op 77,7% Dan kan je ook nog met hoofdpersonages deze mensen bedoelen: (bij Cast achterin het boekje) Tommy Vercetti Ken Rosenberg Sonny Forelli Steve Scott Avery Carrington Ricardo Diaz Lance Vance Colonel Cortez Umberto Robina Phil Cassidy Mitch Baker Mercedes Cortez Kent Paul Jezz Torrent Taxi Controller (Maude) BJ Smith Auntie Paulet 17 in totaal, waarvan de volgende overleven/in VC blijven Tommy Vercetti Ken Rosenberg Steve Scott Avery Carrington Umberto Robina Phil Cassidy Mitch Baker Mercedes Cortez Kent Paul Jezz Torrent Taxi Controller (Maude) BJ Smith Auntie Paulet Dat zijn er 13 in totaal van de 17 is dus 76,5%, maakte weinig verschil met de vorige. Reageren
Grove4L Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) Ok, ik had beter eerst de definitie voor een hoofdpersonage dat voor mij een hppfdpersonage is. Een hoofdpersonage is iemand die je min. 3x ziet en waar Tommy mee gesproken heeft. Dus bv. Hoofdpersonage: Colonel Cortez Bijrol: Alex Shrub EDIT: Omdat er anders een eeuwige discussie van hoofdpersonage of niet? zo zijn heb ik besloten om alle personages voor deze vraag te posten: 1 Tommy Vercetti 2 Sonny Forrelli 3 Ken Rosenberg 4 Kent Paul 5 Colonel Cortez 6 Mercedes Corte 7 Lance Vance 8 Avery Carrington 9 Ricardo Diaz 10 Umberto Robina 11 Mitch Baker 12 Dick 13 Jezz 14 Willy 15 Percy 16 Candy Suxxx 17 Steve Scott 18 Auntie Paulet 19 Phil 20 Cam1 21 Hilary Nu moeten jullie uitzoeken wie dat er ook echt in Vice blijft ( dan bedoel ik echt blijven he, niet na een paar jaar )! Bewerkt: 5 november 2007 door Grove4L Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Tommy Vercetti Ken Rosenberg Kent Paul Colonel Cortez Mercedes Corte Avery Carrington Umberto Robina Mitch Baker Dick Jezz Willy Percy Candy Suxxx Steve Scott Auntie Paulet Phil Cam 17 van de 21 blijven in het spel leven. Komt dus op 81 procent, Cam kan nog leven, maar misschien ook niet. Dan komt het op 16 vd 21, en is dus 76%. Ik rond af op één eenheid. Reageren
Grove4L Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Sorry Hanneswasco, je bent verkeerd. Let erop dat ik bedoel wie er in Vice City blijft na 1986. Dus niet alleen degene die overleven na '86 in Vice. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.