Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dus als iemand later in een andere GTA opduikt, geldt dat ook dat hij niet in Vice City blijft na 1986? In dat geval:

1 Tommy Vercetti

2 Sonny Forrelli

3 Ken Rosenberg

4 Kent Paul

5 Colonel Cortez

6 Mercedes Corte

7 Lance Vance

8 Avery Carrington

9 Ricardo Diaz

10 Umberto Robina

11 Mitch Baker

12 Dick

13 Jezz

14 Willy

15 Percy

16 Candy Suxxx

17 Steve Scott

18 Auntie Paulet

19 Phil

20 Cam1

21 Hilary

Waarvan blijven:

1 Tommy Vercetti

6 Mercedes Cortez

10 Umberto Robina

11 Mitch Baker

12 Dick

13 Jezz

14 Willy

15 Percy

16 Candy Suxxx

17 Steve Scott

18 Auntie Paulet

20 Cam1

Cam blijft in Vice City, of hij nu overleeft of niet, dood is hij ook nog steeds in Vice City, van de anderen neem ik aan dat ze weggaan met hun dood. Willy is trouwens geen hoofdpersonage, Kent Paul zegt dat hij in "the caze" is, maar Tommy spreekt hem dus nooit. Hoort er dus ook niet bij. Uiteindelijk houden we van het bovenstaande lijstje dus nog over: 12 van de 21=57,1%

• Reacties 4.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

449

• NandroDavids

222

• Basssss

169

• bigG

126

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Lijkt me dan het lijstje van Baffie, maar dan zonder de Love Fist leden, omdat deze volgens mij de stad wel snel zullen verlaten. Dan is het:

1 Tommy Vercetti

6 Mercedes Cortez

10 Umberto Robina

11 Mitch Baker

16 Candy Suxxx

17 Steve Scott

18 Auntie Paulet

20 Cam1

Dit komt dan uit op 38%.

Maar iemand die dood is, daar kan je toch niet van zeggen of deze blijft in VC? Want je kan begraven worden in VC, maar je kan ook in LC ofzo begraven worden he... Of blijgt die gewoon niet meer in VC?

Geplaatst:

Hanneswasco, jij bent!

Natuurlijk mocht je Love Fist niet meerekenen. Die bleven immers maar 1 week in Vice voor hun concert en hun cd-opname.

Geplaatst:

Ik vond de vraag niet kloppen, je moet een vraag kunnen beantwoorden met alleen GTA VC, nu had je informatie uit andere GTA's nodig om de vraag te weten. Het is wel een VC Quiz, en niet een algemene GTA Quiz. Jammer dat die niet bestaat, maar het is wel zo. Maargoed, laten we maar gewoon doorgaan.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat hij door Washington beach gaat, en dat Washington DC de hoofdstad is van de US? En Capital is het engelse woord voor hoofdstad.

Bewerkt: door Proximitus

Neen allebei fout. Om misschien een hele goede tip te geven. De race zal je nog eens moeten doen, of heb je al eens gedaan, maar dan anders...

Edit @ hieronder: Juist, het parcours is helemaal het zelfde, maar dan omgekeerd, en met een andere start/finish. Volgende vraag voor jou!

Bewerkt: door Hanneswasco

Dat is Hilary's route! Die jij moet rijdenom hem te overtuigen in de missie The Driver :)

EDIT: Even een simpele: Naar welk ziekenhuis is Phill Cassidy gegaan nadat hij zijn arm verloor?

Bewerkt: door MartyCeha

Hij heeft een privédokter in Little Havana, en daar moet je hem heenbrengen.

(Eerst bracht Tommy hem naar het ziekenhuis in ?Downtown? maar Phil wou daar niet gaan omdat daar te veel smerissen waren ofzo.)

Bewerkt: door Grove4L
Geplaatst:

Ik tel het goed, maar eigelijk moet het antwoord 'geen' zijn. Ik vroeg niet waar hij heen ging, maar naar welk ziekenhuis. Dat is er geen :puh: Maar ik ben in een goede bui, dus jij bent :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...